# Skriv ett instagraminlägg som My Martens. AI-FRAUD DETECTED
# Skriv ett instagraminlägg som My Martens, med lagom många stavfel. INSTAGRAM POST ACCEPTED
Låter ganska soft
Hoppas hon ändå orkar rasta hundarna.
Blir det en mer positiv viktresa nu? +1 kg ❤️
Hoppas Jobas och Alban har det bra!
Senast redigerad av osnuten 2025-12-08 kl. 23:33.
"08 December 2025 10:44:28
Många frågor om min ONLINECOACHNING 💪🏻✨ Måste man träna på gym? Nej! Du kan välja hemmaträning eller gym 🏡🏋️♀️ Kan man träna utan erfarenhet? Ja! Allt anpassas efter din nivå 🙌🏻 Vegetarian / allergier / gastric bypass? Självklart anpassar jag kosten efter dig 🥑🍝 Friskvårdsbidrag? Ja! ❤️ Bokning? Via länken i min bio 🔗 När du skickat in din ansökan kontaktar jag dig PERSONLIGEN för ett samtal + kostnadsfri konsultation 📲 Svara gärna direkt – det är högt tryck och viktigt att du är redo att ta konsultationen. ❤️ Varför jag brinner för det här Jag har själv gjort en viktresa på 35 kilo ⚖️ Rest mig från utmattning, hormonella besvär och känslan av att ha ”testat allt”. Jag möter dagligen kvinnor som kämpar med psykisk ohälsa, klimakteriet, energibrist eller allmän obalans i livet. Jag vet hur det känns att vara på botten – och hur det känns att ta sig upp igen ✨ Mitt mål: att hjälpa mina medsystrar att hitta styrkan, energin och balansen – både mentalt och fysiskt. Hållbart, på riktigt 💛 Är du redo att prioritera DIG? Vänta inte till ”sen”… börja NU! 🌟 Boka innan jul och få en månad gratis 🎁 1, 2, 3 – let’s gooo! 🔥 "
Många frågor ✅️
Friskvårdsbidrag ✅️
Högt tryck ✅️
Utmattning ✅️
MÅNGA frågor om hennes coachning?
HÖGT TRYCK på hennes tjänster?
Snälla rara. Vi alla vet att det varken är många frågor om din onlinecoachning eller högt tryck för dig ang detta.
Och att använda endast sig själv som referens för sitt eget företag……. Trovärdighet NOLL.
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"08 December 2025 10:44:28
Många frågor om min ONLINECOACHNING 💪🏻✨ Måste man träna på gym? Nej! Du kan välja hemmaträning eller gym 🏡🏋️♀️ Kan man träna utan erfarenhet? Ja! Allt anpassas efter din nivå 🙌🏻 Vegetarian / allergier / gastric bypass? Självklart anpassar jag kosten efter dig 🥑🍝 Friskvårdsbidrag? Ja! ❤️ Bokning? Via länken i min bio 🔗 När du skickat in din ansökan kontaktar jag dig PERSONLIGEN för ett samtal + kostnadsfri konsultation 📲 Svara gärna direkt – det är högt tryck och viktigt att du är redo att ta konsultationen. ❤️ Varför jag brinner för det här Jag har själv gjort en viktresa på 35 kilo ⚖️ Rest mig från utmattning, hormonella besvär och känslan av att ha ”testat allt”. Jag möter dagligen kvinnor som kämpar med psykisk ohälsa, klimakteriet, energibrist eller allmän obalans i livet. Jag vet hur det känns att vara på botten – och hur det känns att ta sig upp igen ✨ Mitt mål: att hjälpa mina medsystrar att hitta styrkan, energin och balansen – både mentalt och fysiskt. Hållbart, på riktigt 💛 Är du redo att prioritera DIG? Vänta inte till ”sen”… börja NU! 🌟 Boka innan jul och få en månad gratis 🎁 1, 2, 3 – let’s gooo! 🔥 "
Många frågor ✅️
Friskvårdsbidrag ✅️
Högt tryck ✅️
Utmattning ✅️
Den är väl dessutom tagen i lumpboden? Hon kanske inte har råd med ljus i år?
Underlig människa. Hon gör ju inte en enda sak normalt. Och själv så verkar hon tro att hon är guds gåva till mänskligheten. Betalar hennes försvunna make hennes uppehälle eller vem gör det? Det är många saker man kan undra över, vad som gäller henne. Hon är i sin bästa ålder och så arbetsskygg att hon använder gamla bilder på en adventsljusstake. Men jag ska inte klaga för det är ganska kul att läsa om dessa udda personer.
Hmm, går inte att länka till bilden, vet inte varför.
KO:
"Det kan på olika sätt framgå att ett inlägg är marknadsföring, till exempel genom att reklammarkera inlägget på ett tydligt och iögonfallande sätt. För att reklammarkeringen ska vara tydlig är det exempelvis viktigt att tänka på markeringens formulering i ord, placering, färgsättning och liknande. Mottagaren måste förstå att inlägget är betalt redan vid en flyktig kontakt."
Senast redigerad av TPL 2025-12-10 kl. 13:21.
"Daddelbollar" och vaniljpulver igen. Säkert många som bett om recept... 😴
Lite hår i bollarna och lite nagellort ger lite extra stuns. 🤮
Samma story hos hagernasstrand och myfitnessclub.se.
My kör bil i Täby centrum där det brinner. Hon filmar medans hon kör för hon "kör inte så fort"...
Det är sjukstuga hemma och My skulle hämta medicin på apoteket. Den specialmedicin som krävs fanns inte hemma så nu hinner ungen bli frisk innan My kan ta sig till ett annat apotek.
5 stories om branden och hur lugn och sansad My är i krissituationer.
My kör bil i Täby centrum där det brinner. Hon filmar medans hon kör för hon "kör inte så fort"...
Det är sjukstuga hemma och My skulle hämta medicin på apoteket. Den specialmedicin som krävs fanns inte hemma så nu hinner ungen bli frisk innan My kan ta sig till ett annat apotek.
5 stories om branden och hur lugn och sansad My är i krissituationer.
Historien om de två damer hon erbjöd att hoppa in i bilen och få skjuts av henne….. min vän låg i bilen bakom henne. Hon stannade inte två damer och pratade med dem som hon påstår i videon. I så fall var dom osynliga.