2025-11-21, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tennis-Dennis
Det mest sexlösa program som någonsin visats. De gifter sig med varandra men när det kommer till sex och känslor då får det värsta ångestnojan.

Det som är bra med programmet, att det är fullt fokus på relationen.
Senast redigerad av Medborgarbidrag 2025-11-21 kl. 10:20.
Citera
2025-11-21, 10:29
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tennis-Dennis
Det mest sexlösa program som någonsin visats. De gifter sig med varandra men när det kommer till sex och känslor då får det värsta ångestnojan.
Fast vad har det med saken att göra att dom gift sig när dom själva inte valt sin partner och aldrig träffat innan? Det är ju en viss skillnad när det är ömsesidigt från början om säger så...Här ska det bara uppstå något från ingenting. Knappast konstigt att det kan bli som blir i många fall. Går inte att jämföra med ett vanliga förhållande. Detta är ett experiment och det är det som är grejen och gör det intressant.
Citera
2025-11-21, 10:32
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Håller med om Yuri. Den mest sprudlande och charmiga deltagaren på länge. Snygg också. Tyvärr fick hon en träbock till partner.
Tja. Han blev nog än mer "träbock" pga att han av olika skäl inte var intresserad helt enkelt.
Citera
2025-11-21, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Det som är bra med programmet, att det är fullt fokus på relationen.
Fast Hannas fokus var på Hanna och hennes saker. Och Patrik mediterade sig igenom programmet. Hade man valt mer lämpliga deltagare så kanske det hade funkat. Men det hade också kanske varit tråkigt TV? Den här säsongen var sämst hittills och ändå kollade jag alla avsnitten

Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Tja. Han blev nog än mer "träbock" pga att han av olika skäl inte var intresserad helt enkelt.
Eller så viłl han va en lika träig kvinna så att de kan pumpa sets på svettiga gymgolv
Citera
2025-11-21, 10:54
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Kan han ha autism?

Säkert någon liten släng. Han påminner lite om Oscar i Love is blind Säsong 2.
Citera
2025-11-21, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Men det är ju det man gillar! Botox förvisso, och jag gillar inte heller helt släta, blanka pannor, och kanske silikon (jag har inte koll på om det som hävdas här stämmer) men hon vågar behålla sin supercharmiga glugg mellan tänderna, har inga fillers i läpparna och låter näsan vara som den är.
Jag som heterosexuell kvinna tycker hon är snygg, smart, rolig och charmig och för mig växte hon för varje avsnitt!

Glöm diskussioner om utseendet angående Yuri. Hennes självsäkerhet, energi, framåtanda attraherade inte Patrik. Han tänder inte kemiskt på sådana kvinnor. Han är ex- polis och gymägare med en lugn karisma. Han blir avtänd av starka kvinnor som gillar att tävla, vinna och hävda sig.

Yuri är attraktiv. Men han hanterar inte hennes latinska temperament.
Citera
2025-11-21, 11:07
Medlem
är det inte ett stort fail av produktionen att ingen gifter sig?
Citera
2025-11-21, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiasbillstrom
Jag undrar vad Jimmy menar när han kallar sig själv vegetarisk. Är han en sparris?

Kroppsformen är ju iaf en sparris
Citera
2025-11-21, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83

Yuri är ju kvinnan du vill umgås med som en vän. Utstrålning, härlig och omtänksam. Men hur får du själv plats i en relation med henne? Hon kommer alltid vara huvudpersonen. Patrik kan inte ta den plats han önskar. Hon är för stark.
Citera
2025-11-21, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
är det inte ett stort fail av produktionen att ingen gifter sig?

Så länge folk tittar på programmet är nog produktionen nöjda. Att de sk professionella saknar kompetens är rätt uppenbart. Sämre matchningar är svårt att lyckas med.
Citera
2025-11-21, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmirider
Så länge folk tittar på programmet är nog produktionen nöjda. Att de sk professionella saknar kompetens är rätt uppenbart. Sämre matchningar är svårt att lyckas med.

Va nog de jag menade men skrev produktionen.
Ja det är ju det sämsta betyget. Blir det en ny säsong så måste de väl byta ut experterna?
Citera
2025-11-21, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Okej så du använder ett finare ord för att kalla henne hora alltså? (Antar att du syftar på det faktum att det är den gatan där de prostituerade traditionellt håller till i Stockholm)
Du har haft ett helt orimligt hat mot henne sedan dag ett, nästan som om hon gjort dig något personligen. Sätt dig själv och räkna igenom alla dina hat-inlägg mot henne, ser det ut som ett friskt beteende?
Förstår verkligen inte detta, hon verkar ha en fantastiskt go och varm personlighet.

Hon sminkar sig och klär sig som en polsk hora och jag bor i Blekinge så jag vet hur de ser ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in