2025-12-14, 19:56
Medlem
Banditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelenor
Vad är viktigast, sina barn eller jobb?

Jag har så svårt att tro att det där uttalandet om att Jonna inte vill belasta Jocke utan hellre skaffar barnvakt är sagt i något annat syfte än att provocera fram reaktioner. De kan väl inte på riktigt anse att det är en belastning för honom om han behöver steppa in och vara huvudansvarig för sina barn emellanåt när hon inte kan vara fysiskt närvarande?
Citera
2025-12-14, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Läs vad personen jag citerade skrev kanske? Enligt honom så började hon inte knarka pga en trafikolycka.

Du menar pga Joakim istället?

Finns ingen med trovärdighet som angett att hon knarkande med Joakim, och hon bad om hjälp av socialtjänsten. INTE att hon sa "kom och ta honom".
inte ens det kan du få rätt.
Citera
2025-12-14, 20:10
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Ja, det låter rimligt. Han jobbar som ett svin, tror folk att man når den framgången utan att göra något?

Hur många män (eller kvinnor) har sina barn med samtidigt som man arbetar?
Det som menades var inte när han jobbar, utan när han är hemma och hon ska iväg.
Dessutom finns det rätt många artister som har med sig sina spädbarn när de jobbar - eftersom de inte vill att anknytningen ska störas.

Charlotte Perrelli gör sig redo för en turnésommar.

Hon tar med sig hela familjen i husbil och åker på sommarturné med Diggiloo – samtidigt måste maken Anders Jensen ändra sitt liv för att kunna vara med deras barn.

https://www.expressen.se/noje/maken-andrar-sitt-liv-for-charlotte-perrelli-/#:~:text=Charlotte%20Perrelli%20g%C3%B6r%20sig%20r edo%20f%C3%B6r%20en,f%C3%B6r%20att%20kunna%20vara% 20med%20deras%20barn.

Pernilla Wahlgren
Och ända fram tills de har börjat skolan har barnen varit med mig på alla turnéer, åkt turnébuss, bott på hotell, hängt backstage. Om man frågar Benjamin och Bianca så är det den tiden som har format dem till det de är i dag.
https://mama.expressen.se/arets-mama/pernilla-wahlgren-barnen-ar-mina-basta-vanner-de-ar-mitt-allt/
Citera
2025-12-14, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Sjukt att använda barnen som rekvisita på sina sociala medier.

Det är en integritetskränkning som kommer att leda till problem senare i barnens liv. Det finns en anledning till varför friska välfungerande människor beskyddar sina barn från offentligheten.
Och nu som rekvisita på en mysig shoppingrunda på Dollarstore. Men har väll kanske saknat sin unge nu när ingen varit hos Anna och våldtäktsmannen som får raseriutbrott emellanåt
Citera
2025-12-14, 20:27
Medlem
På tisdag får vi se hur Böj genom åren har hotat personer med att dra igång drev på ett väldigt obehagligt sätt. Det finns många exempel och det vet Böj om. Vi får även se hur Bo tar upp flera tillfällen när Bajsrunkaren säger emot sig själv angående monster.
Citera
2025-12-14, 21:01
Medlem
Tänkvärt inför sista avsnittet
https://youtu.be/WcPbn35E4lM?si=FDDU_z34aTuNeDm8

CamoStyle Sweden, med mångårig erfarenhet i mediebranschen spekulerar bland annat i om Bo-Göran kanske har fått tag på material från konkursade produktionsbolaget SCG som arbetat med Joakim Lundell i flera olika produktioner: Varje sida räknas, Ett övergivet barn, Feed och Canceled.
Citera
2025-12-14, 21:08
Medlem
ruskinarmss avatar
Saari har vaknat från helgens baksmälla och prånglat ut en liten hyllning till sin idol.
Givetvis med del 3 i åtanke. Jocke skulle aldrig ge ut boken idag. :

https://www.expressen.se/noje/joakim-lundell-skulle-aldrig-ha-gett-ut-boken-monster-i-dag/
Citera
2025-12-14, 21:08
Medlem
Det är många som tycker journalerna ger stöd för berättelsen nollan har gett. Jag såg Verz video om Joakim, det finns en bild på han som ger stöd för ganska sjuka saker
Citera
2025-12-14, 21:39
Medlem
Pommiers avatar
Haha får jag för mig det här eller har Anna Book low-key en beef med The Lundells? Tidigare idag la Joakim upp en story med en video på Lionel som stjärngosse med en julgran i bakgrunden, ingen text på den utan bara själva videon så man fick uppfattningen att de är hemma och att han och Jonna har klätt honom så. Några timmar senare lägger Booken ut videoklipp och bilder på Lionel från samma tillfälle och skriver ”fredagen den 12e december dagen innan lucia” sen fortsätter hon i ett långt inlägg om hur hon överraskat J&J med fina bilder till lucia. Känns ju som att hon ville understryka att ”det var INTE de som fixat fina lussemyset det var JAG som roddat ihop detta” efter att Jocke lagt upp videon utan att ge cred till henne.
Citera
2025-12-14, 21:47
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pommier
Haha får jag för mig det här eller har Anna Book low-key en beef med The Lundells? Tidigare idag la Joakim upp en story med en video på Lionel som stjärngosse med en julgran i bakgrunden, ingen text på den utan bara själva videon så man fick uppfattningen att de är hemma och att han och Jonna har klätt honom så. Några timmar senare lägger Booken ut videoklipp och bilder på Lionel från samma tillfälle och skriver ”fredagen den 12e december dagen innan lucia” sen fortsätter hon i ett långt inlägg om hur hon överraskat J&J med fina bilder till lucia. Känns ju som att hon ville understryka att ”det var INTE de som fixat fina lussemyset det var JAG som roddat ihop detta” efter att Jocke lagt upp videon utan att ge cred till henne.

Följer man Anna Took så är svaret ja. Antagligen.
Citera
2025-12-14, 21:55
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Självklart! TookAnna blev säkert skitsur när hon såg att Jåcke la ut filmen som HON spelat in!
Familjen Lundell har ju inte tid! De jobbar ju jämt så TookAnna är ju den enda lugna fristaden för Mini-Jåcke (tycker hon själv).
Antonio hade ju köpt Lindtpraliner helt själv så det är ju rena himmelriket hemma hos Tookfamiljen (när det inte sups och knarkas)!
Citera
2025-12-14, 21:58
Medlem
vichy6s avatar
Citat:

Ordet är low-key. Anna vågar inte mer med tanke på vad som hände hos henne med Antonio. Måste svida ordentligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in