2025-11-22, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Håller med dig vilken fruktansvärd säsong. Jag vet inte om det är så att deltagarna inte känner sig själva eller om idioterna som matchar går totalt rakt på motsatsen till vad personerna söker. Det blir ju alltid ett par varje säsong som gifter sig och får barn så jag fattar inte hur det kunde skita sig så här.

Jo Yury har tatuerade ögonbryn det har jag sett och det är inte skitsnyggt men f.ö. är hon snyggaste kvinnan som varit med i GVFÖ. Tror jag, om jag inte glömt nån.

Denise och Elsa är snyggare
Citera
2025-11-23, 02:45
Medlem
SVT:s projektledare Hans Abrahamsson betonar att kärleken inte kan styras och att experimentet bygger på deltagarnas verkliga känslor.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/oELKpR/gift-vid-forsta-ogonkastet-2025-svt-svarar-pa-kritiken
Citera
2025-11-23, 05:00
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
Denise och Elsa är snyggare

Stopp och belägg.
Visst ser Yury ut som en porrstjärna, men hon är objektivt snyggare än Denise och Elsa. Överlägsen benstruktur, proportioner, harmoni. Denise med sina utstickande tänder och Elsa med sitt platta ansikte är långt under Yury.
Citera
2025-11-23, 05:52
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Stopp och belägg.
Visst ser Yury ut som en porrstjärna, men hon är objektivt snyggare än Denise och Elsa. Överlägsen benstruktur, proportioner, harmoni. Denise med sina utstickande tänder och Elsa med sitt platta ansikte är långt under Yury.

Jag tycker Denise är vacker, absolut inte Elsa! Men Yury ser väl inte ut som en porrstjärna ändå? Jag tycker hon ser ut som en helt vanlig snygg tjej. Kan lixom inte se denna kopplingen till en porrstjärna eller hora som vissa påstått. Kan inte heller se det som folk hävdar, att hon skulle vara plastikopererad. Hon har ju inte gjort näsan och hon har inte ankläppar. Hon har ju tom låtit gluggen mellan tänderna vara kvar. Brösten och röven är fullt normala och ser äkta ut.

Yury klär sig ju även snyggt och propert. Vad är det du ser i henne som du kopplar till en porrstjärna? Genuint nyfiken!
Senast redigerad av Tervull 2025-11-23 kl. 05:55.
Citera
2025-11-23, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jandals
Edit: När du säger ståtlig greve, hade inte Märtas match en dold greve-look ändå? En kilt och säckpipa till hans storlockiga och tjocka hår så hade han kunnat vara skotsk greve Hon missade hans potential!
Haha! Jo, visst kunde han passerat som excentrisk skotsk greve i ett fuktigt slott... med föräldrar som är kusiner, precis som deras föräldrar och alla föräldrar före dem...

Äsch, onödigt att dissa Axel. Han var trots allt en av de mer sympatiska deltagarna. Lite klantigt att tafsa på Märta på bröllopsnatten men vafan, ibland är man okalibrerad. Och uppenbarligen blev han snabbt förlåten. Dessutom tror jag att Axel kunde göra något bra av sitt hår- och skäggsvall, så slipper han se ut som prins Harrys fitta. Förhoppningsvis har han hittat någon snäll och rolig nördtjej (om Märta har hittat sin greve struntar jag i)
Citera
2025-11-23, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Jo Yury har tatuerade ögonbryn det har jag sett och det är inte skitsnyggt men f.ö. är hon snyggaste kvinnan som varit med i GVFÖ. Tror jag, om jag inte glömt nån.
Mja. Sexigaste ja, men det är nog ett helhetsintryck. Rent objektivt skulle jag säga att det har funnits vackrare deltagare, t.ex Emmy från Öland eller Jannica med c (hon som var med blund-Mange, inte Dennis babymama). Skulle förresten vara intressant att rita ett ”crazy/hot”-diagram över kvinnliga deltagare so far.

Annars tror jag att Hector kan räknas som tävlingens mest attraktiva deltagare någonsin. Klart att han ska hänga med Yuru!
Citera
2025-11-23, 10:52
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Mja. Sexigaste ja, men det är nog ett helhetsintryck. Rent objektivt skulle jag säga att det har funnits vackrare deltagare, t.ex Emmy från Öland eller Jannica med c (hon som var med blund-Mange, inte Dennis babymama). Skulle förresten vara intressant att rita ett ”crazy/hot”-diagram över kvinnliga deltagare so far.

Annars tror jag att Hector kan räknas som tävlingens mest attraktiva deltagare någonsin. Klart att han ska hänga med Yuru!

Jag tycker ju att Dennis baby mama var rätt snygg alltså. Minus fruktansvärt torra spruckna läppar. Jag har inte sett någon av de deltagare du räknar upp för jag har envist framhärdat till min fru genom åren att jag inte vill se GVFÖ men så åkte jag dit ändå för ett par år sedan. Från taccoparet har jag varit med.
Citera
2025-11-23, 14:50
Avslutad
helvete vad jag stör mig på den där ragatan Suzann Larsdotter med de skitfula, extremfeministiska cp-glasögonen. givetvis har hon, precis som alla andra feminister, ändrat efternamn från patronymikon till -dotter. saknas bara en fjollräven kånken och ytterligare en näspiercing.

4 avsnitt in och allt hon säger är självklarheter och plattityder. de andra "legitimerade" experterna är precis lika jävla pantade.

känns in i märgen att det är hor-svt som ligger bakom programmet.
Citera
2025-11-23, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av murder4hire
helvete vad jag stör mig på den där ragatan Suzann Larsdotter med de skitfula, extremfeministiska cp-glasögonen. givetvis har hon, precis som alla andra feminister, ändrat efternamn från patronymikon till -dotter. saknas bara en fjollräven kånken och ytterligare en näspiercing.

4 avsnitt in och allt hon säger är självklarheter och plattityder. de andra "legitimerade" experterna är precis lika jävla pantade.

känns in i märgen att det är hor-svt som ligger bakom programmet.
Du hade varit mycket bättre vet du ens hur en mening är uppbyggd?
Senast redigerad av Ilrvrm 2025-11-23 kl. 14:58.
Citera
2025-11-23, 15:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ilrvrm
Du hade varit mycket bättre vet du ens hur en mening är uppbyggd?

då det enda språkliga du med rätt kan anmärka på är min avsaknad av versaler och viss interpunktion så framstår du mest som en obildad flane. vet du hur en mening är uppbyggd, kompis?

ja, jag hade varit bättre än kärringen med barnglasögon, då den ribban är fruktansvärt låg. när vi är inne på spåret hade jag också varit bättre än lemarc och den där fredrik blom (stavning?) som ska vara leg. psykolog. jag hade helt enkelt höjt programmet, vilket inte säger så mycket, då det är så gullegulligt-medelklass-svennigt det bara kan bli.

var fan är underklassen och överklassen? dålig representation här.
Citera
2025-11-23, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Stopp och belägg.
Så yury med sin arab/judenäsa och slaviska utseende skulle vara snyggare? Nä. Även tråkansikten som lina tomikas blir ju snyggare. Men porrutseendet lurar många ser jag. Louise, jannica, elinor, matilda fanns det en säsong som var rätt söt nu när jag kollar tillbaka.. den där med grävisen såg ju också rätt bra ut men hon var dum i huvudet så sjönk på alla plan.
Senast redigerad av Villekulla90 2025-11-23 kl. 23:12.
Citera
2025-11-23, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue

Annars tror jag att Hector kan räknas som tävlingens mest attraktiva deltagare någonsin
. Klart att han ska hänga med Yuru!
Hector hade väl ett ganska feminint eller möjligen androgynt utseende. Stora, mörka ögon, symmetriskt ansikte, bra näsa och tänder men lite för liten haka (därav det feminina antar jag). Snygga ben vill jag minnas, antagligen vaxade. Kristoffer från gbg såg väl objektivt rärt bra ut också, killen från dalarna med selma, samt killen som parades ihop med just jannica. Och denne patrik kanske, men männen har inte varit några höjdare riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in