2025-12-10, 01:40
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HJKLQ
Och får man veta att någon är 14, så bryter man. Punkt.

Men varför har de kik från början?

Och man varken sexchattar, eller chattar med barn. Punkt. Oavsett om Dumpen dyker upp med "godis". Hur svårt ska det va?!
Nu finns det trovärdiga uppgifter att ungdomar inte är på kik, och då kan inte de sk gäddorna inte ha varit där för att hitta ungdomar. Fallet är löst och existerar inte.
Citera
2025-12-10, 01:54
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SebastianCepe
GDPR gäller bara inom EU så Dumpen skulle kunna flytta till Kongo till exempel. 🍌🦍🇨🇬
Och om de då konfronterar i Sverige, så gäller inget skydd mot förtal, de blir stämda som privatpersoner. Ebba Busch blev stämd för förtal som gjordes på Facebook, och de har inte utgivningsbevis i Sverige och kan inte heller få det.

Hur dum är inte din kommentar, swishnumret kan de inte ha på sidan, Sara får konfrontera i burka och ha röstförvrängare.

Be Elon Musk installera mer internminne i din Hjärna.

Endast media knuten till Sverige kan få nämnda utgivningsbevis och frigång mot åtal.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2025-12-10 kl. 02:01.
Citera
2025-12-10, 03:11
Medlem
X-and-Ys avatar
Citat:

Och man varken sexchattar, eller chattar med barn. Punkt. Oavsett om Dumpen dyker upp med "godis". Hur svårt ska det va?!

Det handlar inte om ålder på tjejer. Det handlar om sannolikhetslära. Du har två grupper med tjejer online som verkligen trycker på och vill träffas:

A. 200 Dumpen fiskare
Versus
B. 5 Riktiga tjejer 15+

Män är stenkåta och tar gärna risker... Därav planeras möten med de tjejer som finns (dvs bara dumpen) av nyfikenhet. Ingen vet om något riktigt sex hade blivit av. Bara för att något planeras och fantiseras kring, så behöver det inte bli verklighet.

Hade det varit 200 riktiga 15+ år , så hade samma män åkt ut och träffat dem istället för dumpen. Det hela handlar såklart om att det helt enkelt inte finns andra lagliga tjejer som öppet bjuder ut sig och tar denna risk, att träffa galningar online.
Senast redigerad av X-and-Y 2025-12-10 kl. 03:23.
Citera
2025-12-10, 04:04
Medlem
Vad är det för finsk cancerbehandling Dumpen försöker få ihop till Sara?

Är det något som seriös sjukvård i Sverige saknar?

Någon som har generell koll på detta fenomen?

Det måste väl vara ett liknande antal som drabbas av samma diagnos som Sara varje år?

Hur ser den genomsnittliga prognosen ut?

Med och utan dyr finsk specialbehandling.

Kämpa.
Citera
2025-12-10, 04:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Och om de då konfronterar i Sverige, så gäller inget skydd mot förtal, de blir stämda som privatpersoner. Ebba Busch blev stämd för förtal som gjordes på Facebook, och de har inte utgivningsbevis i Sverige och kan inte heller få det.

Hur dum är inte din kommentar, swishnumret kan de inte ha på sidan, Sara får konfrontera i burka och ha röstförvrängare.

Be Elon Musk installera mer internminne i din Hjärna.

Endast media knuten till Sverige kan få nämnda utgivningsbevis och frigång mot åtal.
det var tänkt som ett skämt.
undrar vem som är dum egentligen...
Citera
2025-12-10, 06:34
Medlem
X-and-Ys avatar
Dumpen kommer aldrig ändra på något

200 fiskare som gör sitt yttersta för att locka män till konfrontationer och uthängning, detta kommer aldrig göra skillnad på mäns inbyggda instinkter och mentalitet. Män kommer alltid åka ut för att se vem det är som tjatar om sex och träff, oavsett vem det är (irl träff behöver för övrigt inte betyda att något sex sker). Dumpen har absolut inte lyckats uppfostra kollektivet män och kommer aldrig göra det.

Kring 140 uthängningar per år (700/5 = 140), m.h.a 200 fiskare. Öka till 400 fiskare, så kan du dubbla takten till kring 300 nya uthängningar per år.

Jag skulle vilja påstå att de 200 fiskarna inte har någon konkurrens från varken olagliga flickor, eller äldre tjejer på chat forumen, eftersom dessa inte tar risken att träffa idioter online på det sättet dumpen fabricerar. Flickorna har redan blivit effektivt informerade i skolan etc. om att inte träffa någon från online, det var allt som behövdes, jobbet är klart. Dumpen behövs inte.

Är 2100, kommer det finnas 11.200 gäddor på Dumpens sida, om förutsättningarna är samma som idag.
Senast redigerad av X-and-Y 2025-12-10 kl. 06:48.
Citera
2025-12-10, 09:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av X-and-Y
Det handlar inte om ålder på tjejer. Det handlar om sannolikhetslära. Du har två grupper med tjejer online som verkligen trycker på och vill träffas:

A. 200 Dumpen fiskare
Versus
B. 5 Riktiga tjejer 15+

Män är stenkåta och tar gärna risker... Därav planeras möten med de tjejer som finns (dvs bara dumpen) av nyfikenhet. Ingen vet om något riktigt sex hade blivit av. Bara för att något planeras och fantiseras kring, så behöver det inte bli verklighet.

Hade det varit 200 riktiga 15+ år , så hade samma män åkt ut och träffat dem istället för dumpen. Det hela handlar såklart om att det helt enkelt inte finns andra lagliga tjejer som öppet bjuder ut sig och tar denna risk, att träffa galningar online.

Herregud vad gäddorna måste vara desperata då med andra ord. Synd om dem. Eller inte.
Citera
2025-12-10, 11:31
Medlem
X-and-Ys avatar
Citat:
Herregud vad gäddorna måste vara desperata då med andra ord. Synd om dem. Eller inte.

Ja , det finns en betydligt större andel män som har extrem sexuell lust än kvinnor (som samlas kring ett medel i normalfördelingen). Typiskt för män att samlas mer på extremerna i fördelningskurvor.

Därför finns det risk för övergrepp från just denna ganska stora grupp män med extrem naturlig biologisk lust. Vilket samhället reagerar starkt emot.
Citera
2025-12-10, 16:34
Bannlyst
Dumpen är så extremt osannolikt scenario. Att männen fortfarande trillar in, blir uthängda får mig att skratta. Hur kan man inte känna till dumpen vid detta laget?

Dessutom så märker man sätt som Sara jobba på att det handlar inte om att skydda så kallade barn. Det handlar om att hänga ut män i första hand. Hon vet att majoriteten av män faktiskt attraheras av tonårstjejer, att de faktiskt vill om chans skulle ges till dem, detta utnyttjar hon.

Ingen tjej vill ha någon av dessa gäddor.Fasr genom att kontakta en desperat man på en sida för 18 + ge honom hopp snacka flera dagar eller veckor för sedan säga ”jag är 14” är bara för att lita de mest lättlurade männen.

De som verkligen träffar inga tjejer gör det för att tjejerna vill.Då håller dessutom tjejerna tyst om det.

Sara eller Patrik tycker inte ett skit synd om inga tjejer eller killar. De drivs av hat & ren skadeglädje. De bryr sig inte om unga tjejer ligger med en ny kille i veckan, fast om någon äldre ligger med dessa då ska de leka hjältar.

Hur kan ingen se igenom?

Ska vi snacka karma eller onska som många i tråden hävdar att gäddorna har, så tror jag att Sara ligger mer risigt till. Karma om vi ska snacka om detta bryr sig mera om avsikten. Även om männen hade tänkt att göra någonting som vi människor tycker är fel, så de flesta inte någon ond avsikt. Det har Sara däremot, hon har bara hat & ren av sky mot dessa män trots att de egentligen inte är sjuka på något sätt i alla fall inte 90 % av dem.
Citera
2025-12-10, 18:01
Avslutad
Citat:

Men är inte kik en vuxen app? Jag har iofs ingen aning om det, men jag har för mig att det är 18+. Jag har flera jobb kollegor som har kik, och dom påstår iallafall att dom kommunicerar med andra vuxna.
Citera
2025-12-10, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Men är inte kik en vuxen app? Jag har iofs ingen aning om det, men jag har för mig att det är 18+. Jag har flera jobb kollegor som har kik, och dom påstår iallafall att dom kommunicerar med andra vuxna.

De låtsas att vara 18+ för att sedan säga att de är yngre precis innan träff efter att ha snackat med dessa gäddor flera veckor, byggt upp förtroende, gett dem någonting att se fram emot.
Citera
2025-12-10, 18:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
De låtsas att vara 18+ för att sedan säga att de är yngre precis innan träff efter att ha snackat med dessa gäddor flera veckor, byggt upp förtroende, gett dem någonting att se fram emot.
nej, nu far du med osanning och desinformation igen. bara att kolla chattloggarna så ser du att det inte är så.

senaste exemplet från igår, fiskaren skriver 14 år direkt efter att dom presenterat sig för varandra och gäddan skrivit att han är 60 år.
"Ok gör inget" svarar gäddan på att hon är 14 år.

bildbevis:
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2025/08/1-1.png

hela sidan med den aktuella gäddan #711 här:
https://dumpen.se/2025/12/09/farbror-mysgadda-med-sang-i-lastbilen-hultsfred-711/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in