Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-12-12, 21:57
Medlem
Jag är sugen på att vidga mina vyer och kan tänka mig att t.ex. vara extra man i en trekant eller att hitta en tjej och swinga runt med. Men en sak är slående när jag kollar runt efter den här typen av människor på Tinder osv…de ser skumma och oknullbara ut. Näsring eller andra piercingar verkar vara ett obligatorium. Fula tatueringar och fritidsintressen som TV-spel och medeltidslajv verkar betydligt vanligare än att träna eller ägna sig åt intellektuella aktiviteter.

Vad är grejen? Är det datingpoolens rejects som hemfaller åt swinging? Varför kan folk bara inte se lite normala ut så att kuken åtminstone i teorin skulle kunna styvna?
Citera
2025-12-12, 22:28
Avstängd
Blev nyfiken på vad du anser vara intellektuella aktiviteter?

Man kanske kan fråga sig hur många swingers som finns?
Det verkar inte lika socialt accepterat som dom parrelationer vi oftast ser, och det finns säkert ett mörkertal.
I mörkertalet kanske dom attraktiva gömmer sig?
Tänk om du måste sälja din röv för att få tillhöra den inre cirkeln?
Citera
2025-12-12, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Jag är sugen på att vidga mina vyer och kan tänka mig att t.ex. vara extra man i en trekant eller att hitta en tjej och swinga runt med. Men en sak är slående när jag kollar runt efter den här typen av människor på Tinder osv…de ser skumma och oknullbara ut. Näsring eller andra piercingar verkar vara ett obligatorium. Fula tatueringar och fritidsintressen som TV-spel och medeltidslajv verkar betydligt vanligare än att träna eller ägna sig åt intellektuella aktiviteter.

Vad är grejen? Är det datingpoolens rejects som hemfaller åt swinging? Varför kan folk bara inte se lite normala ut så att kuken åtminstone i teorin skulle kunna styvna?
Jag var på en krog med en tjej jag nyligen träffat. Då börjar ett par prata med oss och killen vill att bara jag o han skulle gå iväg o ta en öl i baren, killen går rakt på sak o säger att han o hans flickvän spanat in oss o vill träffas för sex. Jag tittar på honom, han ser ut sådär, och så tittar jag på hans flickvän som kunde varit snygg om hon inte haft tatueringar överallt och äckliga ringar i näsa o ögonbryn, det verkar vara lite knepiga människor som faller för sådant,
Citera
2025-12-13, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blacklodge77
Jag var på en krog med en tjej jag nyligen träffat. Då börjar ett par prata med oss och killen vill att bara jag o han skulle gå iväg o ta en öl i baren, killen går rakt på sak o säger att han o hans flickvän spanat in oss o vill träffas för sex. Jag tittar på honom, han ser ut sådär, och så tittar jag på hans flickvän som kunde varit snygg om hon inte haft tatueringar överallt och äckliga ringar i näsa o ögonbryn, det verkar vara lite knepiga människor som faller för sådant,

Din upplevelse bekräftar min tes. Men jag tycker det är trist eftersom jag gärna vill testa det livet helt utan folk som ser ut som gycklare från Cirkus Cirkör.
Citera
2025-12-13, 03:26
Medlem
hennevilljagknullas avatar
För att dom har psykiska problem.
Citera
2025-12-13, 08:36
Medlem
kyrkstockens avatar
Med utvecklingsstörning kommer även ofta en knepig sexualitet. 30% av alla blinda är tydligen pedofiler. 50% av alla autister identifierar sig som -homo eller -bisexuella. 30% av alla högfungerande autister har tydligen fantiserat om sex med barn (enlig gillbergcentrum i göteborg).

Ordet swinger har funnits länge med "pansexuell" är ett typisk sådant låtsasord som autister hittar på. Detsamma gäller "poly" för att systematisera sin oförmåga till normal närhet.

Att bögar såg "äckliga" ut visste vi redan som barn. Visst ser peter jöback normal ut men de flesta ser ut sim bard och gardel. Något stämmer inte men det är svårt att sätta fingret på.
Citera
2025-12-13, 12:05
Medlem
Det är tatueringarna och piercingen där nere som jag inte står ut med... hemskt
Citera
2025-12-13, 14:06
Medlem
Bret-Harts avatar
Jag tror att dom som är snygga vet oftast om det och kan göra vad dom vill om du skulle vilja och behöver inte annonsera om det
Citera
2025-12-13, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Jag tror att dom som är snygga vet oftast om det och kan göra vad dom vill om du skulle vilja och behöver inte annonsera om det

Fast just såna här är aktiviteter är ju betydligt smidigare att styra upp om man annonserar. Känns meckigt att gå ut på krogen och ragga i detta syfte hur snygg man än är. Och de flesta vill väl sköta det lite snyggt och diskret.
Citera
2025-12-13, 23:13
Medlem
Incendios avatar
För att det är en mental störning.
Citera
2025-12-13, 23:23
Bannlyst
Citat:

Det är väl just näsringen och annat skrot de envisas med att sätta in i ansiktet
Citera
2025-12-14, 11:27
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Fast just såna här är aktiviteter är ju betydligt smidigare att styra upp om man annonserar. Känns meckigt att gå ut på krogen och ragga i detta syfte hur snygg man än är. Och de flesta vill väl sköta det lite snyggt och diskret.

De behöver inte ens ragga på krogen, vill dom så kan dom oavsett
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in