2025-12-03, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Effopkoudar
Spiken i kistan för SVT för mig. Kommer inte öppna SVT play mer nu.
Du pröjsar ändå så dom är inte beroende av dig och vad du tycker.
Citera
2025-12-03, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
Du kanske ska kommentera i de djupare trådarna istället då?

Verkar inte det lite ologiskt att kommentera utan eftertanke i serösa trådar. Jag tycker det passar bäst i en skvallertråd.
Citera
2025-12-03, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pukka
Alla som följt Jocke länge och vet vad han gör för fame vet att denna smutskastning handlar om att tvätta bort Jockiboi. Han är tvungen att göra detta för att få samarbeten med större bolag och media.

Jag har inte följt han någonsin och skulle aldrig göra. Men då är det ju än mer glasklart vilken psykopat han är, om han är villig att utsätta och utnyttja sin egen mamma och DERAS historia för det. Det går helt fint att arbeta och leva ett trevligt liv utan samarbeten med mediabolag, med integritet och empati i kroppen.
Citera
2025-12-03, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Jo men du vill ju uppenbarligen ha åsikter om en dokumentär du inte ens har sett.

Nej, jag har inte bett om åsikter. Jag har själv uttryckt mina åsikter i den här tråden. Helt spontant och utan närmare eftertanke dessutom. Crazy shit. Vart är skvallerforumet på väg.
Citera
2025-12-03, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Du är team lögner menar du väl

Aha, svartvitt tänkande! Lycka till
Citera
2025-12-03, 00:54
Medlem
https://www.cancerfonden.se/tillsammansmotcancer

Joakim skall ju leda en kör i Körslaget på TV4 ihop med Cancerfonden. Premiär på lucia. Programmen är förinspelade. Hur påverkar Hatet på SVT detta? Vill Cancerfonden synas ihop med honom?
Citera
2025-12-03, 00:57
Medlem
Heliga moln!

https://www.svtplay.se/video/ja4ER9p/dokument-inifran-hatet/1-monstret?video=visa&position=3247

54:19 efter att Renée lagt handen på hans arm av empati, ser ni hur hans ögon spärras upp och att han ler. Han uppvisar en dupers delight. Något psykopater uppvisar då de lyckats lura någon. Joakim är alltså en antisocial personlighet. Intressant, detta.

Räknar man ihop förtjänsten på hans böcker á 99kr styck och sålt i 200.000 ex. blir det 19.800000 vilket förklarar hur han haft råd med huset, bilen och alla möbelinköp plus mommy makeovern. Kanske de gjorde detta innan boken, jag vet ej men boken är alltså lögn och han uppvisar en dupers delight med Renée här vilket innebär att han är en introvert psykopat som lurat hela det svenska folket.

Alla ungdomar som sett upp till "förändrade Jocke" och så hade Olof K. Gustavsson i själva verket rätt om honom hela tiden; han såg i honom vad Olof själv är: en psykopat och avundades att Lundell var en duktigare psykopat på att manipulera än han själv. Lundell lyckades faktiskt lura hela det svenska folket med sin introverta "Stackars mig"-psykopati också känd som "Pityplay"

Ja det må jag säga, den introverte psykopaten, ÄR och förblir den absolut värsta och lurigaste formen jag i mina dagar beskådat.

Men lyckligtvis och såsom bibeln förkunnar så "Inget som är i det fördolda, skall förbli i det fördolda" Allt kommer upp till ytan.

Och för er som inte vet, består psykopati av hjärnskador av prefrontala cortrex, främre gördelvondlingenm insuka, amygdala, hippocampus samt dem högra frontalloben. Vi talar alltså inga små hjärnskador här, de är fullständigt oförmögna till att känna empati så han ångrar inget mer än att han blev avslöjad.

Hur känns det, svenska folket, att ni lurades av en introvert psykopat?
Citera
2025-12-03, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum

Joakim skall ju leda en kör i Körslaget på TV4 ihop med Cancerfonden. Premiär på lucia. Programmen är förinspelade. Hur påverkar Hatet på SVT detta? Vill Cancerfonden synas ihop med honom?

De behöll väl Måns Zelmerlöw i något program på TV4 när han var i blåsväder, tror inte att det kommer hända något med Jockes medverkan.
Citera
2025-12-03, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brette
Heliga moln!

https://www.svtplay.se/video/ja4ER9p/dokument-inifran-hatet/1-monstret?video=visa&position=3247

54:19 efter att Renée lagt handen på hans arm av empati, ser ni hur hans ögon spärras upp och att han ler. Han uppvisar en dupers delight. Något psykopater uppvisar då de lyckats lura någon. Joakim är alltså en antisocial personlighet. Intressant, detta.

Räknar man ihop förtjänsten på hans böcker á 99kr styck och sålt i 200.000 ex. blir det 19.800000 vilket förklarar hur han haft råd med huset, bilen och alla möbelinköp plus mommy makeovern. Kanske de gjorde detta innan boken, jag vet ej men boken är alltså lögn och han uppvisar en dupers delight med Renée här vilket innebär att han är en introvert psykopat som lurat hela det svenska folket.

Alla ungdomar som sett upp till "förändrade Jocke" och så hade Olof K. Gustavsson i själva verket rätt om honom hela tiden; han såg i honom vad Olof själv är: en psykopat och avundades att Lundell var en duktigare psykopat på att manipulera än han själv. Lundell lyckades faktiskt lura hela det svenska folket med sin introverta "Stackars mig"-psykopati också känd som "Pityplay"

Ja det må jag säga, den introverte psykopaten, ÄR och förblir den absolut värsta och lurigaste formen jag i mina dagar beskådat.

Men lyckligtvis och såsom bibeln förkunnar så "Inget som är i det fördolda, skall förbli i det fördolda" Allt kommer upp till ytan.

Och för er som inte vet, består psykopati av hjärnskador av prefrontala cortrex, främre gördelvondlingenm insuka, amygdala, hippocampus samt dem högra frontalloben. Vi talar alltså inga små hjärnskador här, de är fullständigt oförmögna till att känna empati så han ångrar inget mer än att han blev avslöjad.

Hur känns det, svenska folket, att ni lurades av en introvert psykopat?

Äh, e inte ett dugg förvånad och känner inte ett skit
Citera
2025-12-03, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STALK3R
Vad är det som får dig att tro mest på Jockes historia?

Jocke hävdar att det finns bevis för allting han påstått i sina soc-papper - Bo-Göran Bodin hävdar att det inte stämmer. Sedan är det Jacke, Chrippa, morsan och låtsasfarsan (+ den extra farmorn) ord som står mot Jockes ord. Finns det någonting konkret som styrker att Jocke som är mest trovärdig här?

Det verkar inte finnas nåt konkret från nåt håll. Soc-pappren radar bara upp tecken på problem och ohälsa och går inte djupare in på det än så. Mamman verkar inte heller ha några förklaringar till Jockes beteenden. Jocke själv fyller i anledningen till varför han betedde sig på vissa sätt. Jag har såklart ingen aning om vad sanningen är, men har väldigt svårt att tro att ett barn ger tecken på att må så dåligt utan att det finns anledningar till det. Jag får inte ihop det på nåt annat sätt. Ett barn som mår bra är inte otröstligt, rädd för att bli övergiven, sticker sig med nålar, ritar våldsamma teckningar, är utåtagerande mot syskon, placeras på psyk (8 år!) och i fosterfamilj etc. Det i sig är väl rätt tydligt att nåt inte står rätt till. Sen står det ord mot ord om vad som egentligen hände där hemma. Men är det inte märkligt att mamman inte har nån förklaring till varför Jocke mådde så dåligt. Det finns många barn med diagnoser, men det låter ju jättekonstigt att de skulle blir så högljudda i sina s k symptom om de blev väl omhändertagna hemma.
Citera
2025-12-03, 01:06
Medlem
anomaligns avatar
Första avsnittet av Dokument Inifrån: Monster var väldigt intressant. Jag minns Jockeboy från den där dokusåpan (Kungarna av [någonting]), fast det var typ tjugo år sen. Inte för att han egentligen var en minnesvärd person, utan för att han var gränslös och "prankade" de andra genom att bajsa i den gemensamma poolen. Sen dess har jag bara sett namnet lite här och var och inte reflekterat över det. Jag hade ingen aning att han var så otroligt känd och populär.

Att han ljuger om att den påstådda vanvården och misshandeln finns dokumenterad, det står klart. Men frågan är varför. Det är intressant att liknande typer av misshandel som han anklagade sin mamma för att utföra på honom, har observerats av flera att han utsatt sig själv för, som sticka sig själv i fötterna med nålar osv.

Frågan är om han ljuger med flit. Om han faktiskt är så otroligt rutten att han pissar på sin mamma och sen kastar henne under bussen för att boosta sin nya vändning i karriären (från typ den glada clownen till den ledsna), eller om han på något vis genuint tror detta själv, om han pga alkoholdelirium, cannabispsykos eller "hjälp" från någon ur den gamla skolans psykoanalytiker att gräva upp "bortträngda minnen" och blandar ihop känslor han minns, med vad som faktiskt hände.

(Det kan förstås inte heller uteslutas att det faktiskt har hänt så som han säger, och han bara rört till det med påståenden om källor, att han pga koncentrationssvårigheterna mest har chansat att misshandeln fanns dokumenterad i pappren, eftersom han har så mycket myror i benen att han inte kan sitta still länge nog att läsa mer än någon sida åt gången. Själv är jag mycket skeptisk, men man kan aldrig vara säker.)

Själv lutar jag åt att han är narcissist och gravt personlighetsstörd, en otäck typ, typ som en cancer i en social sfär, som bara växer och tar över och kväver allt. Fast det baserar jag nog till hög grad på känslan jag fick av hans blick när han satt och ljög om dokumentationen i de olika tv-sofforna.
Senast redigerad av anomalign 2025-12-03 kl. 01:08.
Citera
2025-12-03, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum

Där hade han tur. Blir svårt att ändra något förinspelat. TV4 kommer göra honom till en godhjärtad person som blivit missuppfattad och "ställer upp" för något godartat.

Svenskarna är dumma så snart är det glömt, bara han är trevlig i TV rutan.
.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in