Citat:
Ursprungligen postat av
CC75
Absolut. Du ska göra det som vill och som du upplever är bäst för dig och så länge du är medveten om att dina möjligheter till relation med en kvinna blir färre om du är omanlig och ospännande. Då är det ett aktivt val och inget jag säger något om. För mig är det dock lite konstigt resonerat. Lite som att säga att jag vill vara vältränad och fit men jag väljer att äta dåligt och att sitta i soffan och sedan undra varför jag inte är vältränad och fit. Men vi är alla olika. Vill ändå säga att jag tycker du verkar vara en bra kille utifrån vad jag kan läsa av vad du skriver här på FB.
// CC
Ja, det är som det är. Inte konstigt att jag har dåligt självförtroende. Jag hånglade med tjejer när jag var 13 och 14 och sen hände det inte igen förrän jag var 32. Jag stötte på tjejer men lyckades aldrig. Hela min ungdomstid, när de flesta har massor av sex, män är som mest virila, så hände ingenting.
Blev av med oskulden först vid 35. Och sen höra kvinnor klanka ner på min kropp, tala om för mig att kvinnor vill ha män som vågar ta för sig, har självförtroende, tar första steget. Klart sånt sätter sina spår. Klart jag känner mig otillräcklig.
Jag trodde att jag gjorde rätt som inte var för på, men jag gör aldrig rätt.