2025-12-09, 17:21
Medlem
Skulle vilja gå in i denna ladugården o ta en sån där skrapa o slå huvet av den jävla bonna jäveln ge han så mycket stryk så kan kossorna äta upp fanskapet sen!!!
Citera
2025-12-09, 17:29
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ormviskare
Inte ett dugg tveksamt. Djurrättsalliansen har ju följt och dokumenterat händelsen med JUST den kon. Finns ju till och med bild på den. ”Personer från Djurrättsalliansen fann den misshandlade kon död utanför djurstallet, bland plastrester i en blodpöl efter att ha fått halsen uppskuren.”

Det är möjligt.
Det är oavsett konstigt att han valt att göra på det sättet, det är det sammanhanget som blir märkligt.

Kon är registrerad, och den skall skickas för destruktion, om den är under karens, gäller samma.
Om han tar den ”för eget bruk” får han skatta för den.
Om han är rädd för att det skall uppdagas att kon har skador/undernärd/vanskött, så är det inte omöjligt att det gått till så.

Det kan mycket väl vara solklart bevisat, men i Sammanhanget blir ändå lite märkligt att göra så.

Allt är väl iofs möjligt.
Citera
2025-12-09, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trudeluutten
Vem är avskummet och vilken gård är detta?

ben*y da*iels*on, köp*ngs*ik
kid l*ntbr*k ab
Senast redigerad av lexsunsey 2025-12-09 kl. 17:32.
Citera
2025-12-09, 17:30
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Varför i helvete skulle jag lugna ner dom?
Har du sett filmerna?

Dessa typer ska misshandlas kraftigt!

Jag har bara sett den första på tv4.
Kan du skicka länk till fler?
Citera
2025-12-09, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
De flesta människor i de flesta länder på denna jord tål inte mjölk alls eftersom komjölk inte är gjord för människan om du nu inte visste det.

Därför tillexempel valio e så duktiga på att tillverka laktosfritt skräp för så många i finland tål inte mjölkprodukter genetiskt defekta som de är enligt dig.

Självklart består de flesta länder på denna jord av untermenschen, det är sen gammalt. I Sverige är det fortfarande hur normalt som helst.

Jag skulle hävda att mjölkkorna som är uppfödda för att producera mjölk till människor definitivt är gjord för människor. Det är kardinalfel att påstå att den inte är det, det är det absoluta huvudsyftet.

ps. 17-20% av finländarna har definitivt bristfälliga gener (varav 8% av dessa säkerligen är invandrare). ds
Citera
2025-12-09, 17:40
Avstängd
Fan! Vi köper elektronik etc från Kina, hur många här ens tänker på arbetarna där?
Sen skyller ni på importören, i detta fall Arla.
Jisses!

Visst, jag har inte mycket till överst för Arla, men för fan!
Citera
2025-12-09, 17:53
Medlem
Vilken gård gäller det??
Citera
2025-12-09, 17:59
Medlem
Kid lantbruk AB
Citera
2025-12-09, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmartillidie
Kid lantbruk AB

mannen som stampar och hoppar på kon är be*ny dan*el*son som är skriven på samma adress
Citera
2025-12-09, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thegogodoll
Vilken gård gäller det??
ben*y daniels*on
kid lantbruk ab, köpingsvik
Citera
2025-12-09, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lexsunsey
ben*y da*iels*on, köp*ngs*ik
kid l*ntbr*k ab
Bor med två andra som antagligen oxå är med på filmklippen!? Dom som är anställda? Vet du?
Citera
2025-12-09, 18:18
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lexsunsey
mannen som stampar och hoppar på kon är be*ny dan*el*son som är skriven på samma adress

Blev tårögd när jag såg inslaget om detta, vilken OND människa, fy fan!

Karma is a bitch...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in