Är det okej eller inte?
Ska man som media inte visa en neutral sida och visa att alla är välkomna och man gör inte skillnad på någon.
Mest ansvar sätter jag faktiskt på SVT och SR som är statliga. Jag som skattebetalare vill inte betala för att legitimera extremister och ska man använda extremister som experter på den andra sidan då få man börja använda sig av den andra sidan också då om man ska vara neutral eller har jag fel????
Om Aftonbladet som har välkända kommnunister som Robert Aschberg som anställda och Expressen som anställer och samarbetar med AFA det bryr jag mig inte lika mycket om även om det är tråkigt att man som media inte kan vara neutral.
Vi snackar om välkända våldsamma kriminella som Tobias Hubinette och EXPO både sprungen från den våldsamma terrorgruppen AFA.
https://www.svt.se/nyheter/uutiset/svenska/debatt-om-rasism-mot-asiater-efter-miss-finland-kritik
Rasismforskaren: Inte bara i Finland
Tobias Hübinette forskar i rasism på Karlstad universitet. Han menar att rasism mot asiater inte är något som enbart förekommer i Finland, utan även i andra nordiska länder.
– Det skämtas om asiater på ett sätt som man inte gör om andra minoriteter längre, säger han.
Jag tycker helt ofattbart att det här får fortsätta år efter år och inget görs åt saken.