Hon kommer från en känslomäsigt skadat hem och hennes roll har varit "duktiga flickan" Troligen vara klassens bäst. Hon har ingen mellanväg i känslor utan antingen kärlek eller hat, svart eller vitt.
Skojade lite för mig själv när jag såg Emillys reaktion när hon läste brevet att "oh, she's disappointed", "she's pissed", för att sedan visa mig ha helt rätt x) Har aldrig sett en sån reaktion tidigare. De kommer ju göra slut efter det här, garanterat. Visst var det ett ganska fattigt brev som såg ut att ha varit skrivet av ett barn men isåfall är det ju ännu värre. Haha helt sjukt att hon är så oskön att hon har såna krav på hur hennes nära ska formulera sig i brev till henne på Robinson för att behaga henne, uäck! Knappt så hon förtjänar att ha nära och kära ens en gång. Hade jag haft det hade jag verkligen inte betett mig sådär. Nu måste de ju se på detta avsnittet också och känna sig skyldiga till någon slags ärekränkning... Har visserligen avskytt Emilly hela tiden så det är ju i linje med hennes personlighet men tillochmed jag blir förvånad.
Jag blev ganska förbannad när Akhink läste sitt brev och det lät som att det var nån jäkla MAN som hade skrivit det, det är inte OK. Akhink och jag är meant to be.
Schysst av Emilly att slänga pojkvännen under bussen som en känslokall skitstövel. Hon ska väl vara glad att han skrev till henne överhuvudtaget. Snacka om bortskämd och egocentrerad människa.
Tydligen skrivs breven innan deltagarna reser hemifrån, enligt hennes TikTok.
Anna var otippad, har inte hört om någon som gillade henne, vad var så bra med henne då? Gillade du ej Jakob heller han var iof aldrig inne i robinsson.
Jag gillade att Anna konfronterade Diana. Hon knöt inte handen i fickan utan sa till henne vad hon tyckte om Dianas rasism mot svenskar. Tycker dessutom att Anna verkade snäll. Sen var hon urdålig tyvärr men som person verkade hon trevlig. Jakob minns jag inte.
APPLÅD FÖR AGUST!
Mannen som satsade allt på rött men förlorade. Men som han förlorade!
Fem vegamössor av fem möjliga!
Den moraliske vinnaren av Robinson, alla da'r veckan.
Tack för underhållningen, nu är det bara "Dumskallarnas sammansvärjning" som är kvar.
Må bäste bög vinna...