2025-12-11, 21:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Då har man åtminstone röstat på ett parti som är emot det. SD är inte det parti som de var när de kom in i riksdagen. De har sålt ut sig och är nu samma äckelglobalister som de andra partierna. Om jag någonsin ska rösta SD igen så ska Åkesson och resten av partiledningen bytas ut mot några som faktiskt vill arbeta för svenskarna och inte för judarna.

Nu är saker och ting som de är och några globalistjudar tror jag ungefär lika mycket på som globalistödlor. Ta det lugnt med drogerna.

Att det finns globalister är förstås sant. Majoriteten av svenskarna är globalister som vill vara med i EU, EMU, NATO, DCA. Även MED vill vara med i det där.

Kanhända styrs det via direktiv från mäktiga aktörer i skuggorna men vad ska ett litet fisljummet parti på 0,1% göra åt det? Bättre att rösta på ett parti på 20% med styrka att förändra på riktigt tillsammans med globalisterna i riksdagen.

Tillsammans för förändring i verkligheten av svenne bananers verklighet.

Tillsammans bygger vi polisstat med öppen svenskhet och frihet för skötsamma. Tillsammans slår vi om från analfabetsinvandring till kompetensinvandring. Tillsammans sänker vi skatterna.

Man kan inte få allt men med Tidö kan man få mer än med rödgröna.

Och med ÖVRIGA får man mest fis för pengarna så rösta på SD hellre än övriga.
Citera
2025-12-11, 22:03
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machineman
Nu är saker och ting som de är och några globalistjudar tror jag ungefär lika mycket på som globalistödlor. Ta det lugnt med drogerna.

Att det finns globalister är förstås sant. Majoriteten av svenskarna är globalister som vill vara med i EU, EMU, NATO, DCA. Även MED vill vara med i det där.

Kanhända styrs det via direktiv från mäktiga aktörer i skuggorna men vad ska ett litet fisljummet parti på 0,1% göra åt det? Bättre att rösta på ett parti på 20% med styrka att förändra på riktigt tillsammans med globalisterna i riksdagen.

Tillsammans för förändring i verkligheten av svenne bananers verklighet.

Tillsammans bygger vi polisstat med öppen svenskhet och frihet för skötsamma. Tillsammans slår vi om från analfabetsinvandring till kompetensinvandring. Tillsammans sänker vi skatterna.

Man kan inte få allt men med Tidö kan man få mer än med rödgröna.

Och med ÖVRIGA får man mest fis för pengarna så rösta på SD hellre än övriga.

Varför ska man rösta på ett parti som anser att judarnas vel och vä är viktigare än svenskarnas? Som inte ens erkänner etniska svenskars existens.
Citera
2025-12-11, 22:08
Avslutad
Citat:
Varför ska man rösta på ett parti som anser att judarnas vel och vä är viktigare än svenskarnas? Som inte ens erkänner etniska svenskars existens.

För att åstadkomma förändring på riktigt av slag som jag nämnde. Med SD får vi även mer kärnkraft.
Citera
2025-12-11, 22:29
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
För att åstadkomma förändring på riktigt av slag som jag nämnde. Med SD får vi även mer kärnkraft.

SD kommer inte att förändra ett piss då de har sålt sig till globalisterna. Massinvandringen fortsätter ohämmat trots Tidöregeringen. SD erkänner inte etniska svenskars existens, SD vill ha kvar HMF-lagen för att skydda judarna. Mer kärnkraft? Jaså, Mindre än ett år kvar till valet och fortfarande har inte ett enda spadtag tagits för att bygga ett nytt kärnkraftverk.

Däremot har SD röstat för att försämra högkostnadsskyddet och A-kassan trots att Åkesson för några år sedan lovade dyrt och heligt att inte röra A-kassan.

SD och Tidö vill att illegala kriminella invandrare ska fortsätta få bidrag, bara inte lika mycket som förut.
Citera
2025-12-12, 06:40
Medlem
GeneralRuskendruls avatar
Citat:
Är du verkligen så jvla blåst att du inbillar dig att det faktiska resultatet av att rösta på ett parti på 0,1-2% kommer att resultera i något annat än fortsatt massinvandring och sosseri?

Med SD röstar man mot detta och får vi ett Tidö 2.0 på plats så blir det åtminstone mindre såsseri än med rödgrön valseger.

Röstar man på MED får man garanterat mer såsseri än om man röstar på SD.

Hur jvla svårt ska det vara?
Nej du är lurad, blåst. Kanske är du naiv eller så är du dum i huvudet. SD har fortsatt massinvandringen under sin tid med makt. Så nej, tyvärr, en röst på SD är en röst på massinvandring och sosseri.

En röst på MED är en röst på ett borgerligt alternativ. Inget annat. Du verkar inte förstå hur demokrati fungerar? Gick det inget bra i skolan för dig?
Citera
2025-12-12, 06:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralRuskendrul
Nej du är lurad, blåst. Kanske är du naiv eller så är du dum i huvudet. SD har fortsatt massinvandringen under sin tid med makt. Så nej, tyvärr, en röst på SD är en röst på massinvandring och sosseri.

En röst på MED är en röst på ett borgerligt alternativ. Inget annat. Du verkar inte förstå hur demokrati fungerar? Gick det inget bra i skolan för dig?

Jag har inte bestridit att en röst på MED är en röst på ett borgerligt alternativ men vad händer med rösten när MED får 0,1%?
Citera
2025-12-12, 07:00
Avslutad
Citat:
SD kommer inte att förändra ett piss då de har sålt sig till globalisterna. Massinvandringen fortsätter ohämmat trots Tidöregeringen. SD erkänner inte etniska svenskars existens, SD vill ha kvar HMF-lagen för att skydda judarna. Mer kärnkraft? Jaså, Mindre än ett år kvar till valet och fortfarande har inte ett enda spadtag tagits för att bygga ett nytt kärnkraftverk.

Däremot har SD röstat för att försämra högkostnadsskyddet och A-kassan trots att Åkesson för några år sedan lovade dyrt och heligt att inte röra A-kassan.

SD och Tidö vill att illegala kriminella invandrare ska fortsätta få bidrag, bara inte lika mycket som förut.

Samma fråga till dig som till MED-aktivisten ovan: Vad händer med rösten när AfS får sina standard 0,1%?
Citera
2025-12-12, 08:49
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Samma fråga till dig som till MED-aktivisten ovan: Vad händer med rösten när AfS får sina standard 0,1%?

Till skillnad från dig tror jag inte på det här med bortkastade röster. Även SD var ett litet parti en gång i tiden. Då skulle det med din retorik ha varit bortkastat att rösta på SD ända fram till 2010.
Citera
2025-12-12, 08:56
Avslutad
Citat:
Till skillnad från dig tror jag inte på det här med bortkastade röster. Även SD var ett litet parti en gång i tiden. Då skulle det med din retorik ha varit bortkastat att rösta på SD ända fram till 2010.

Jag frågade vad som händer med rösten när AfS får sina standard 0,1%?

Svara på frågan.
Citera
2025-12-12, 09:10
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Jag frågade vad som händer med rösten när AfS får sina standard 0,1%?

Svara på frågan.

Jag har redan svarat. Att du inte gillar svaret är inte mitt problem.
Citera
2025-12-12, 09:15
Avslutad
Citat:
Jag har redan svarat. Att du inte gillar svaret är inte mitt problem.

Du jämförde med SD vilket är skrattretande. SD dubblerade ständigt sitt röstetal, AfS halverar ständigt sitt röstetal.

Din oförmåga till logisk deduktion förklarar ditt val av parti och dina förhoppningar.
Citera
2025-12-12, 09:20
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Du jämförde med SD vilket är skrattretande. SD dubblerade ständigt sitt röstetal, AfS halverar ständigt sitt röstetal.

Din oförmåga till logisk deduktion förklarar ditt val av parti och dina förhoppningar.

Ständigt? De har bara ställt upp i två val hittills. Anledningen till att de tappade 2022 var för att många Afs-sympatisörer istället röstade på SD för att vi skulle få en borgerlig regering. Det fick vi, men nu har vi fått det svart på vitt att skillnaden mellan Tidö och de rödgröna är minimal. Och att SD har sålt sig helt till globalisterna. Då kan man lika gärna rösta på det parti vars politik man sympatiserar mest med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in