Citat:
Ursprungligen postat av
Effopkoudar
Det gör det ju. Hans sommarprat och hans tidigare dokumentärer har faktagranskats noga.
För det första har Bo Göran valt ut vissa dokument och inte alla, för det andra ljuger Bo Göran om att journalerna inte stöder Joakims berättelse, för det gör de.
De säger att han var ett övergivet barn från en skadlig hemmiljö, att han var rädd att hans mamma skulle ta livet av sig och sen rädd att hans familjehemsmamma skulle ta livet av sig.
Hur fan bekräftar inte bara dessa exempel att han övergivits av en störd mamma?
Du skriver ju det själv. Låter som att vanföreställningen uppenbarligen ligger hos ungen, då samma vanföreställning igen förekommer kring fostermamman...
Det är ganska jvla uppenbart att han är medveten om hur han ljugit och överdrivet sim historia..
Han tyckte lte väl boken kändes lite blek när han satt o skrev.. Så han började tänja lite på gränsen mellan fiktion och verklighet, men inser snabbt att "shiiit, detta kommer sälja mannen! Plus jag får en indirekt ursäkt för hur jag betedde mig som Jockiboi!!! Cashiiing"
Fasiken vad han ser obehagligt onaturlig ut med sin ny ansiktsoperation också.. Hoppas inte dedär va slutresultatet... 😅