Citat:
Ursprungligen postat av
terrieterrie
Jag är medlem på en hemsida för en amerikans sci-fi författare som jag avgudar. Döm om min förvåning när det nu har uppkommit en diskussion på denna sida om dels Lars Vilks och dödshoten emot honom, dels om situationen i Malmö med dess enorma muslimpopulation!
Det som förvånar mig är att dessa amerikaner har en uppfattning om hur det ser ut i Rosengård och denna uppfattning är allt annat än positiv. Man kallar Malmö för en av Europas "muslimska enklaver". Man skriver om hur ambulansen t ex inte törs åka in i vissa områden utan poliseskort, hur tegelstenar kastas genom ambulansfönstren etc. Man ger också länkar till olika bloggar och hemsidor där situationen i Malmö beskrivs som fullständigt utom kontroll.
Exempel: Etniska svenska familjer flyr Malmö, svenska tjejer trackasseras i skolan av den muslimska majoriteten och kallas för horor för att de inte bär slöja... etc etc...
Min fråga: ÄR det verkligen så här illa?? Varför hör vi så lite om det i så fall?
HUR politiskt korrekt och toppstyrd är egentligen svensk media??
mvh
tt
Ja mycket stämmer...
Ambulansen och brandkår väntar in polis innan de kör in på ex. Rosengård..
Blattarna där kastar till och med sten på både Ambulansen och brandkår..
Att de gör det på polis kan jag u viss utsträckning förstå.. Jag tycker inte det är rätt men på ett synsätt förstå då polis oftast varit mycket hårdhänt utomlands..
Det stämmer på en del skolor i Malmö ja.. vet ett par svenskarna som börjat med sjöj för att slippa påhoppad och inte utmärka sig bland de andra flickorna...
Politikerna fattar inte att vi måste kasta ut dem som inte sköter sig.. oavsett...
Det finns många som sköter sig.. Men tyvärr är antalet som missköter sig en stor volym..
Det komiska är jag vet en arab tjej som flyttade till Västra hamnen i Malmö ( rosengård by the sea)
Sa till mig hob funderade på flytta tillbaka till rosengård.. mindre blottar där.. (hennes exakta prd)
LoL
Hon köpte en lgh i Västra hamnen för att slippa alla våldsdåd och skit..
Men men....
Och våra fega politiker vågar inte ta tag i saker och ting
Det som jag reagerade på var blattn som våldtog en ung tjej.. han kan vi inte utvisa.. han har flykting status.. (kasta ut skiten. an har redan visat vilket pstrask han är..)medans de som gjorde bedrägeri mot äldre blev utvisade efter fängelse.. de hade invandrar status... Helt rätt ut med skiten bara
Men inte utan jag undrar varför vi tar hem den turkiska maffian av blattar.. låt de sitta av sina straff i Turkiet.. de har utländska föräldrar. (Men de blev tyvärr svenskar) Har Aldrig anammat svenska seder.. har enbart droger sprängning och skjutningen i huvudet..Har de dubbelt medborgarskap som många av dem har.. dra in svenska medborgarskapet och kasta ut skiten från Sverige..