Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-12-02, 21:14
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg

Hur kom den här snubben till Sundbyholm för att dejta Jennifer 2016? Jo, för att enbart bottenskrap sökt till henne(de hon valde bort innan Sundbyholm var lika illa).
Och nej, Elin är inte snyggare än Jennifer. De är på samma nivå.
Snubben i videon är tveklöst Charlie den man som vann henne till slut (på loppis) det var inte hon som vann honom mest nämligen!, man kan vartfall inte påstå att Jennifer valde Charlie för att konkurrensen var så usel, utan för att han var Chad, så därav håller inte din teori, det behövs flera säsongs-exempel än 2 stycken där vi minns alla manliga sökare, men det gör vi inte även om vi gärna vill tro att vi minns alla.

Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Jag tar för givet att du blandar ihop Rasmus med Lucas.
Äh! sluta nu, när en kvinna kysser en karl samtidigt som hon inte kysst den andre karln (Lucas) så beror det inte på strategi! och spara det bästa till sist utan den logiska slutsatsen för den kvinnliga hjärnan är att kvinnan som kysst better be! high over heels in löv with that man and never playing around and fucking with his little mind
Senast redigerad av Crapmagic 2025-12-02 kl. 21:30.
Citera
2025-12-03, 01:26
Medlem
lunarluddes avatar
Vad fan ser tönten Christian i Frida? hon är en stor vandrande redflag, hon verkar vara ordentligt svartsjuk.
Citera
2025-12-03, 08:45
Medlem
Hu, ja Frida ser obehagligt hård ut och verkar sjukt osympatisk. En sådan person man vet vill ta ut sin aggression på folk i omgivningen. Han kanske gillar det dock? En hård kvinna som berättar för honom precis vad han ska göra och hur han ska bete sig.
Citera
2025-12-03, 08:50
Medlem
Alltså varför var Linda programledaren så märklig i valet hos Elin. Ja, du kommer göra någon jätte jätteledsen säger hon i anklagande ton. Hade varit en manlig bonde hade hon inte skuldbelagt så. Och sedan till han som åkte ut. Skriver inte vem; du är så fin fin och så synd om dig. Så hemskt. Ingen kram till Elin. Varför behandlar hon kvinnliga deltagare annorlunda? De borde byta ut den stelbenta, svartsjuka och osmidiga kvinnan.
Citera
2025-12-03, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Vad fan ser tönten Christian i Frida? hon är en stor vandrande redflag, hon verkar vara ordentligt svartsjuk.

Men jag tycker ändå han har bättre kemi med Frida än med Matilda. Dock står jag fast vid min känsla av att slutvalet faller på Johanna. Tror hon varit självklar från början. Kan ha varit ett strategiskt val från hans sida att vänta ut henne (lägga mer fokus på de övriga i början tex) till ev (förhoppning om!) inbjudan till övernattningsdejt lite längre fram.

Detsamma tror jag om Rasmus & Natalie. Utan att spoila dagens avsnitt; varför har inte Rasmus fått frågan om en övernattningsdejt? Det var väl någon bonde i förra säsongen som inte heller fick något erbjudande och inte heller hört talas om att de övriga bönderna blev tillfrågade.
Citera
2025-12-03, 10:34
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde

Jag skulle vara världens lyckligaste man säger Christian, om det bara hade varit han och Frida. Men hans son då? Hon verkar ju vara mardrömmen att ha som styvmamma, knappast en bonusmamma alltså. Han går igång på att hon vill skjuta och ta jägarexamen och att hon har en äventyrlig sida.

Jag har hela tiden trott på Johanna men han verkar gilla narcissister mer, och ja, de är ju spännande i början... Karlar är verkligen lättlurade.

Johanna ger honom ett lugn säger han, hon verkar ju vara perfekt som bonusmamma till en 9-åring. Hoppas verkligen Christian tänker efter. Ska bli spännande att se hur saker utvecklar sig på hans dejt med Johanna i nästa avsnitt.

Och det gäller för de andra också. Jag tycker det verkar falla på plats för de andra också.

Elin - Lucas
Rasmus - Emma-Kajsa som han har haft som favorit hela tiden
Victor - den brunhåriga, tyvärr Ida
Citera
2025-12-03, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blattro
Hu, ja Frida ser obehagligt hård ut och verkar sjukt osympatisk. En sådan person man vet vill ta ut sin aggression på folk i omgivningen. Han kanske gillar det dock? En hård kvinna som berättar för honom precis vad han ska göra och hur han ska bete sig.

Hade heller inte valt henne om jag vore Kristian
Citera
2025-12-03, 13:07
Medlem
Victors hjärta kommer välja rätt. Jag hade fel om honom. 08- kvinnan har gett ett sympatiskt, naturligt, och varmt intryck. Hon är behaglig och lugnande. Hennes personlighet är harmonisk. Ingen desperation, och brådska.
Senast redigerad av Mimmirider 2025-12-03 kl. 13:10.
Citera
Dr Kings avatar

Moderatormeddelande

Postat av Dr King 2025-12-03, 15:42
Moderator
Spoilertag skall användas när man avslöjar avgörande saker från ett avsnitt innan avsnittet har sänts på TV4.

/Moderator
2025-12-03, 15:48
Medlem

Snart så...
Citera
2025-12-03, 16:02
Lika som bär, ”Christians” Frida och Camilla Lauren, ser lite otäck ut. Jag saknar förra säsongens nörd Sven-Arne som bara sa ”-Jaha jaha jodå, så är dä, jo då”
Citera
2025-12-03, 19:43
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blattro
Alltså varför var Linda programledaren så märklig i valet hos Elin. Ja, du kommer göra någon jätte jätteledsen säger hon i anklagande ton. Hade varit en manlig bonde hade hon inte skuldbelagt så. Och sedan till han som åkte ut. Skriver inte vem; du är så fin fin och så synd om dig. Så hemskt. Ingen kram till Elin. Varför behandlar hon kvinnliga deltagare annorlunda? De borde byta ut den stelbenta, svartsjuka och osmidiga kvinnan.

Linda är så jävla dålig😅 Hon är känslokall och jagar fram i hög takt med sina frågor typ ”hur känns det nu då?” till den som inte blivit vald. Som att de hunnit smälta det som nyss hänt.
Haha till den rödhårige snubben sa hon ”det är ju så här med kärleken, den kan gå EN väg men inte va besvarad. Hur känns det nu då?”
Senast redigerad av Addhoc 2025-12-03 kl. 19:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in