2025-12-13, 08:47
Medlem
Roligt att Naughty Santa förstört julen för alltid för hela sin släkt eftersom det måste vara HELT omöjligt att inte få upp den filmen i huvudet hela tiden som anhörig så fort det är juletider
Citera
2025-12-13, 09:12
Medlem
Vet någon hur det gick för "En digital neanderthal (Napp #266) Partille"?
Han förlorade sina jobb som lärare och målvaktstränare i Sävehof, och enligt Mr Koll så drog frugan (förmodligen tog hon väl med barnen också) på studs, men efter detta så har det varit helt tyst. Någon här som kan ge en statusuppdatering på #266?
Citera
2025-12-13, 09:40
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av specialkonto
En klassiker Naughty Santa #486
https://dumpen.se/2024/09/27/naughty-santa-napp-486-helsingborg-l/
Lite humor måste man ju ändå säga att han har.
Men bra att han blev stoppad av Dumpen.
Citera
2025-12-13, 09:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
så kul Meggie att du fick till din profilbild på tomten, med beskrivning i signaturen.

själv tycker jag att videon på #486 egentligen inte är så mycket att skämmas över. det är ju humor som sagt, och gjort med glimten i ögat.

det är bara det att videon skapades och publicerades i ett, så att säga "mindre bra sammanhang" i och med Dumpen. hade det varit en vanlig dejting-situation med en vuxen kvinna så skulle han absolut inte haft något att vara ångerfull över, tror jag. även om videon blivit viral och offentlig även då. snarare tvärtom.

Citera
2025-12-13, 09:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary

Ja verkligen bra att tomten blev stoppad.

Humor helt klart, men fick dåliga vibbar när jag såg en julreklam tidigare ..
Citera
2025-12-13, 10:03
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SebastianCepe
så kul Meggie att du fick till din profilbild på tomten, med beskrivning i signaturen.

själv tycker jag att videon på #486 egentligen inte är så mycket att skämmas över. det är ju humor som sagt, och gjort med glimten i ögat.

det är bara det att videon skapades och publicerades i ett, så att säga "mindre bra sammanhang" i och med Dumpen. hade det varit en vanlig dejting-situation med en vuxen kvinna så skulle han absolut inte haft något att vara ångerfull över, tror jag. även om videon blivit viral och offentlig även då. snarare tvärtom.

Ja, hade det varit i en vanlig dejting-situation så skulle man kunna tänka sig att spendera natten med tomten när julfirandet är över....
Citera
2025-12-13, 11:08
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Roligt att Naughty Santa förstört julen för alltid för hela sin släkt eftersom det måste vara HELT omöjligt att inte få upp den filmen i huvudet hela tiden som anhörig så fort det är juletider
Ja du, Naughty Santa har skänkt sina anhöriga en alldeles egen Grinch. Stackars familj!
Citera
2025-12-13, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja du, Naughty Santa har skänkt sina anhöriga en alldeles egen Grinch. Stackars familj!

Kan inte ens tänka på hur stämningen och pratet var kring julbordet och vid tomtens ankomst förra julen när han var alldeles nyfiskad. Jag hade betalat liv och lem för att få sitta osynlig på en stol och bevittna helvetet
Citera
2025-12-13, 13:58
Medlem
Trevligt.kontos avatar

Verkar som hundvännen har en gästbok på sin dyksida…………….

Måste säga att han sticker ut utseendemässigt. Helt annan planet än bandtraktorn, dragonraider och candy kent. Tror till och med han skulle vara stilig i varselväst.
Senast redigerad av Trevligt.konto 2025-12-13 kl. 14:01.
Citera
2025-12-13, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Dragonraider. Matig. Glättig köttig . Mustig. Krämig. Brunstig. Vet att ni vill.

https://dumpen.se/2025/10/14/dragonrider-molnlycke-687/
HAHAHAHAHAHAH VIDEON ÄR FAN PRICELESS HAHA
Citera
2025-12-13, 21:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
367 kommendörkaptenen fortsätter kämpa för sin rätt! 🤣
Vilken jävla lirare, man kan ju gissa att han lyckats klättra på karriärstegen med sin kombination av nördhet och sitt överdrivna självförtroende, som huggen och stucken till att bli ett fruktat befäl som alla i omgivningen hatar.
Stum som en fisk under konfrontation men i bilen på vägen hem, då förberede han sig för sjöslag!

Kungliga Örlogsmannasällskapet (KÖMS)

KÖMS har lierat sig med en folkdomstol. Folkdomstolen i fråga tillämpar fullständig kriminell transparens och lägger ut alla tillgängliga persondata om av dem utpekade personer.

Folkdomstolen är direkt kopplad till ett hemligt kriminellt nätverk Telegram Gräv baserat med servrar i Dubai. Telegram Gräv bryter mot flera lagar vad gäller personlig integritet (GDPR) och den nya AI-lagstiftningen. Telegram Gräv har jagat flera personer till självmord. De hotar personer, bedriver telefonterror och övervakning av personer för att trakassera dem in i döden och därefter deras anhöriga.

Personal vid Försvarsmakten, FMV, FOI och FHS är aktiva i det kriminella nätverket Telegram Gräv. De är med och jagar personer till självmord, skickar hotbrev, bedriver telefonterror och gör hembesök. De antastar avlidnas anhöriga. De fullföljer allt annat än försvarets värdegrund. Kalla in dem och avskeda dem.

Det var inte jag som började. Det var KÖMS. Därför tillämpar jag total transparens i alla riktningar.

KÖMS anser att jag är kriminell trots att det inte finns något polisärende, inget åtal och ingen dom. Jag är endast en vanlig medborgare som blir angripen av AI manipulerade bilder och texter. Jag har inte gjort något olagligt.

KÖMS (John Timerdal, dead man walking, med flera) har uteslutit mig men har inte angivit något beslutsmotiv fast jag begärt ut hur beslutsmotiveringen ser ut och vilka personer som fattade beslutet. Fega uslingar.
haha, det var intressant läsning.
undrar vad han gör idag #367

https://dumpen.se/2024/02/09/salenresan-napp-367-salen-stockholm/
Citera
2025-12-14, 09:21
Medlem
gotets avatar
Krambjörnen var en riktigt mustig gädda som verkligen har växt för mig de senaste månaderna. Från att tycka att hans lansering var supertråkig till att bli en av mina många favoriter. En gädda jag gillar skarpt numera. Det är trist att vi inte fick ha kvar Krambjörnen och följa hans äventyr mer.

Katkinky är den gädda som klätt sig varmast på hela dumpen. Han promenerade dessutom på darriga ben under konfrontationen för att sedan sugas rakt ner i backen. Jag hittade en bild på Katkinky på ett annat forum där han sparat ut helskägg och långt hår. Katkinky såg ut som en lodis på bilden som nån tagit på honom i smyg. Katkinkys lansering på dumpen blev en stor succé från dag ett. Och nu har han även odlat ut ett stort skägg precis som Hank gjorde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in