Citat:
Hon hängde med någon snubbe innan hon startade dumpen som blev dömd för termosbomber, dock var han inte hennes pojkvän som många tror han bara satte på henne några gånger, sen starta hon dumpen med pundar patrik, inte hennes ungar orkar med hennes skit längre utan är utspridda i klippan, åstorp bjuv, göteborg mm, men hennes fars står skriven i alvetsa numera och hennes syrra bor med i göteborg vilken sara länge försåg med tjack, jag har bilder på henne när hon var tonåring, hon var nerpundad redan på den tiden, och gjorde vad som för en fix, sen hennes ena dotter står skriven hemma hos patrik, hon som heter isabel-a. Hon kommer från marocko så hon är ej svensk som många tror, hon har bara tagit andra efternamn, familjenamnet är babb-u. Har mängder av bildmaterial när hon var yngre. Sen på hjalmar brantingsgatan i gbg har vi hennes silent partner in crime så att säga, en tjej som heter sa-a.
När hon var yngre pundade hon sig runt utomlands och var hemlös under perioder, tycker synd om hennes far, han var en bra snubbe, men att se dottern härja så här är inte kul, sen samtidigt utsätter hon alla i sin omkrets för stor fara när hon håller på som hon gör. Enligt darknet är hon den mest jagade kvinnan i dagsläget, det finns även mängder av filer,foton, videoklipp etc på darknet, jag laddade ner en hel mapp där. Hon har gjort många upprörda och då menar jag inte bara peddos, hon har gjort andra krafter arga, men oavsett så gör karman snart slut på eländet genom cancern, vill ni veta mer så leta på darknet... Men karma kommer alltid ifatt så någon av dem får det ju jobbigt om hon inte gör rätt för sig! Sök på darknet haha mycket kul läsning...
När hon var yngre pundade hon sig runt utomlands och var hemlös under perioder, tycker synd om hennes far, han var en bra snubbe, men att se dottern härja så här är inte kul, sen samtidigt utsätter hon alla i sin omkrets för stor fara när hon håller på som hon gör. Enligt darknet är hon den mest jagade kvinnan i dagsläget, det finns även mängder av filer,foton, videoklipp etc på darknet, jag laddade ner en hel mapp där. Hon har gjort många upprörda och då menar jag inte bara peddos, hon har gjort andra krafter arga, men oavsett så gör karman snart slut på eländet genom cancern, vill ni veta mer så leta på darknet... Men karma kommer alltid ifatt så någon av dem får det ju jobbigt om hon inte gör rätt för sig! Sök på darknet haha mycket kul läsning...
Tack för info.😄
Darknet övergår tyvärr min kompetens
Hur många ungar med hur många karlar har hon eg?