Ansluter mig till eliten inom den högsta av intellektuella inom den fysiska sfären av fysiker matematiskt extremt begåvade med mina egna härav teknologiska kunnigheter och bjuder på följande:
Man kan konstruera en eld. Man tänder på toarullen och sedan börjar det att brinna. Det kan vara ved eller en bastu eller en hel förskola.
Annars kan man konstruera en hörselapparat, bara att föra toarullen till örat så hör man bättre. Eller två toarullar så hör man dubbelt så bra- då kan man konstruera en älg om man vill identifiera sig som en sådan.
Eller om man diskret, men ändå målinriktat vill spy på någon. Då kan man föra toarullen mot munnen och rikta densamma mot föremålet för sin avsky och bara spy rakt ut, åt rätt håll och så att man inte missar objektet ifråga.
Man kan också använda en toarulle som ett slags gips om t. ex ens katt råkat bryta benet och man inte har råd med veterinärkostnader. Jag har sett på TV hur fattigt folk gör.
Eller som en kikare om man använder två toarullar och håller dem samman för ögonen? Inte för att man ser bättre, men det ser i alla fall bättre ut när det ser ut som att man har råd med en kikare.
Eller varför inte en lampskärm? Du har en fot och en glödlampa, men saknar en skärm, men så vips har du med hjälp av en toarulle en lampskärm
Eller om toapapperet är slut så kan man alltid torka med sig med toarullen. Ja, vad ska man egentligen med papperet till när det räcker med själva toarullen?