Citat:
Ursprungligen postat av
Bonnker
Jag är sugen på att vidga mina vyer och kan tänka mig att t.ex. vara extra man i en trekant eller att hitta en tjej och swinga runt med. Men en sak är slående när jag kollar runt efter den här typen av människor på Tinder osv…de ser skumma och oknullbara ut. Näsring eller andra piercingar verkar vara ett obligatorium. Fula tatueringar och fritidsintressen som TV-spel och medeltidslajv verkar betydligt vanligare än att träna eller ägna sig åt intellektuella aktiviteter.
Vad är grejen? Är det datingpoolens rejects som hemfaller åt swinging? Varför kan folk bara inte se lite normala ut så att kuken åtminstone i teorin skulle kunna styvna?
Jag var på en krog med en tjej jag nyligen träffat. Då börjar ett par prata med oss och killen vill att bara jag o han skulle gå iväg o ta en öl i baren, killen går rakt på sak o säger att han o hans flickvän spanat in oss o vill träffas för sex. Jag tittar på honom, han ser ut sådär, och så tittar jag på hans flickvän som kunde varit snygg om hon inte haft tatueringar överallt och äckliga ringar i näsa o ögonbryn, det verkar vara lite knepiga människor som faller för sådant,