2025-12-11, 14:04
Medlem
Ska bli intressant att följa detta. Så tragiskt när man förminskar faktum att en mor mördat sitt barn och trots att mannen troligtvis ej är skyldig till något så försöker man hitta och så frö om att han MÅSTE ha gjort något för att hon ska mörda. Kvinnor kan åxå.
Troligtvis så tog hon inte sitt eget liv, min spekulation. När hon mördat så singlade den snäva gloria ner och ströp fanskapet.
Må de inte begrava offret med sin mördare!
Citera
2025-12-11, 14:05
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackRaise
väldigt många här i tråden trodde att det var farsan som var mördaren. nu när uppgifter framkommit att han släppts så tror folk lika fort att det är morsan.

kan ni sluta tro att era antagande är de facto vad som hänt och låta bevisningen tala för sig? spekulera kan man ju göra, men att döma folk grundat på killgissningar är ju otroligt omoget och orättvist.

Polisen har dock gått ut med att det är modern som ligger bakom det.
Citera
2025-12-11, 14:05
Medlem
Troians avatar
Citat:
väldigt många här i tråden trodde att det var farsan som var mördaren. nu när uppgifter framkommit att han släppts så tror folk lika fort att det är morsan.

kan ni sluta tro att era antagande är de facto vad som hänt och låta bevisningen tala för sig? spekulera kan man ju göra, men att döma folk grundat på killgissningar är ju otroligt omoget och orättvist.

Åklagaren är ju rätt tydlig med vem man ser som GM - modern.
Citera
2025-12-11, 14:07
Medlem
Citat:

Först med det antagandet var isåfall nyhetsuppläsqre på P4 som fått dessa uppgifter.
Vad tycker du är rimligt att man går på.
Citera
2025-12-11, 14:08
Medlem
Alltid ska folk ursäkta kvinnor som begår brott. Även kvinnor kan vara genuint onda. Därtill är kvinnor betydligt mer ego och ute efter hämnd. Närstående män blir alltid direkt misstänkta men sällan kvinnor vid samma situation. Här fick alltså ett BO, en man vars barn blivit mördat, sitta inlåst när han istället borde få hjälp med sitt trauma.
Citera
2025-12-11, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Polisen har dock gått ut med att det är modern som ligger bakom det.
Fortfarande bara misstänkt
Citera
2025-12-11, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
WTF!? Den såg jag inte komma. Vilken jävla fitt-kärring! Och rektorn på skolan grät krokodiltårar och sa att förutom pojken så är det också en kollega som blivit mördad. Vilken jävla soppa!

Mycket illa av kommunkvinnan. Det påminner om när tyska politiker snabbt gick ut med att deras tankar finns hos familjen till den attackerade borgmästaren. När det kom fram efter bara någon timme att dottern var gärningspersonen.
Citera
2025-12-11, 14:10
Medlem
Var i Skåne jobbade hon när hon var på Avarn?
Citera
2025-12-11, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingofpool
Först med det antagandet var isåfall nyhetsuppläsqre på P4 som fått dessa uppgifter.
Vad tycker du är rimligt att man går på.
jag missade den informationen när jag läste inläggen. jag ber om ursäkt! faktum kvarstår dock att ingenting är bevisat ännu.
Citera
2025-12-11, 14:11
Medlem
K.Blomkvists avatar
Det var som fan.

Jag trodde inte från början att det var självmord, ja eller utökat självmord.

Men jag hade det i tankarna och en teori efter hon som hoppade framför tåget i Sösdala.

(FB) Misstänkt dubbelmord i Hörby - mamma och barn hittade döda i bostad (2025-12-09)
Citera
2025-12-11, 14:11
Medlem
karlinges avatar
Citat:
jag missade den informationen när jag läste inläggen. jag ber om ursäkt! faktum kvarstår dock att ingenting är bevisat ännu.

Han är oskyldig:

Citat:
– De omfattande utredningsåtgärder som polisen vidtagit har nu lett fram till att misstankarna mot mannen kraftigt har försvagats. Han har därför försatts på fri fot och kommer inom kort formellt avföras från utredningen, säger senior åklagare Josefin Sävlund i ett uttalande.
Citera
2025-12-11, 14:12
Medlem
Citat:
Krävs en del för att åklagare ska peka ut mamman offentligt tycke man men hon kanske killgissar 🙃
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in