2025-11-28, 22:26
Medlem
Metadon har ju en oerhörd lång halveringstid, räcker det med en dos så flyger man hela dagen till skillnaden från heroin som försvinner ganska snabbt?
Citera
2025-11-28, 22:48
Avstängd
Unobosss avatar
Gissningsvis är väl det roliga dämpat i metan. Därför levern tar mer skada gissar jag.
Citera
2025-11-28, 23:25
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Det ena är sålt av en skitig horsare som knapp är värt att kallas heroin och det andra är lagligt som staten säljer.

Själv satt jag sommaren 1999 med obankat heroin direkt från källan och stor som en biljardboll . Ej rekommenderat att mosa upp i häcken ELLER få ut men det var en bra sommar .

Idag rör jag inte skiten för det är bara pissluffare som horsar .
Citera
2025-11-29, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Det ena är sålt av en skitig horsare som knapp är värt att kallas heroin och det andra är lagligt som staten säljer.

Själv satt jag sommaren 1999 med obankat heroin direkt från källan och stor som en biljardboll . Ej rekommenderat att mosa upp i häcken ELLER få ut men det var en bra sommar .

Idag rör jag inte skiten för det är bara pissluffare som horsar .

mm håller med om att heroinet idag är väldigt svagt därför jag vill test metadon.
Citera
2025-11-29, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Gissningsvis är väl det roliga dämpat i metan. Därför levern tar mer skada gissar jag.

vad menar du
Citera
2025-11-29, 00:49
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
vad menar du
Att det inte har eufori men verkar längre som ett blött täcke
Citera
2025-11-29, 02:27
Medlem
"Heroinet idag är väldigt svagt". Du har aldrig skjutit skiten och inte jag heller, däremot har jag varit ombud för några heroinister som bevisligen påstår det motsatta,.
Citera
2025-11-29, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
"Heroinet idag är väldigt svagt". Du har aldrig skjutit skiten och inte jag heller, däremot har jag varit ombud för några heroinister som bevisligen påstår det motsatta,.

Nej men är det tillräckligt starkt borde snorta också räcka. Kollar man i gamla trådar så rekommenderas doserna som nästan är 3-4ggr mindre än man får ta idag.
Citera
2025-11-29, 11:40
Medlem
Citat:

Okej det låter ju inte trevligt, det är ju euforin man vill åt?
Citera
2025-11-29, 16:56
Medlem
barbabushs avatar
Metadon är inte knark, ger inte välbehagskänsla alls.

Allt du får är veckolång noja över att det ligger kvar i kroppen om du tar nåt annat. Undvik skiten.
Citera
2025-12-02, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barbabush

Allt du får är veckolång noja över att det ligger kvar i kroppen om du tar nåt annat. Undvik skiten.
. tycker nog att metadon ger välbehagskänsla, har dock inte provat heroin så kan inte uttala mig om likheter/skillnader
Citera
2025-12-02, 12:44
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av barbabush

Jösses, självklart kan metadon ge ett redigt välbehag. Injicerar man en tjuga utan tolerans så mår man som en prins den dagen, den saken är säker.

(Och ska man snorta heroin så bör man hellre lägga pengarna på något annat...)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in