2025-11-23, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Finns massor med bra och underbara män men inte i Sverige utan utomlands

Några kommer hit. Det är ju bra.
Citera
2025-11-23, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Att folk inte läser din profiltext eller klickar på dina länkar beror ju ofta på att det är meningslöst. Om 1 kvinna på 1000 vill matcha, varför ska du slösa den tiden??
Fattar du inte att könsfördelningen och premisserna gör att män måste masslajka för att någon ska svara?
Många har läst profiltexter, engagerat sig, skickat meddelanden som visar att dom har intresserat sig för personen. Men när det aldrig blir någon respons så tröttnar dom och ser inte poängen i det.

Kvinnorna bryr sig oftast inte... Dom väljer hellre den riktigt attraktiva modelliknande killen som inte engagerat sig för 5 öre, än den mer medelmåttiga mannen som engagerat sig.

Det finns ett mycket välkänt fenomen med kvinnor som efter sex blir ghostade och då undrar varför mannen försvunnit. Jag vet inte hur många gånger och hur ofta jag sett trådar eller annat med kvinnor som nätdejtat, träffat en snubbe och sedan blivit ghostade. .
Det beror på att kvinnan väljer den mest attraktiva mannen, vilket andra kvinnor också gör. Denna man är ofta en player och kvinnorna han dejtar är aldrig på hans nivå, dvs modeller. Så han har sex med kvinnor och dumpar dom när han vet att dom börjar kräva mer och vill ha det seriöst. Han kommer inte ge upp sitt äventyrliga knulliv förrän han hittat någon han är nöjd med.

Jag vet att många män är grisar. Men alla män??? Jag känner flera män som är fantastiska. Exempelvis Das Niten.
Men vem bryr som om att han är snäll, omtänksam, extremt lojal??? Han är inte värd ett skit för er då han inte har utseendet. Och med utseendet menar jag inte att han är ful utan bara medioker.
Om jag är "meningslös" kanske männen ska ge fan i att gilla mina bilder eftersom jag inte är ett objekt.

Du är ganska full av skit, det märks klart och tydligt hur mycket tid du lagt ner på att pumpa dig själv full med sexistiskt bajs.

Män ghostar inte för att de ser ut som modeller utan för at de är svin. Att inbilla sig att man är snyggare än vad man är är lätt att komma förbi genom att printa ut ansikten på modeller eller män med perfekt ansiktssymmetri med bredare käke och kroppar i toppform. Sedan så kan den manliga psykosen värderas efter hur nära män värderar dem själva.

Nej du, snygga män är generellt alltid trevligast. Gå ut på krogen och prata med män över medel till de som har perfekta ansikten och prata med män omkring medel och under med asymmetriska ansikten och de vidrigaste jåvlarna är de under medel och de trevligaste är de över medel med högre sociala poäng ju bättre de ser ut.

När vi pratar om raggning, flört osv oavsett vem som är den aktiva. Avvisa en ful man och du kan bli mördad, avvisa en snygg man och han bryr sig inte. Samma sak om du är trevlig, glad och ger komplimanger. Gör det för en ful man och han kommer börja tafsa på dig, försöka våldta dig osv. En snygg man kan meddela att han inte är intresserad, skratta och sitta kvar redten av kvällen och bara ha roligt.

Ingen blir snyggare av att uppträda som.ett svin och de som har störst behov av att hävda sig är män som ingen vill ha. De som ger sig på de svagaste kvinnorna genom att bryta mer dem. Det är vad det handlar om. Somliga män kan inte få någon utan att skada dem för att skapa traumaband.

Jag påstår inte att personligheten hänger samman med utseendet (världen är full av män som ser bra ut som är skit och män som är att räkna som fula men är underbara personer) men jag vet bättre än er män om hur män behandlar oss kvinnor. Och i det är den fula killen alltid ett sämre val. De som är lite söta, men inte mer än så, är sällan trevliga heller. Av dem som måste sitta online och försöka få någon.

Jag träffar endast män som är omkring medel och strax ovanför. Den fulaste kille jag haft var utan tvekan den vidrigaste också.

Män "ghostar" inte mig för att de är modellsnygga utan för att de vill skapa ångest och oro för att utöva makt mot mig. Få mig att jaga dem likt en knarkare efter en sil. Saken är att om jag börjar jaga dig, är jag jävligt förbannad och då kan du få flertalet A4 sidor postade med mig som sätter på pränt allt negativt jag känner för dig.

Jag säger absolut inte att alla velat träffa mig igen då jag sällan pallar att fråga men jag brukar vanligtvis alltid få män som vill träffa mig igen. Spelar sällan någon roll hur många år som gått. Men att frysa ut mig eller uppträda som ett arsle är inte vägen till mitt hjärta.

När jag säger att jsg vill känna något, syftar jag inte på raseri.

Du kanske själv skulle ta Niten om alla vi kvinnor är så hemska mot dig och din vän.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in