2025-11-25, 09:02
Medlem
PungiMunninens avatar
Okej såg några sekunder av klippet och bara "nope". Lås in hysteriska kvinnor på psyket så skulle vi få en bättre värld.
Citera
2025-11-25, 09:04
Medlem
PungiMunninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Flit och flit. Hon skulle enbart lämna maten på trappan utanför dörren. I stället väljer hon enligt polisens utredning att aktivt öppna dörren till ett främmande hem och kliva in. Hon hävdar dock att dörren redan var vidöppen, men bevakningskamerorna motsäger detta.

/AI

Jag förstår dock att man öppnar dörren när den står öppen. Jag gjorde det en gång när en dörr stod halvöppen i trapphuset, öppnade och ropade "hallå?!". Jag upptäckte ganska snabbt att det varit inbrott, dörren var uppbruten med kofot (syntes inte utifrån, men innefrån när man tittade på dörren) så jag ringde polisen. Men om en person låg däckad och naken snarkande på golvet framför mig skulle jag långsamt stänga dörren och låtsas som ingenting.
Citera
2025-11-25, 09:08
Avstängd
Comitiums avatar
Varför gick hon inte in och passade på att få sig ett skjut? Carpe diem!
Citera
2025-11-25, 09:15
Moderator
Sun Rulers avatar
Hon ignorerade instruktionerna och valde att gå in bostaden samt filmade den sovande mannen.

Döms hon så riskerar hon som mest 8 års fängelse.

Hoppas det blir ett kännbart straff åtminstone.
Citera
2025-11-25, 09:44
Medlem
AlanGarners avatar
100% detta! Det var ju HAN som blev sexuellt ofredad av HENNE! Han har väl antagligen däckat på soffan mitt i att klä av sig redigt full. Hon tar sig därefter in i hans hem och filmar honom naken och lägger ut på TikTok! Som sagt, tänk dig det omvända, ett manligt bud tar sig in i en kvinnas hem och filmar henne naken i ett utsatt läge och delar det på sociala medier!

Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Han smällde av naken i sitt hem. Hon skulle lämna maten utanför och gå. Så hon skulle inte träffa honom.

Men när hon kom fram var dörren öppen. Istället för att lämna maten gick hon in och filmade honom där han sov naken.

Filmen på honom sovandes naken lade hon sedan ut på TikTok där hon tyckte att han sexuellt ofredat henne. När det egentligen var tvärtom. Hon gick in i hans hus utan tillåtelse, filmade honom naken utan tillåtelse och lade ut filmen på nätet utan tillåtelse.

Somliga stöttar henne och tycker det var hemskt det som hon råkat ut för.

Hade en man gjort så med en kvinnlig kund hade ingen stöttat honom.
Senast redigerad av AlanGarner 2025-11-25 kl. 09:45. Anledning: Stavfel rättat
Citera
2025-11-25, 10:05
Medlem
Är det den där mannen låtsas sova naken i soffan?
Citera
2025-11-25, 10:22
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PungiMunninen
Jag förstår dock att man öppnar dörren när den står öppen. Jag gjorde det en gång när en dörr stod halvöppen i trapphuset, öppnade och ropade "hallå?!". Jag upptäckte ganska snabbt att det varit inbrott, dörren var uppbruten med kofot (syntes inte utifrån, men innefrån när man tittade på dörren) så jag ringde polisen. Men om en person låg däckad och naken snarkande på golvet framför mig skulle jag långsamt stänga dörren och låtsas som ingenting.

Ja, och det är befogat. Men i stället för att vända om, gick hon i stället fram till den främmande mannen för att filma honom.

/AI
Citera
2025-11-25, 11:26
Medlem
Sinraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Uppenbart helt påhittat.

Den nakne mannen var hennes pojkvän.

Som vanligt med trollningar så är historien fylld med ovidkommande och oförenliga detaljer - en gishgallop gjord till en anekdot. Hon har nog inte ens jobbat för Doordash.

Ska inte säga det är omöjligt grejen är påhittad men länka gärna var du fått uppgiften att det var hennes pojkvän?
Citera
2025-11-25, 11:43
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Hon är det perfekta exemplet på en västerländsk feminist 2025. Det spelar ingen roll att alla normala människor förstår att det är hon som är förövaren och den som gjort något man inte får både i att gå in i bostaden och sedan ta sexuella bilder på en medvetslös person för att sedan sprida dessa bilder på internet till alla.

MEN! Ändå står hon där fullständigt 100% seriös och fullständigt skriker ut "IM THE VICTIM".....Att dessa människor går runt där ute bland oss andra är fan skrämmande, vi måste återinföra ordentligt psykvård i väst. Hon är liksom inget barn men ändå är hon såhär och har en armé av andra lika sinnessjuka kvinnor bakom sig.
Citera
2025-11-25, 11:49
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Uppenbart helt påhittat.

Som vanligt med trollningar så är historien fylld med ovidkommande och oförenliga detaljer - en gishgallop gjord till en anekdot. Hon har nog inte ens jobbat för Doordash.
Får ju hoppas på att det är påhittat. Men samtidigt så finns det ju riktigt sjuka människor ute i samhället.
Citera
2025-11-25, 11:51
Medlem
Det här minns jag väl. Har följt storyn på flera jewtub kanaler.

När hon la upp klippen först så var det så uppenbart att det här är en tjej som väntat på sina 15 minuter för att försöka bli influencer.

De första TikTok-filmerna är helt bisarra för hon är helt exalterad. Hon försöker låta upprörd men kan inte sluta le.

Hon har kanske inte sett fram emot att något sånt här ska hända, men uppenbart att något ska hända som drar trafik till hennes TikTok.

Detta blev ännu mer uppenbart när TikTok tog bort hennes filmer med den nakna medvetslösa mannen (har inte sett dem själva men tre olika kanaler sa att, tja man måste titta för att se sas). I de efterföljande klippen kunde man se att hon var upprörd på riktigt nu. För när filmerna togs ner blev hon varnad och dessutom så prata hon om att hon nu inte skulle få betalt för alla views hon fått på dem.

Väldigt genomskinligt och uppenbart var prioriteringarna låg.

DoorDash tog bort hennes konto (avskedade) eftersom hon spridit filmerna (det går emot deras sociala media policy).

Det gick något rykte om att hon skulle ha öppnat dörren men det verkar inte stämma. Däremot verkade det inte heller gå att se något om man inte, försökte titta in.

Tycker det hela är en rätt talande historia för hur social media och samhällets upphöjande av "offret" kan få någon att agera helt irrationellt utan att fatta bättre.

Hon såg rollen som "victim of sexual assault" som något önskvärt och en möjlighet att starta en TikTok karriär.

Istället lär hon väl bli dömd och utan jobb.
Citera
2025-11-25, 12:55
Medlem
Citat:
Uppenbart helt påhittat.

Så pojkvännen vill alltså bli uthängd som snuskgubbe eftersom adress och förnamn avslöjas i videon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in