Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-11, 14:10
Medlem
https://guns.lol/bigbobby

Ge feedback på alla delar tack Jobbat på den i 5 dagar
Citera
2025-10-11, 14:23
Medlem
triptykens avatar
Delar var skoj men det känns som om varje liten slinga istället för att existera med dom andra till en hel låt bara följde på varandra.

Trummorna måste bort helt och göras om det var som en glitch mellan deras takt och instrumentens.

Gillar sitar-slingan dock och basen.

Har du dom enskilda ljudspåren som enskilda filer och om så vill du langa dom till mig, Sveriges minst kompetenta musiker, att leka med?
Citera
2025-10-11, 23:36
Medlem
Alltså, Big Bobby är ju en riktig guilty pleasure. Jag fattar att många ser ner på det, men jag kan inte låta bli att dansa lite varje gång jag hör det, det är liksom den perfekta musiken för att ignorera alla problem i livet ett tag. Är det bara jag som känner så här, eller finns det fler som hemligt gillar den här typen av pop?
Citera
2025-10-14, 13:40
Medlem
Tack för komplimangerna och kritiken
Citera
2025-11-28, 09:54
Medlem
mudboy1s avatar
Skojigt, inget som hade slagit igenom och gett lyssningar dessvärre.
Citera
2025-12-02, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mudboy1
Skojigt, inget som hade slagit igenom och gett lyssningar dessvärre.
Skojigt? Haha hur menar du? Nä ok jag förstår din kritik, tror inte det själv men den är väl rätt så bumpig ändå?
Citera
2025-12-03, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoldaAvsikter
Skojigt? Haha hur menar du? Nä ok jag förstår din kritik, tror inte det själv men den är väl rätt så bumpig ändå?
Menade inte att jag förstår dig när det gällde "skojigt", är bara nyfiken på vad du menade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in