Citat:
Ursprungligen postat av
Pommier
Haha får jag för mig det här eller har Anna Book low-key en beef med The Lundells? Tidigare idag la Joakim upp en story med en video på Lionel som stjärngosse med en julgran i bakgrunden, ingen text på den utan bara själva videon så man fick uppfattningen att de är hemma och att han och Jonna har klätt honom så. Några timmar senare lägger Booken ut videoklipp och bilder på Lionel från samma tillfälle och skriver ”fredagen den 12e december dagen innan lucia” sen fortsätter hon i ett långt inlägg om hur hon överraskat J&J med fina bilder till lucia. Känns ju som att hon ville understryka att ”det var INTE de som fixat fina lussemyset det var JAG som roddat ihop detta” efter att Jocke lagt upp videon utan att ge cred till henne.
Självklart! TookAnna blev säkert skitsur när hon såg att Jåcke la ut filmen som HON spelat in!
Familjen Lundell har ju inte tid! De jobbar ju jämt så TookAnna är ju den enda lugna fristaden för Mini-Jåcke (tycker hon själv).
Antonio hade ju köpt Lindtpraliner helt själv så det är ju rena himmelriket hemma hos Tookfamiljen (när det inte sups och knarkas)!