2025-11-19, 00:31
Avstängd
HajPaDigs avatar
#702 är identifierad. Det spelar inte så stor roll då danska polisen tagit honom. Men i alla fall. Det står på hans Facebook att han är i ett förhållande men det är inte länkat till någon partner.
Citera
2025-11-19, 15:50
Medlem
Protonic75s avatar
Vilken litet avskräde ser ut som en babian i ansiktet. Skönt han inte hann komma hit. Synd att dansk polis inte slog ihjäl honom i stället för sätta i häkte.

702
Citera
2025-11-19, 16:32
Medlem
Jävla danska invandrare, stäng gränsen riv bron sänk färjan
Citera
2025-11-19, 19:36
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, det har vi verkligen! Danskarna behandlar inte sådana här äckel på samma lama sätt som vi gör här. För övrigt tycker jag att det var oerhört skönt att den här vidriga satan greps innan han överhuvudtaget hann sätta sina fötter på svensk mark. Vi har alldeles på tok för många egna gäddor i Sverige och behöver sannerligen inte importera fler.

Läste du hela loggen? Jag plågade mig igenom och det är ingen läsning för känsliga. Man är ju dock rätt härdad efter 700 Gäddor. Han Lägger sig i Gäddklass 1 med sina grova loggar
Citera
2025-11-19, 19:45
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Vilka skandinaviska länder finns representerade?

Sverige
Åland/Finland
Danmark

Vore spännande med en islänning, känns så mörkt på något vis (jag kanske sett för mycket på korpen flyger).
Citera
2025-11-19, 20:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Vilka skandinaviska länder finns representerade?

Sverige
Åland/Finland
Danmark

Vore spännande med en islänning, känns så mörkt på något vis (jag kanske sett för mycket på korpen flyger).
även Norge har bjudit på flera gäddor.
Citera
2025-11-19, 20:17
Medlem
TheRealGavlebocks avatar
Har han redan hunnit stämma dem för att de använt hans egna bilder eller vad?

Citat:
Ursprungligen postat av Asfaltskalops
Är det nån som fattar varför det står ”skyddad av upphovsrätt”?
Citera
2025-11-19, 20:41
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Läste du hela loggen? Jag plågade mig igenom och det är ingen läsning för känsliga. Man är ju dock rätt härdad efter 700 Gäddor. Han Lägger sig i Gäddklass 1 med sina grova loggar
Nej, jag har insett att jag börjar bli en känslig gammal farbror, så när dom för en gångs skull varnade för loggarna med #702 hoppade jag över läsningen. SebastianCepe gjorde en kort sammanfattning som räcker gott för min del.
Citera
2025-11-19, 22:27
Medlem
Blefss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Kan någon skicka PM om senaste Gubb-slusket så vore det snällt.
Tar gärna ett pm också
Citera
2025-11-20, 08:32
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Något nytt om Katkinky?

En av de grövsta och vidrigaste gäddorna. Han ville bland annat stoppa in en analplugg i en 8-åring när mamman tittade på.

Hans telefonsamtal med fiskaren är också värt att både kolla in och lyssna på många gånger. Kolla in hans nöjda gäddflin.

Utgår från att frun slängde ut aset. Han flyttade till en förort i Västerås. Gäddan var också musiklärare.

Hoppas att den karriären tog slut.

Kollade nys in hans möte med Dumpen. Gäddan föll gråtande ihop och det bjuds tjugo minuters svår ångest när livet rasar inför kameran på ett hotell i Eskilstuna.

Finns det något nytt om flamenco-gäddan?

En av de vidrigaste som aldrig borde glömmas bort.
Ja det är sannerligen topp 3 mest underhållande konfrontationen Dumpen bjudit på. Älskar hur han lite självsäkert videochattar med fiskaren för att sedan nå absoluta botten under loppet av några sekunder. Lyteskomiken är total när (fot)terapeuten Stella tar sig an det som är kvar av gäddan. Detta strösslat med kommentarer från publiken som skriver att Stella är så jävla proffsig i sina läderbyxor. Vad det var som var så fantastiskt med Stellas insats har jag inte svårt att förstå, men antar att kontrasten mellan hennes ”förstående” plattityder och Sjöbergs flåsande imponerar på dumpen-fansen.
Citera
2025-11-20, 11:45
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Ja det är sannerligen topp 3 mest underhållande konfrontationen Dumpen bjudit på. Älskar hur han lite självsäkert videochattar med fiskaren för att sedan nå absoluta botten under loppet av några sekunder. Lyteskomiken är total när (fot)terapeuten Stella tar sig an det som är kvar av gäddan. Detta strösslat med kommentarer från publiken som skriver att Stella är så jävla proffsig i sina läderbyxor. Vad det var som var så fantastiskt med Stellas insats har jag inte svårt att förstå, men antar att kontrasten mellan hennes ”förstående” plattityder och Sjöbergs flåsande imponerar på dumpen-fansen.

Haha ja en absurd cirkus är det alltihopa.

-aa. Du vet åtta år, det är ganska ungt…. Du, det här kommer gå bra till slut..

Terapeut är ingen skyddad titel. Haha. Men läderbyxorna är minnesvärda. Tänk att det finns medelåldersmän som föredrar 8-åringar före dom. Det gör det hela mer förnedrande när hon sitter där på huk och ”tröstar”.
Senast redigerad av Trevligt.konto 2025-11-20 kl. 11:49.
Citera
2025-11-20, 11:49
Medlem
Är det bara jag, eller saknas vissa konfrontationsvideos? Coach Janne och Snabelgäddans (Grandiosa) Återkomst b.la.

Gjorde raketmannens hackerattacker irreversibel skada på sajten eller är det handhavandefel? Hjälp en vilsen boomer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in