Heliga moln!
https://www.svtplay.se/video/ja4ER9p/dokument-inifran-hatet/1-monstret?video=visa&position=3247
54:19 efter att Renée lagt handen på hans arm av empati, ser ni hur hans ögon spärras upp och att han ler.
Han uppvisar en dupers delight. Något psykopater uppvisar då de lyckats lura någon. Joakim är alltså en antisocial personlighet. Intressant, detta.
Räknar man ihop förtjänsten på hans böcker á 99kr styck och sålt i 200.000 ex. blir det 19.800000 vilket förklarar hur han haft råd med huset, bilen och alla möbelinköp plus mommy makeovern. Kanske de gjorde detta innan boken, jag vet ej men boken är alltså lögn och han uppvisar en dupers delight med Renée här vilket innebär att han är en introvert psykopat som lurat hela det svenska folket.
Alla ungdomar som sett upp till "förändrade Jocke" och så hade Olof K. Gustavsson i själva verket rätt om honom hela tiden; han såg i honom vad Olof själv är: en psykopat och avundades att Lundell var en duktigare psykopat på att manipulera än han själv. Lundell lyckades faktiskt lura hela det svenska folket med sin introverta "Stackars mig"-psykopati också känd som "Pityplay"
Ja det må jag säga, den introverte psykopaten, ÄR och förblir den absolut värsta och lurigaste formen jag i mina dagar beskådat.
Men lyckligtvis och såsom bibeln förkunnar så "Inget som är i det fördolda, skall förbli i det fördolda" Allt kommer upp till ytan.
Och för er som inte vet, består psykopati av hjärnskador av prefrontala cortrex, främre gördelvondlingenm insuka, amygdala, hippocampus samt dem högra frontalloben. Vi talar alltså inga små hjärnskador här, de är fullständigt oförmögna till att känna empati så han ångrar inget mer än att han blev avslöjad.
Hur känns det, svenska folket, att ni lurades av en introvert psykopat?