Citat:
Ursprungligen postat av
PingPongZong
Varför är du inte på mammans sida? Jocke verkar ju inte ändrats ett dugg. Jag minns han sedan tiden då han bajsrunkade i sin blogg. Och spelade in porrfilmer. Den mest kända med jultema faktiskt. Var med den kvinna han har barn med nu. Kan tänka mig att han var en riktigt jobbig unge som liten. Han ljuger så inåt helvete. På sin mammas bekostnad. Tänk på barnen säger man ofta. Men i det här fallet. Tänk på hans stackars mamma. På riktigt. Det här jävla larvet och hylla en jävla idiot. Han har bajsat i det blå skåpet. Bajs tycker han om.
Han är fortfarande en bajsunge. Bra ord. Slipper jag använda H ordet. Då kan ju mamman få skulden.
Första inlägget i den här tråden handlar ju om tiden då Jocke skulle satsa på en porrfilms karriär. Då med den här Hanna Vidrig något i efternamn
Det här med bajsrunka och porrfilm. Det verkar ju som att tiden har gjort att Jocke kunnat bygga upp en image som folkkär och omtänksam istället? Lämnat det bakom sig.
Tänk att bajsrunka för uppmärksamhet? Släppa porrfilmer, hänga ut sin mamma, jaga spöken mm. Hur kan folk ta honom på allvar?
Vi får se när barnen växer upp? Dom har säkert sett sidor av Jocke som vi inte har? Då ska det bli intressant att se i fall Jockes följare ifrågasätter deras minnen av sin far? Eller det är deras mamma som har manipulerat dom då? Tror det lutar åt det sista. Jockes offerkofta sitter som smäck. Det finns alltid en utväg där han är den som är utsatt.
Hans följare är antingen hjärntvättade, naiva eller dåliga på att se igenom fasader? Titta på hela hans tidslinje så är det uppenbart att han är en mytoman som både gör och säger vad som helst för uppmärksamhet.