2025-12-01, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Läste nyss att Dumpen och Patrik Sjöberg vill att byxmyndigåldern höjs till 18 år. Detta är helt sjukt.

Här är en video från Netflix serien Wednesday.

https://www.youtube.com/watch?v=xlrj36cAzj4

Kvinnan i vit klänning är 23 år gammal, medan hon i grön klänning är 16 år gammal. Som ni ser är det i princip omöjligt att se skillnad. Idioterna på Dumpen vill att denna 16 åringen ska ses som ett hjälplöst försvarslöst litet barn, och att män straffas för våldtäkt för samtyckessex med dessa 16 åringar.

Detta trots att det är i princip omöjligt att se en skillnad här.

Klart de vill det med tanke på att Hollywood filmer som spelas in oftast nämner siffran 18, det är ju det som den här film fanatiker har fått denna idén om precis som så många andra i Sverige & övriga delar av världen numera. Tänk att vi är så lätt manipulerade som människor att vi vill att allting ska vara som det är på film.
Citera
2025-12-01, 21:53
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Jag tycker inte detta var en rättfärdigad uthängning. Jag tycker egentligen väldigt få är det, fast synnerligen denna.

Hela sekten är ju sinnessjuk.
Citera
2025-12-01, 21:54
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eittol
I början var dumpen nog till nytta för att belysa ett enormt samhällsproblem som väldigt många av oss inte hade en aning om existerade i den omfattningen. Vi fick lära oss att män som begår vidriga övergrepp på barn kan se ut som vem som helst. Problematiken lyftes och många fick upp ögonen för det. Men att nu fortsätta exploatera svagbegåvade människors innersta smutsigaste fantasier och runkvideos är ju bara äckligt och onödigt. Men cashen ska in.

Sedan den enorma förmätenheten, självupptagenheten, självövervärderingen att använda sin egen offerkofta för att tigga till sig närmare en miljon kr till sig själv! Vidrigt. Om hon ville göra pengar på sin sjukdom kunde hon väl använt tycka-synd-om narrativet till att samla in pengar till barnen... "Min sista önskan är att ni ska skänka en miljon kronor som kan gå till utsatta barn" hade nog också varit en infallsvinkel som ökat givarviljan. Men nej hon ska själv ha pengarna och lägga dem på sig själv.

The audacity! Hur kan man göra det utan att skämmas? Hur kan man tro att man skulle vara värd det? När man påstår sig ha stridit för barnens bästa under flera år? Samla då in pengar till barnen istället.

Håller med i allt där. Dumpen har gjort mycket bra och avslöjat pedofiler som varit ute efter riktigt små barn samt även de som efter att de fått domar på sig fortsätter. Men det har hela tiden också varit ett sätt för två misslyckade individer att få in bra med pengar och nu blir det fler och fler förståndshandikappade som hängs ut och det stör mig. Ja jag vet att de också kan våldta OM de får chansen. Sara är rädd för att dö det syns och hon är desperat. Pengarna kommer säkert att gå till den meningslösa behandlingen. Jag bryr mig inte om att folk svischar till sin Drottning som de tror ska rädda landet. För de har råd då de gör det. Men saken är den att hade hon skött sig så hade hon inte fått cancer. Det är inget som man får bara av slumpen. Vidare är inte detta det enda och största problem vi har i landet även om Dumpen påstår det.

Ja hon skulle ha sett till att pengarna gick till barnen istället. Startat en fond till hennes minne. Det hade jag haft respekt för.
Citera
2025-12-01, 22:07
Medlem
Jag har aldrig hört att av alla pengarna de får in att de går till barnens behandling, jag undrar hur många riktiga barn de har räddat? Nu verkar allt handla om pengar tyvärr. De verkar mest leta män som har någon form av funktionsnedsättning. Istället för att Sara springer efter gäddor trots hon fått tillbaka sin cancer, så borde hon ta sitt ansvar och infinna sig i rätten!
Citera
2025-12-01, 22:28
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Klart de vill det med tanke på att Hollywood filmer som spelas in oftast nämner siffran 18, det är ju det som den här film fanatiker har fått denna idén om precis som så många andra i Sverige & övriga delar av världen numera. Tänk att vi är så lätt manipulerade som människor att vi vill att allting ska vara som det är på film.

Vet du vad som är så roligt med Hollywood?

Väldigt många filmer i Hollywood har karaktärer som är under 18 år, speciellt filmer som utspelar sig i High School (Gymasiet i Sverige). Men det finns ju inte många skådespelare under 18 års ålder, så man måste i många fall använda sig av skådespelare som är över 18 år gamla för att spela karaktärer som är 16-17 år gamla. Titta på Netflix serien Outer Banks, dem är alla över 18 år gamla men spelar karaktärer som är mellan 16-18 år gamla.

Hollywood gör detta för dem vet att det är i princip omöjligt att se skillnad på en 21 år gammal kvinna och en 16 år gammal kvinna. Som exempel, Sarah Cameron i första säsongen av Outer Banks var 17 år gammal i serien. Men skådespelerskan (Madelyn Cline) var 22 år gammal. Så du hade en 22 år gammal kvinna som spelade en 17 år gammal kvinna och ingen hade kunnat notera skillnaden. Här är några scener med Madelyn Cline i första säsongen av Outer Banks.

https://www.youtube.com/watch?v=sirufEdNwkk

Titta på hennes fina och lena ungdomliga hud. Hon ser väldigt ung ut. Säger hon att hon är 17 år gammal så tror man ju att hon är 17 år gammal, det går inte att se skillnad på en 17 åring och henne när hon är 22 år gammal.

En man som är attraherad till henne kommer ju också vara attraherad till en 17 år gammal kvinna.

Och enligt Patrik Sjöberg och Dumpen är 17 åringar hjälplösa barn. Enda anledningen att dem inte öppet hänger ut folk som sexchattar med 17 åringar är för att 15 är byxmyndigålder i Sverige.
Senast redigerad av Iman2014 2025-12-01 kl. 22:32.
Citera
2025-12-01, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jamenvisst123
Jag har aldrig hört att av alla pengarna de får in att de går till barnens behandling, jag undrar hur många riktiga barn de har räddat? Nu verkar allt handla om pengar tyvärr. De verkar mest leta män som har någon form av funktionsnedsättning. Istället för att Sara springer efter gäddor trots hon fått tillbaka sin cancer, så borde hon ta sitt ansvar och infinna sig i rätten!

Hon har säkert inte ens cancer. Hon vill bara mjölka mer pengar av sina sektmedlemmar.
Citera
2025-12-01, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Vet du vad som är så roligt med Hollywood?

Väldigt många filmer i Hollywood har karaktärer som är under 18 år, speciellt filmer som utspelar sig i High School (Gymasiet i Sverige). Men det finns ju inte många skådespelare under 18 års ålder, så man måste i många fall använda sig av skådespelare som är över 18 år gamla för att spela karaktärer som är 16-17 år gamla. Titta på Netflix serien Outer Banks, dem är alla över 18 år gamla men spelar karaktärer som är mellan 16-18 år gamla.

Hollywood gör detta för dem vet att det är i princip omöjligt att se skillnad på en 21 år gammal kvinna och en 16 år gammal kvinna. Som exempel, Sarah Cameron i första säsongen av Outer Banks var 17 år gammal i serien. Men skådespelerskan (Madelyn Cline) var 22 år gammal. Så du hade en 22 år gammal kvinna som spelade en 17 år gammal kvinna och ingen hade kunnat notera skillnaden. Här är några scener med Madelyn Cline i första säsongen av Outer Banks.

https://www.youtube.com/watch?v=sirufEdNwkk

Titta på hennes fina och lena ungdomliga hud. Hon ser väldigt ung ut. Säger hon att hon är 17 år gammal så tror man ju att hon är 17 år gammal, det går inte att se skillnad på en 17 åring och henne när hon är 22 år gammal.

En man som är attraherad till henne kommer ju också vara attraherad till en 17 år gammal kvinna.

Och enligt Patrik Sjöberg och Dumpen är 17 åringar hjälplösa barn. Enda anledningen att dem inte öppet hänger ut folk som sexchattar med 17 åringar är för att 15 är byxmyndigålder i Sverige.

Denna hetsen kring minderåriga har förstört så många liv. Det handlar bara om moral, vissa tycker det är moraliskt fel att vara med någon som är si eller så gammal. Jag kommer skratta jättemycket sen om det skulle höjas till 18, att se Sjöberg & den där irriterade kärringjäveln konfrontera en person som ska träffa en 17 åring, vad patetiskt det hade sett ut. Vi håller på att bli precis som USA. Överdriven moral.

Det hade varit kul att se om Sara eller Patrik någon gång fick igen för allt de har gjort. Sara är en bedragare Patrik likaså, jag tror de båda ljuger ihop ganska bra om vad som ska ha hänt med dem gällande deras egna ” övergrepp” jag tror att det många fall så är det inte ens en fråga om övergrepp. Jag tror verkligen inte det.
Citera
2025-12-01, 23:55
Medlem
Citat:
Denna hetsen kring minderåriga har förstört så många liv. Det handlar bara om moral, vissa tycker det är moraliskt fel att vara med någon som är si eller så gammal. Jag kommer skratta jättemycket sen om det skulle höjas till 18, att se Sjöberg & den där irriterade kärringjäveln konfrontera en person som ska träffa en 17 åring, vad patetiskt det hade sett ut. Vi håller på att bli precis som USA. Överdriven moral.

Det hade varit kul att se om Sara eller Patrik någon gång fick igen för allt de har gjort. Sara är en bedragare Patrik likaså, jag tror de båda ljuger ihop ganska bra om vad som ska ha hänt med dem gällande deras egna ” övergrepp” jag tror att det många fall så är det inte ens en fråga om övergrepp. Jag tror verkligen inte det.

Håller med de gör allt för att få ihop pengar till hotellbesök, restaurangbesök, privata skulder, skulder m.m. Sen att sektmedlemmarna fortsätter att swisha och donera pengar till dom är för mig en gåta! Sen tycker jag nästan som att Dumpen ser pedofiler överallt. Jag har kollat på många av deras videos och måna män de hänger ut verkar ha någon form av funktionsnedsättning och kanske inte riktigt förstår vad de sysslar med, och nej försvarar inte pedofili men jag tycker att om Sara och Patrik ser att någon av männen de hänger ut har en funktionsnedsättning tycker jag Sara och Patrik ska kontakta männens goda män/förvaltare samt om de bor på någon form av gruppboende och inte hänga ut dessa individer. Var en polis som sa att Dumpen försvårar deras jobb med att hänga ut de som har funktionsnedsättningar.
Citera
2025-12-02, 00:36
Medlem
bomhulls avatar
Bryr mig inte ett dugg om några pengar spenderas på privata affärer. Det är dom värda
Citera
2025-12-02, 06:41
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Bryr mig inte ett dugg om några pengar spenderas på privata affärer. Det är dom värda

Absolut. Ska vi samla in pengar till klippkort på Mc Donalds och pizzerior åt dom kanske ? Skicka blommor och presentkort på choklad från Marabou till Sara ?
Citera
2025-12-02, 06:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Absolut. Ska vi samla in pengar till klippkort på Mc Donalds och pizzerior åt dom kanske ? Skicka blommor och presentkort på choklad från Marabou till Sara ?
ja varför inte? tycker du verkar en aning bitter och missunnsam. är det jantelagen som spökar?
Citera
2025-12-02, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
samla in pengar till gravsten istället åt henne, hon är ju döende
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in