Det är inte mjukisbyxor. Att ett material är följsamt innebär inte att det mjukisbyxor .. Tvärtom ni kanske skulle titta upp lite ur Joggings & Jeans världen och börja titta på vilka material osv som faktiskt används i olika typer av byxor.
Ser ut som en luffare, vilket han är. Han vet inte hur man klär sig för sådana här situationer, den saken är tydlig.
Senast redigerad av Treschow 2025-11-25 kl. 13:48.
Jag har redan kommenterat hans irritation över Anjos närvaro..
Ursprungligen postat av micro113
Ett bra inslag av Corren som både visade hur dryg Anjo är .. (Varför hade han med sig massa annat folk förresten) .. och att Chrippas reaktion var fullt naturlig och att man kan sympatisera med den när han förklarar sig.
Är du inte läskunnig. Vill du att man ritar teckningar åt dig istället?
Vilket ”massa annat folk” hade han med sig? Såg en bild där de var två till.
Chrippa o Jacke efterlyste ju folk att komma dit?
Det är inte mjukisbyxor. Att ett material är följsamt innebär inte att det mjukisbyxor .. Tvärtom ni kanske skulle titta upp lite ur Joggings & Jeans världen och börja titta på vilka material osv som faktiskt används i olika typer av byxor.
Men herregud, måste du kommentera ALLT?? 🤣🤣🤣
Vad tycker du om färgen på skägget BTW?
Om vi ska diskutera oväsentligheter.
Hahahahah står och hotar och beskriver sig själv som våldsverkare framför kameran i TINGSRÄTTEN av alla platser, han är verkligen så mycket jävla dummare än jag trodde !!!
Skryter om hur arg han kan bli och lilla frun ler medhållande, stolt som en tupp!!
+ den fule fan har MJUKISBYXOR på sig!!!!
Lås in han på någon institution där han kan jobba lite genom Samhall, han är för dum för sitt eget bästa
"Nu lämnas ordet över till advokat Johan Ritzer, som försvarar Chrippa.
- När tingsrätten ska reflektera över åklagarens material är det viktigt att hålla isär privatpersonen och nätpersonligheten Chrippa. Chrippa lever "larger than life", som ibland provocerar sina följare. Till stor del är detta överdrifter, säger advokaten. "
Då kanske han skulle ha lämnat nätpersonligheten hemma idag....? Bara en tanke.
Men bra att han visar sitt rätta jag, redan före kl 9.
Då var det från advokaten han fått det, när han skrev: ”På internet är jag Chrippa, men privat är jag Christofer” typ, på Instagram.