Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-11-09, 16:47
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.RedHat
Vad hände med His Excellency Sheikh Professor Alhaji Dr. Yahya Abdul-Aziz Awal Jemus Junkung Jammeh Naasiru Deen Babili Mansa, Commander in Chief of The Armed Forces and Chief Custodian of the Sacred Constitution of the Gambia a.k.a #admin5 ?
Rent allmänt är avgångar inget som kommenteras så jag hänvisar till dom svar admin lämnat i liknande frågor.
Citera
2025-11-09, 18:28
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Rent allmänt är avgångar inget som kommenteras så jag hänvisar till dom svar admin lämnat i liknande frågor.
Jag förstår. Vederbörande hade trots allt ca femton år på nacken, och har givetvis bidragit med mycket matnyttig info över åren med sina inlägg till användarna *klick*.

Så även om jag inte kommer få svar på min fråga, så ville jag ändå ta till protokollet att det inte gick obemärkt förbi
Citera
2025-11-10, 14:01
Administrator
admins avatar
Citat:
Vad hände med His Excellency Sheikh Professor Alhaji Dr. Yahya Abdul-Aziz Awal Jemus Junkung Jammeh Naasiru Deen Babili Mansa, Commander in Chief of The Armed Forces and Chief Custodian of the Sacred Constitution of the Gambia a.k.a #admin5 ?

Det händer tyvärr ibland att en admin slutar. Oftast pga att de inte riktigt har tiden att vara admin, eller att andra saker dyker upp. I detta fallet dessutom en admin som genom åren varit publikt mer aktiv än övriga admins. Givetvis tråkigt när någon som varit med länge slutar. Men i sak inte mer konstigt än att vi ibland har moderatorer som varit med länge, men en dag kommer till en punkt där det är dags att gå vidare. I detta fallet så var personen admin i över 15 år, vilket är längre än de flesta.

admin
Citera
2025-11-16, 17:56
Medlem
KANGFLAKKAs avatar
Vad är det för sifferkombination som syns när man citerar någon?
Typ [quote=TEX|93506098] - Vad är 93506098?
Citera
2025-11-16, 18:04
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KANGFLAKKA
Vad är det för sifferkombination som syns när man citerar någon?
Typ QUOTE=TEX|93506098 - Vad är 93506098?
Sifferkombinationer kan vara hänvisning till inlägg, trådar eller profiler, i ditt fall är det en hänvisning till ett specifikt inlägg.
Citera
2025-11-16, 18:24
Medlem
Visselblåsarfunktion saknas
Citera
2025-11-16, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
Hur tänker du där?
Senast redigerad av Extra-Allt 2025-11-16 kl. 19:02.
Citera
2025-11-16, 20:27
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usr1
Det finns kontaktvägar utöver att vara inloggad som användare, se Användarvillkor *klick*
Kontakt vid frågor

Om du har frågor om användarvillkoren, vänligen mejla oss på forum@flashback.org. Adress: Flashback Media Group AB, Box 920 41, 120 06 Stockholm, Sverige.
Du hittar även kontaktvägar under Om Flashback längst nere till vänster på datorwebbsidan. Där framgår följande:

Rapportera missbruk

När innehåll rapporteras till Flashback genomgår det en omedelbar granskning. Inlägg som bedöms strida mot forumets regler tas bort utan dröjsmål. Observera att en inkommen anmälan inte garanterar automatisk borttagning av det anmälda innehållet - varje ärende bedöms individuellt utifrån våra riktlinjer.

Det smidigaste sättet att rapportera olämpligt innehåll är genom att klicka på länken "Rapportera" som visas under varje inlägg. Kom ihåg att den här funktionen endast är synlig när du är inloggad. Om du vill rapportera något, men saknar ett konto eller inte kan se innehållet, kan du be en vän med ett konto att hjälpa dig.

Ifall du upplever att åtgärden efter din anmälan inte varit tillräcklig, rekommenderar vi att du kontaktar någon av moderatorerna för det aktuella forumet. I de fall där varken rapportering eller dialog med moderatorerna löser problemet, alternativt om ditt ärende är av sådan karaktär att det inte lämpar sig för hantering via rapporteringsfunktionen, är du välkommen att vända dig till oss via e-post på forum@flashback.org. Du kan även nå oss per post på följande adress: Flashback Media Group AB, Box 920 41, 120 06 Stockholm

Observera att vi inte kan påbörja en utredning förrän vi har fått tillgång till relevant information. Anmälan bör inkludera så många detaljer som möjligt, inklusive direktlänkar till det anmälda innehållet. Bifoga också information om när innehållet blev rapporterat, namn på moderator(er) du varit i kontakt med och eventuell övrig relevant information som kan hjälpa oss i vår bedömning.

Flashback tillämpar en strikt policy avseende användarnas personliga integritet, och lagrar inte information som kan användas för att identifiera enskilda medlemmar. Samtliga medlemmar behandlas anonymt. Denna systematiska begränsning gör det samtidigt tekniskt omöjligt att besvara förfrågningar som kräver tillgång till medlemmarnas personliga identitet.

Genom att konsekvent undvika lagring av identifierbar information elimineras risken för obehörig åtkomst, informationsläckor eller avslöjande av medlemsidentitet. Integritetsskyddet för medlemmarna säkerställs därmed inte enbart genom externa säkerhetsprotokoll eller styrningsdokument, utan genom själva systemets tekniska utformning och datahanteringsfilosofi.
Så i den mån man har en visselblåsarfunktion genom att upprätta kontaktvägar så har man tillgodosett detta. Nu har man i och för sig bara (mig veterligen) en anställd. Och det är VD:n för Flashback Media Group. Så man talar inte om visselblåsarfunktion i det avseendet, eftersom visselblåsarlagen gäller för de anställda. Inte utomstående personer.

Men jag förstod din fråga och oavsett så är behovet tillgodosett
Citera
2025-11-17, 18:45
Kan man byta användarnamn då folk hakar upp sig så jävla mycket på det eller måste jag registrera nytt konto? Då måste man väl vänta ett bra tag innan man kan publicera inlägg?
Citera
2025-11-17, 20:35
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
Kan man byta användarnamn då folk hakar upp sig så jävla mycket på det eller måste jag registrera nytt konto? Då måste man väl vänta ett bra tag innan man kan publicera inlägg?
Du måste regga nytt konto. Du behöver vänta tre dagar. Men du är tillåten att använda ditt gamla konto under tiden. Du är även tillåten att använda två konton parallellt därefter, så länge du inte använder dem för att understödja dina egna argument i samma trådar.
Citera
2025-11-17, 21:27
Citat:
Du måste regga nytt konto. Du behöver vänta tre dagar. Men du är tillåten att använda ditt gamla konto under tiden. Du är även tillåten att använda två konton parallellt därefter, så länge du inte använder dem för att understödja dina egna argument i samma trådar.

Okej tack så mycket för svar!
Citera
2025-11-28, 03:00
Medlem
Dan88s avatar
Varför är inte Binarian kontot kvar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem