Citat:
Ursprungligen postat av
PyroPelle
Sen på bollen här. Vilka på redaktionen har slutat under senaste veckan?
Gamereactor som papperstidning var en stor del av tidiga tonåren, tog bussen in till stan enbart för att plocka upp senaste numret. Brukar surfa in några gånger per vecka av gammal vana. Alltid varit fascinerad/fundersam över hur redaktionen varit uppbyggd, har man någonsin haft ett fysiskt kontor eller jobbar alla hemifrån?
Har kunnat uppskatta Petters texter och bloggar, däremot har jag gjort en del märkliga beslut som chefredaktör, minns särskilt en recension av en nyanställd tjej som skrev en recension av "Inferno" och gav den 8/10, Petter var snabbt in och kommenterade att den var gräslig och gav den 3/10. Hon skrev en recension till dagen efter och sedan var hon borta. Hade inte själv tyckt det varit kul om chefen kliver in och sågar min recension:
https://www.gamereactor.se/inferno-466883/
Ja man får tacka för en trevlig härlig. Intressant tid. Då jag läste främst Petters blogg flitigt. Och olika recensioner även av andra skribenter.
Mycket av dramat var säkert för publicitet skull. För att belysa saker. Det är inte lätt. Ingen av oss är utan synd.
Jäkla märkesfreak Svarte Petter. Allt gott till dem alla.
Han är grym på att göra reklam. Publicitet. All sådan är bra