2025-12-07, 14:36
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Gillar inte heller Edvin så men fan han gör sin grej respekt. Vad som INTE är respekt är att en 40 årig man går runt på ett bibliotek och byter plats på böcker med det argumentet.

Han agerar såå moget…ehh
Citera
2025-12-07, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Han fick inspo från någon idiot på TikTok som var på en bokhandel eller något och flyttade Jockes bok till fantasy. Han gick verkligen igång på det verkar det som. Cool kille… och så den fnissande fjårtisen tätt intill såklart.

Jag såg den med. Var säkert lilla frun som skrek att han var tvungen att göra en likadan. Var väl första gången han var på ett bibliotek.
Citera
2025-12-07, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollfritid
Ja men min poäng är att folk vill få det till att hon missbrukade utan recept

Det kanske hon gjorde också.
Citera
2025-12-07, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Plus att få betala tebax miljoner i skatt vilket blir svårt om man dessutom blir belagd med näringslivsförbud….

Det blir till att knega på ett vanligt jobb och leva på existensminimum eller att råna banken eller att låta frugan gno ihop stålar på Danmarks of så det slår gnistor om lilla fiffi…
Sedan hot om ytterligare åtal, nya rättegångar och domar..

Ingen rolig framtid för dem att se fram emot men desto mer rolig följetång för oss)

Skadeglädjen är den äkta sanna glädjen yes!

Han lär få lära sig den hårda vägen vad många av oss har förklarat både för honom samt några härinne att Chrippa bara förstör sin framtid och det kommer komma en tid när sanningen kommer som en hästaspark i arslet. Den tiden är nu.

Precis, han kommer att få jobba hårt för att reda ut trasslet han satt sig i. Även de andra han dragit med sig.

Det ska bli jätteintressant att se vad han verkligen har sysslat med under 2025. Kan fler personer vara indragna?
Linnéa, har hon fortsatt på samma spår som 2024?
Pappa Tomas, är det mer på honom?
Julia lär väl inte vara inlblandad under detta året hoppas jag.
Citera
2025-12-07, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Märkte inte att det var ett minne hon slängt upp men hon är en lika stor hycklare för det. När bilder på henne som 15-åring eller vad hon var så fick hon panik och lade ut en video om att alla duger som de är, alla är fina, älska dig själv, och av nån anledning citat "Fake it 'til you make it",
men samtidigt tränade hon sig allt smalare och sprutade in skit i ansiktet och skulle operera tuttarna.
Vad hände med det förresten? Vad hände med tuttarna?

Ang tuttarna så skulle ju Linnea berätta varför det inte blev av när det skulle. Vi får väl vänta och se om hon står för sina ord.
Citera
2025-12-07, 16:51
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Ang tuttarna så skulle ju Linnea berätta varför det inte blev av när det skulle. Vi får väl vänta och se om hon står för sina ord.

Hon kanske är gravid i 70 månaden 🤷🏻‍♀️
Citera
2025-12-07, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Hon kanske är gravid i 70 månaden 🤷🏻‍♀️

När jag var gravid så fick jag större bröst helt gratis. Så Linnea borde haft värsta Dolly tuttar efter att varit gravid i 70 månader 😂
Citera
2025-12-07, 17:30
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Varför tänker ja på Chrippa när jag ser Ronny Jönsson?
Citera
2025-12-07, 19:16
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Han lär få lära sig den hårda vägen vad många av oss har förklarat både för honom samt några härinne att Chrippa bara förstör sin framtid och det kommer komma en tid när sanningen kommer som en hästaspark i arslet. Den tiden är nu.

Precis, han kommer att få jobba hårt för att reda ut trasslet han satt sig i. Även de andra han dragit med sig.

Det ska bli jätteintressant att se vad han verkligen har sysslat med under 2025. Kan fler personer vara indragna?

Jag tror att Jocke och Jonna har en skyddande hand över henne och barnet.
Nu hoppas man att rätten ger henne fortsatt enskild vårdnad och om hon åker in några månader så hoppas man att hon ger ansvaret över barnet till Jocke och Jonna.
DET borde svida ordentligt för den svarhårige tattaren….att inte ens vara kapabel att skydda sitt eget barn.
Det lär isf bli den ultimata förnedringen.
Citera
2025-12-07, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111

Om jag inte minns fel så har Chrippa Swischat/förtöver penger 120000:- Emil Johansson (Luggen). Så det kommer säkert fram fler som tvättat Chrippas pengar.
Citera
2025-12-07, 20:39
Avslutad
Aldrig hört talas om honom. Chrippa?
Citera
2025-12-07, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Jag tror att Jocke och Jonna har en skyddande hand över henne och barnet.
Nu hoppas man att rätten ger henne fortsatt enskild vårdnad och om hon åker in några månader så hoppas man att hon ger ansvaret över barnet till Jocke och Jonna.
DET borde svida ordentligt för den svarhårige tattaren….att inte ens vara kapabel att skydda sitt eget barn.
Det lär isf bli den ultimata förnedringen.

Jag är helt övertygad om att de har det.
De är bra för både Julia och flickan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in