Citat:
Ursprungligen postat av
theUFOsummoner
Din poäng om kärnvapen är logisk utifrån ett militärstrategiskt perspektiv – men bara om man förutsätter att teknologin som används är
marginellt mer avancerad än dagens. Men det är den inte. Den är "
ljusår" framför oss.
Vi pratar om farkoster som:
Accelererar från 0 till tiotusentals km/h utan chockvåg.
Utför 90-gradersvändningar i hypersonisk fart – något som skulle pulverisera alla kända material.
Rör sig obehindrat mellan luft, vatten och rymden.
Saknar synlig framdrivning, inga jetstrålar, inga värmesignaturer.
Det vore som om någon just nu sitter med ett batteri som är 100 gånger mer effektivt än dagens, men håller det hemligt tills det blir krig.
Helt orealistiskt, utan stegvis förbättring och utan någon form av infrastrukturell implementering i någon utsträckning, så glöm det.
Det ena utesluter inte det andra. Samtidigt som jag tror även exempelvis Nimitz-incidenten antingen är annan avancerad teknologi människan skapat eller bara är en total fejk-story och "fejk-video" som blivit hypad just av skälet att göra en psyop/coverup och där då logiskt nog dom går ut med "kan inte förklara".
När man ser det hela ur det perspektivet och att allt
kanske är en coverup för hemlig teknologi som utvecklas i det dolda i vem vet hur många år, då blir det genast lite mer logiskt hela bilden.
Jag har lagt oändligt med timmar på allt kring detta och nu kommit fram till denna teori.
Om den är rätt eller inte kommer tiden visa (eller inte), men allt pekar på det, för mig iaf.
Blev lite misstänksam om psyop/coverup direkt Rubio blandade sig i, och nu har missankarna bara stärkts.
"Helt orealistiskt, utan stegvis förbättring" Skriver du.
Hur vet du att dom inte utvecklat det i 50 års tid i hemliga program och du därmed inte sett den "stegvisa förbättringen"? Lite det som är poängen med hela teorin.