2025-12-14, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Fast tvärtom. Han ska helst inte ha barn.
Vem fan vill ta hand om någon annans ungar när man kan få egna.

Det jag oftast läst kvinnor skriva är att de vill ha en man med samma erfarenheter som hon har. Har man barn så har man lärt sig att inte bara tänka på sig själv. Jag såg ju att kvinnorna själva var ego och mest tänkte på sig själva innan de fick barn, men det blir helt annat sen. Jag har jobbat med kvinnor som har barn och sett att de har en helt annan mognad än jag har. Så jag kan förstå var de kommer ifrån.
I min ålder så är det inte aktuellt att man ska skaffa barn tillsammans.
Citera
2025-12-14, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Det jag oftast läst kvinnor skriva är att de vill ha en man med samma erfarenheter som hon har. Har man barn så har man lärt sig att inte bara tänka på sig själv. Jag såg ju att kvinnorna själva var ego och mest tänkte på sig själva innan de fick barn, men det blir helt annat sen. Jag har jobbat med kvinnor som har barn och sett att de har en helt annan mognad än jag har. Så jag kan förstå var de kommer ifrån.
I min ålder så är det inte aktuellt att man ska skaffa barn tillsammans.

Jag har själv inga barn och skulle därför inte träffa någon som redan har barn.
Har ingen vännina utan barn som skulle vilja träffa en förbrukad man.

Det bästa är nog att dom som redan har barn dejtar dom som också redan har barn.
Vi andra som valt att inte skaffa barn med vem som helst eller som helt enkelt inte bara hunnit träffa rätt person, kan dejta likasinnade.
Citera
2025-12-14, 16:21
Avslutad
Jag är för kort. Och lite blyg. Då är det kört.
Citera
2025-12-15, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TordNyman
Jag är nu 51 år gammal, sedan jag var 15 så har jag varit singel i ca 1 år...Flera förhållanden

Jag fattar inte vad problemet är, ser trådar här varje dag om - Hur ska jag hitta en tjej osv..

Ok jag fattar att i dag ser det annorlunda ut än det gjort för några år sedan, men kom igen grabbar för i helvete... Vad är problemet, jag vet att ni nuförtiden kan bli anmälda för skit om ni ens rör en kvinna, men det är ju inte där man börjar...

Ni måste ju:
1. Prata och konversera visa din personlighet på ett äkta sätt..
2. Om du nu får positiv respons våga fråga om att till exempel gå ut och käka (vill sägas att ni innan redan har bra kontakt)
3. Var INTE så jävla cuck, våga vara en MAN, SLUTA låtsas att du är feminist eller något sådant skit, var en MAN som kan vara en beskyddare.

Är det pga Metoo som män är så rädda nuförtiden? Säger inte att ni ska tafsa på någon kvinna men vad kommer denna skräcken ifrån?

Yngre män nuförtiden går ju knappt ut på krogen vad jag läst, sitter hellre hemma och spelar datorspel? Hur ska du då kunna träffa någon?

Bästa jag läst på länge. Kanske skulle vilja lägga till "lyssna" på punkt 1.
Citera
2025-12-16, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andersbachmann2
För att 80 % av världens tjejer attraheras till endast 20% av världens allra vackraste män.
Är du inte påläst alls? (Denna tråd skriker nyreggad boomer).
Boomers är födda före 1964 cirka, alltså över 60 år idag. TS säger sig vara 51, alltså generation X.
Citera
2025-12-16, 13:53
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordNyman
Jo men nu kommer jag ifrån 80 - 90 talet, hur har det förändrats egentligen? Min nuvarande sambo träffade jag 2010 via jobb, HON bjöd ut mig ska sägas!

Jadu, fanns så mycket mer på 90-talet och delar av 00-talet som man hade kunnat gå till med tjejen
Förstört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in