2025-12-04, 19:56
Medlem
Då drog jag igång för ungefär 2 månader sedan med Testo E, det blir 375mg i veckan fördelat på 3 injektioner.

För några dagar sedan la jag till peptiderna CJC1295 no dac / Ipamorelin, ca 250mcg morgon och kväll.

Lämnade ett blodprov för att se hur allt ligger till och vissa värden var lite utanför referensvärdet.

Hemoglobin 173g/L ref 134-170
Hematokrit 0,5l ref 0,39-0,50
Testosteron 107nmol/L
Fritt testosteron 89nmol/L
Östradiol 360 <120
Prolaktin 423. Ref 64-403
Kreatinin 113 . <100
Pt-e GFR(Krea) relativt njurmarkör 63. Ref >80

Några frågor?

Vilken nivå är "lagom" i fritt testo och testosteron? Mer är väl nödvändigtvis inte alltid bättre tänker jag? Det kan säkert vara individuellt såklart men finns det någon nivå som anses vara "lagom"?

Mitt östro har skjutit iväg så det måste jag få ner samt prolaktin er strax över referensvärdet.

Vad har expertisen för tips för att enklast få ner dessa nivåer en smula?

Hemoglobinet är också lite högt, det betyder väl mycket röda blodkroppar? Lösning på det?

Fridens

Bilten
Citera
2025-12-05, 13:54
Medlem
Vad har kuren gett för resultat så här långt?

Viktförändring/skillnad i styrka?
Citera
2025-12-10, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modernsamurai
Vad har kuren gett för resultat så här långt?

Viktförändring/skillnad i styrka?

Ökat till ca 100kg i vikt från 93, ligger på ett kcalöverskott men inte blivit särskilt tjock.

CJC/IPA märker jag inte av än mer än direkt efter injektionen att man får ett litet rus, man blir lite varm i ansiktet, hjärtat ökar lite i slag men det är tydligen normalt så skall inte vara något att oroa sig för. Det släpper efter 20-30 min för mig.

Kommer dra ner testodosen till 0,9mg fördelat på 3 stick för att på så vis få ner östrot samt hemoglobinvärdet.
Citera
2025-12-10, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilten
Ökat till ca 100kg i vikt från 93, ligger på ett kcalöverskott men inte blivit särskilt tjock.

CJC/IPA märker jag inte av än mer än direkt efter injektionen att man får ett litet rus, man blir lite varm i ansiktet, hjärtat ökar lite i slag men det är tydligen normalt så skall inte vara något att oroa sig för. Det släpper efter 20-30 min för mig.

Kommer dra ner testodosen till 0,9mg fördelat på 3 stick för att på så vis få ner östrot samt hemoglobinvärdet.

Tappa blod för att få ner hb, östrot får du ner genom att använda ai.
Citera
2025-12-10, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av preppberra
Tappa blod för att få ner hb, östrot får du ner genom att använda ai.

Japp, kommer tappa lite blod , räcker det med en bloddonation?

Jag har anastrozole och nolvadex men Chat gpt avråder å det grövsta att använda det då risken att man kraschar östrot totalt är ganska stor. Kändes säkrare att minska testot en smula. Tar gärna tips annars hur använda anastrozole på ett "säkert vis" under omständigheterna.
Citera
2025-12-11, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilten
Japp, kommer tappa lite blod , räcker det med en bloddonation?

Jag har anastrozole och nolvadex men Chat gpt avråder å det grövsta att använda det då risken att man kraschar östrot totalt är ganska stor. Kändes säkrare att minska testot en smula. Tar gärna tips annars hur använda anastrozole på ett "säkert vis" under omständigheterna.

(FB) Tråden om Letrozole, Arimidex och Aromasin
Citera
2025-12-15, 11:29
Medlem
Kul val av GH booster!

Adex, kör 0.5mg/dag bara så är det en ganska låg dos och du riskerar inte en krasch, jag hade oroat mig mer för en rebound och krasch på letro som helt nollar östrogenet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in