Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-16, 19:33
Medlem
Vet ej men fitta är fitta, jag klickade hem den första och får testa den nu, hoppas min kuk inte drunkar i den bara :/ Har du en lösvagina och vad tycker du isåfall om den?
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Seriös fråga. Är en lösvagina så mycket bättre än den klassiska handen...?
Citera
2025-11-16, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Kan vara bitter tjej som kväver ur sig elakheter för det får henne att må bättre. Angående fleshlighten så lär den vara helt okej för dig

Det enklaste sättet att vara elak mot en man eller att göra honom osäker är att anklaga honom för att ha en mini-kuk.
Får man det slängt i ansiktet kan man förslagsvis ställa sig frågorna:
1. Har jag behandlat henne väl och visat intresse för hennes njutning?
2. Vet jag faktiskt hur jag ska använda min kuk irl?

Jag har hört alla mina tjejkompisar säga vid minst ett tillfälle "hans kuk var obefintlig, verkligen en mini-kuk"
Följt av....
"Ändå skönt att han dumpade mig så jag slapp att låtsas gilla sexet vi hade."
Jag tror du fattar poängen...?

Citat:
Ursprungligen postat av MarkusN1965
Ja jag vet men mina ligg avslutas alltid när mina kläder är av då de säger att det inte kommer funka, det har gjort att jag har dåligt självförtroende trots min höga sexlust. Jag köpte den första och hoppas inte att min kuk drunkar i den bara :/

Om den är liten är det väl större chans att den slinker in i fittan utan problem?
När du blir vuxen och en skaffar flickvän kan ni knulla oftare. Det är ju en fördel för dig om du nu gillar att knulla ofta.
Slute vara ett offer för din kuk och börja ragga brudar.
Det viktigaste är -> sex appeal
Citera
2025-11-17, 10:41
Medlem
Tradslangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkusN1965
Aa väldigt bittra, mina ligg avslutas alltid när mina kläder är av då de säger att det ej kommer funka, har fått väldigt dåligt självförtroende av detta och köpte hem den första lösfittan för att min sexlust är så hög. Har du ngn av dessa och vad tycker du om dom isåfall?

Tror inte någon tjej någonsin gjort så... om det gått så långt att kläderna åker av skulle hon inte avbryta pga liten kuk
Citera
2025-11-17, 17:07
Medlem
Hehe småkukar göra sig icke besvär. Vi grova 30 plussare kan ta över om du önskar??
Citera
2025-11-17, 17:15
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Hehe småkukar göra sig icke besvär. Vi grova 30 plussare kan ta över om du önskar??

Vill du ta över hans lösfitta?
Citera
2025-11-17, 17:51
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Vill du ta över hans lösfitta?
Den lär ju inte bli så sliten av TS:s lillfinger till pitt.
Citera
2025-11-17, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Den lär ju inte bli så sliten av TS:s lillfinger till pitt.

Vill minnas att jag hade en kk med nästan den sizen i ungdomens dar.
Kan trösta TS med att han alltid hade en kö med brudar efter sig på den tiden.
Idag är han gift och har en hög med ungar.
Så jag tycker fortfarande att TS ska ordna en riktig dam och inte gå in i relation med en sexleksak
Citera
2025-11-19, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Det enklaste sättet att vara elak mot en man eller att göra honom osäker är att anklaga honom för att ha en mini-kuk.
Får man det slängt i ansiktet kan man förslagsvis ställa sig frågorna:
1. Har jag behandlat henne väl och visat intresse för hennes njutning?
2. Vet jag faktiskt hur jag ska använda min kuk irl?

Jag har hört alla mina tjejkompisar säga vid minst ett tillfälle "hans kuk var obefintlig, verkligen en mini-kuk"
Följt av....
"Ändå skönt att han dumpade mig så jag slapp att låtsas gilla sexet vi hade."
Jag tror du fattar poängen...?

Om den är liten är det väl större chans att den slinker in i fittan utan problem?
När du blir vuxen och en skaffar flickvän kan ni knulla oftare. Det är ju en fördel för dig om du nu gillar att knulla ofta.
Slute vara ett offer för din kuk och börja ragga brudar.
Det viktigaste är -> sex appeal
Exakt så är det. Många brudar som gör så för de vet hur det sårar så innerligt djupt.
Utan att för ens den delen att kuken ens kanske är liten och om den är liten, vem fan med normalt medkännande säger så till en man? Helt sjukt om jag får säga det själv.
Citera
2025-11-19, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha4life
Exakt så är det. Många brudar som gör så för de vet hur det sårar så innerligt djupt.
Utan att för ens den delen att kuken ens kanske är liten och om den är liten, vem fan med normalt medkännande säger så till en man? Helt sjukt om jag får säga det själv.

Det är rimligt att skratta ut henne då och aldrig se sig om efter henne igen.
Citera
2025-11-20, 14:48
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gfys
Vill minnas att jag hade en kk med nästan den sizen i ungdomens dar.
Kan trösta TS med att han alltid hade en kö med brudar efter sig på den tiden.
Idag är han gift och har en hög med ungar.
Så jag tycker fortfarande att TS ska ordna en riktig dam och inte gå in i relation med en sexleksak
Är väl sällan en oerfaren gymnasietjej jublar över en kille som har en FB-dase som ska tryckas i henne.
Citera
2025-11-20, 14:57
Avstängd
george.sthlms avatar
Köp nått på temu eller wish. Dom är gjorda för asiatiska killar med medel på 9-10 cm
Citera
2025-11-20, 15:46
Medlem
NegernsDofts avatar
Du kan ju fylla ut innanmätet med lite stuvade makaroner om det blir problem. Hört det ska vara skönt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in