Flashback bygger pepparkakshus!
2025-12-02, 16:34
Medlem
Krokofantmans avatar
Tjenare min arbetskamrat Erik är på kohlanta i Thailand. Han hade förväntat sig att han skulle kunna köpa ett par blås jobb och lite analsex eftersom frugan inte släpper till. Men det verkar inte finnas några horor där? Jag har aldrig varit i Thailand men bilden jag har av Thailand är att det står folk och skriker sucki sucki 5 dollar överallt.

Finns det Horor på kohlanta? Och hur får man bäst kontakt med dem?
Citera
2025-12-02, 17:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofantman
Det är väldigt sällsynt på just Koh lanta, större chans att få tag i ladyboys. Ladyboys suger kuk rätt bra och till lägre pris än vanliga horor så säg åt din vän att ta en sån.
Citera
2025-12-02, 18:12
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofantman
Tjenare min arbetskamrat Erik är på kohlanta i Thailand. Han hade förväntat sig att han skulle kunna köpa ett par blås jobb och lite analsex eftersom frugan inte släpper till. Men det verkar inte finnas några horor där? Jag har aldrig varit i Thailand men bilden jag har av Thailand är att det står folk och skriker sucki sucki 5 dollar överallt.

Det är väldigt vänligt av dig att fråga å din kollegas vägnar.

Som skrivits tidigare är ju ladyboysen det bästa av världar. Både analsex och blåsjobb.
Citera
2025-12-02, 18:54
Medlem
Krokofantmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Det är väldigt vänligt av dig att fråga å din kollegas vägnar.

Som skrivits tidigare är ju ladyboysen det bästa av världar. Både analsex och blåsjobb.

Han är inte så teknisk. Så jag får offra mig. Det lär nog inte bli så många mer sånna här resor för honom i framtiden och man vill ju att han ska ta vara på chansen liksom.
Citera
2025-12-06, 10:29
Moderator
Neksnors avatar
Jag tror att vi finner större kompetens gällande blåsjobb och dylikt på annan ort.

Asien --> Eskortservice och prostitution
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in