2025-12-02, 23:59
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batagare
Nja, under 2 vk slira vi en hel del...
Faktum är att Sverige aldrig var neutralt under vinterkriget. Vi förklarade oss som”icke-krigförande” vilket är en markant skillnad. När de sovjetiska kraven på Finland blev för stora under fredsförhandlingarna 1940 informerade den svenske ambassadören Kreml om: "risken att svensk och nordisk intervention icke skulle kunna hållas tillbaka om man insisterade på de nya kraven" Detta är diplomatspråk för att hota Moskva med krig.
Ja det tur att muslimerna snart tar över Sverige, då slipper vi ryssens hot.
2025-12-03, 00:03
Medlem
jymdjakets avatar
Undrar hur många rysskramare som har en koppling till Ryssland eller Serbien eller andra efterblivna länder som diggar Ryssland och hur många som är efterblivna på riktigt.
2025-12-03, 00:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Har du fortfarande inte fattat, vad som händer med Sverige och övriga Europa, om Ryssland vinner?

Även att jag håller med dig så tror jag inte att Putin rent historiskt skulle gå in i vårt skitland.
2025-12-03, 00:23
Medlem
otellos avatar
Mycket bra, jag hoppas det skickas mer, inklusive fotsoldater.
2025-12-03, 00:53
Medlem
Varför föredrar vi att utplåna planeten framför att gå tillbaka till kalla krigets nationsgränser?
2025-12-03, 01:32
Medlem
Bara Rysstrollen och en del idioter blir upprörda av detta!
Men att skicka 6.7 miljarder för kvinnors jämlikhet i världen är tydligen ok....
2025-12-03, 01:52
Medlem
Pelle-Roevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MEGA-eu
Varför fortsätter man skicka miljarder under denna korruptionsutredning som pågår i Ukraina ?

Varför bombar man inte skiten ur Ryssland så de fattar att det är färdigtramsat nu?
2025-12-03, 01:58
Medlem
AlbusPercivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Mycket bra, jag hoppas det skickas mer, inklusive fotsoldater.

haha du hoppas på att det skickas fotsoldater men är själv feg att åka och tjänstgöra, hycklare parasit.
2025-12-03, 02:37
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlbusPercival
haha du hoppas på att det skickas fotsoldater men är själv feg att åka och tjänstgöra, hycklare parasit.
Jag är ingen soldat, Einstein.
2025-12-03, 02:49
Medlem
Citat:
Varför fortsätter man skicka miljarder under denna korruptionsutredning som pågår i Ukraina ?
För att fuck russia. Troll.
2025-12-03, 02:55
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Därför att det blir värre för Ukrainarna om Ryssland vinner kriget.

Samtidigt talas det tyst om detta.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/stor-mutharva-skakar-putins-innersta-krets
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zAo3z4/rysk-forsvarstopp-falld-for-korruption
2025-12-03, 02:57
Medlem
Citat:

För att Sverige också är korrupt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in