2025-12-12, 00:15
Medlem
vill-va-anonym-vas avatar
Ja som rubriken lyder. Vad ser tjejer hos dessa killar? Är det att de verkar farliga för allmänheten, som upphetsar tjejerna?

Mitt intryck är att en hel del MC-snubbar är rätt så omogna och tycker det är tufft med kriminella MC-gäng och så vidare. Stämmer det att deras största intressen i livet egentligen bara är fordon?
Citera
2025-12-12, 00:23
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Hmm beror väl på vilken åldersgrupp dessa är i 🤔 Känner några å det är många av dom som har familjer med sambo å barn, gillar att fiska/campa eller göra sina genom resor etc. Så att dom enbart är intresserade av fordon stämmer inte in på dom jag känner iaf även fast dom älskar farten..
Citera
2025-12-12, 00:23
Medlem
kalkryggars avatar
Typiska tjejer som har haft en trasig uppväxt. Blivit våldtagna på fester när de var dyngraka etc.

För att hantera sin smärta så tatuerar de fula tatueringar i överdrift. När de får hänga på fester som MC-odjuren har så bjudes de på öl och så får de dansa framför feta gubbar i skinnväst som de sen får rida i ansiktet.

Lite så är det. Då känner de sig behövda vilket de behöver men tror inte att de är värda uppmärksamhet från andra än slask-män som är med i MC-klubbar.

Bedrövligt.
Citera
2025-12-12, 00:24
Medlem
BombaySaphires avatar
WT-kvinnor
Citera
2025-12-12, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vill-va-anonym-va
Ja som rubriken lyder. Vad ser tjejer hos dessa killar? Är det att de verkar farliga för allmänheten, som upphetsar tjejerna?

Mitt intryck är att en hel del MC-snubbar är rätt så omogna och tycker det är tufft med kriminella MC-gäng och så vidare. Stämmer det att deras största intressen i livet egentligen bara är fordon?

Troligen gillar de motorcyklar!
Citera
2025-12-12, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Typiska tjejer som har haft en trasig uppväxt. Blivit våldtagna på fester när de var dyngraka etc.

För att hantera sin smärta så tatuerar de fula tatueringar i överdrift. När de får hänga på fester som MC-odjuren har så bjudes de på öl och så får de dansa framför feta gubbar i skinnväst som de sen får rida i ansiktet.

Lite så är det. Då känner de sig behövda vilket de behöver men tror inte att de är värda uppmärksamhet från andra än slask-män som är med i MC-klubbar.

Bedrövligt.

Sicket jävla trams!
Citera
2025-12-12, 00:37
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Sicket jävla trams!

Nä det är inget trams. Det är bedrövligt. Tjejerna behöver hjälp och blir slags slaskhoror åt dessa mc-gubbar. Jag har sett det så många gånger med egna ögon när jag var ung och hängde på Hells fester lite då och då.
Citera
2025-12-12, 00:39
Medlem
Citat:
Nä det är inget trams. Det är bedrövligt. Tjejerna behöver hjälp och blir slags slaskhoror åt dessa mc-gubbar. Jag har sett det så många gånger med egna ögon när jag var ung och hängde på Hells fester lite då och då.

Det är 2025 nu och kvinnor skaffar egna Mc idag!
Citera
2025-12-12, 00:52
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ja tyvärr fanns det såna tjejer men även såna som bara ville parta å inte gav "all in".
Citera
2025-12-12, 02:27
Medlem
TrueDevils avatar
Samma som dras till kriminella blattar och annat löst folk - Hjärndöda kvinnor som
Blir kåta av våld och kriminella.

De söker fadersgestalter hos dessa nästan ALLTID betydligt äldre män/gubbar.
Även bikers kallar dom VÄSTHOROR!

Vissa har bara sett SOA för mycket.
Senast redigerad av TrueDevil 2025-12-12 kl. 02:37.
Citera
2025-12-12, 03:30
Medlem
Sereenas avatar
Beror ju helt på vad du menar när du säger "MC-killar".
Citera
2025-12-12, 03:51
Medlem
Airwave92s avatar
White trash brudar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto