2025-07-15, 11:51
Medlem
Jag tar gärna emot feedback på en ny låt jag gjort. Låten är lite åt tropical house, dans-hållet. Den är tänkt att ge en känsla av sommar och semester utomlands.

Jag har skrivit musik och text. Låten är proddad av en vän som heter Måns Ek. Jag sjunger och lägger gitarrspår. Sångmicken jag använder är en Ehrlund EHR-M och på denna låt har jag lagt gitarrspår med min akustiska Taylor 814CE.

Låten heter Golden Line och mitt artistnamn är LILIUS

Soundcloud: https://soundcloud.com/lilius-612813/golden-line
Citera
2025-07-15, 12:53
Medlem
Låter som en generisk SHM-kopia. Gediget hantverk, men ganska tråkig. Texten banal. Skulle nog funka som postcredit musik efter en tonårsslasher-film. Betyg 3.5 av 5. Fortsätt, men var lite mera djärv med ljuden. Och skapa mer intressanta texter.
Citera
2025-07-15, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nunjapiznes
Låter som en generisk SHM-kopia. Gediget hantverk, men ganska tråkig. Texten banal. Skulle nog funka som postcredit musik efter en tonårsslasher-film. Betyg 3.5 av 5. Fortsätt, men var lite mera djärv med ljuden. Och skapa mer intressanta texter.

Tack för att du tog dig tid att lyssna och för feedbacken. Jag tar det definitivt till mig och ska se vad jag kan få ihop till nästa låt.
Citera
2025-07-15, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liliusmusic
Tack för att du tog dig tid att lyssna och för feedbacken. Jag tar det definitivt till mig och ska se vad jag kan få ihop till nästa låt.
Välkommen. Du får gärna DMa mig ifall jag inte ger feedback nästa gång. Är inte inne på fb varje dag.
Citera
2025-07-15, 13:01
Medlem
Citat:
Välkommen. Du får gärna DMa mig ifall jag inte ger feedback nästa gång. Är inte inne på fb varje dag.

Tack, det ska jag absolut göra
Citera
2025-07-15, 13:12
Medlem
PederBergmans avatar
Citat:

Jo det är du och skriver också varje dag.

Hur som helst så keep it up TS.
Citera
2025-07-15, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PederBergman

....

Tackar!
Citera
2025-07-15, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PederBergman

Jo det är du och skriver också varje dag.

Med statistik kan man bevisa vad som helst. Betyder inte att du har rätt. Glad att du har koll ändå.
Citera
2025-11-28, 10:20
Medlem
mudboy1s avatar
Kör gärna youtube.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in