2025-11-18, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoldaAvsikter
Jag tänkte idag att jag ställer upp för tjejen idag och gör med henne det som hon gjort under hela hennes depressiva period dvs tittade på hennes skitiga jävla dokusåpa med bimbo-tjejer och bimbo-män som gör bimbo-saker. Alltså 14 timmar i sträck och nu skojar jag inte. Jag räknade timmarna.
Man sitter och tittar på programmet. En kille och en tjej pratar. Kul. Plötsligt börjar tjejen grina av någon anledning. Sedan sitter tjejen i nästa inslag i någon jävla stol och pratar om hur hon grinade. Sedan ser man 40 minuter av snack mellan olika människor i samma hus om varför tjejen grinade. Alltså jag blir fylld av ilska bara av att skriva ner det. Så var det avsnitt efter avsnitt. Ni måste ju förstått hur det kändes att titta på det i 14 timmar i sträck. Jag gjorde det för hennes skull. Men när jag på kvällen frågar om jag kan få en avsugning för att jag gick igenom denna bokstavligen tortyr för en man, så blev hon sur och tyckte att jag objektifierade henne. Har hon sett de jävla patt-bimbosarna som antingen gråter eller knullar framför kameran varenda sekund i det jävla programmet hon tittar på varje dag? Hon själv sitter alltså 14 timmar varje jävla dag med den skiten, jag satt bara en dag. Det var seriöst en uppoffring jag gjorde och det tog hela min dag. Då snackade hon inte om någon "objektifiering", men så fort det var dags för nåt jag gillade så fanns det massa problem med det.

Jag vaknade idag fortfarande sur över det och vet inte hur jag ska gå vidare. Är det rätt av mig att tycka att man ska kunna få en liten 2 minuters avsugning efter att ha suttit i 14 TIMMAR och tittat på hennes skitprogram för IQ-befriade kvinnor? Har hon rätt på något sätt när hon säger att jag objektifierade henne? Är inte 2 min kuksugning för 14 timmars tortyr en EXTREMT rättvis transaktion? Hur borde jag formulera mig när hon väl fattar att jag är sur (som de alltid gör) så att jag inte låter mer "objektifierande" i hennes öron och istället kan lösa problemet smidigt? Är så jävla irriterad och jag vet att irritationen inte kommer att släppa på länge om jag inte säger nåt men jag vet inte vad jag ska säga för att lösa problemet snarare än göra det värre.

14 timmar i sträck låter helt osannolikt jag hade inte pallat se sån skit en timme ens men jag får väll tro på dig. Klart att du ska ha en rejäl avsugning som plågat dig själv på detta sätt, du borde dumpa henne!
Citera
2025-11-18, 08:31
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ariadnee
Ok. TS, det är uppenbart att du sitter och har tråkigt och startar en provokativ tråd för att få lite stimulans. Du har ingen tjej.

Finns det inget mer intressant och verklighetsförankrat som du vill diskutera?

Så det verkar som stackars TS har ett skitliv hur som helst då alltså, antingen med någon brud som sitter 14 h framför burken och inte vill vara honom till lags, eller har så tråkigt liv att han måste skapa en hittepå-tråd på Flashen?
Citera
2025-11-18, 08:38
Avslutad
Har träffat på snubbar som tänker att det här med sex är en transaktion och i min erfarenhet blir det väldigt ->inte bra<-.
Citera
2025-11-18, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Utöver mitt tidigare svar om orsaker och lösningar för kvinnors bristande sexlust, så vill jag även bemöta ditt påstående mer direkt. Jag har haft ganska många relationer i mitt liv och tror inte att jag har en alltför snedvriden bild.

Även om jag måste erkänna att jag specifikt har försökt välja kvinnor som verkar/är mer intresserade av sex, eftersom de är bättre flickvänner som gör relationer enklare, roligare och mer välfungerande. Men ibland har jag blivit kär innan jag fick en klar bild av deras "basala lust", eller trots att de har varit lite hämmade eller haft svagare lust. Så det har nog varit en hyfsat rättvisande mix.

Min klara och tydliga erfarenhet är att de flesta kvinnor har en mycket stark sexlust när man dejtar och inleder en relation. Om de fejkar för att snärja mannen, så gör samtliga en enastående skådespelarinsats, eftersom ingen verkar fara det minsta illa av att ha en massa sex mot sin vilja. Men jag tror inte att de har fejkat. Jag har normalt en ganska stark sexlust men i dessa situationer har kvinnor i flera fall haft betydligt större lust än jag haft.

Jag har även erfarit att de flesta kvinnor har behållit en stark lust under relationen. Eller i alla fall velat ha sex för att få vara nära mig eller göra mig glad etc. Att inte vara dyngkåt för egen del i alla lägen, är inte heller detsamma som att inte vilja ha sex. Ingen kvinna har visat något tecken på att dra sig undan från mig eller på att de upplevt något som helst obehag eller press relaterat till sex. Så länge relationen har varit bra eller hyfsat bra.

De enda tillfällen då jag har upplevt ovilja eller negativa attityder till sex, har varit när relationer har blivit dåliga. Under dåliga perioder eller när relationen/känslorna börjat gå i en negativ spiral. Då har jag observerat att kvinnans lust har kommit och gått, för att sedan övergå i att de känner negativt inför sex med mig och inte vill. De har då känt press, stress, obehag och mått dåligt av att jag fortfarande haft lust.

Min teori är därför att många kvinnor som upplever att de har låg sexlust, har det eftersom de har olösta problem i relationen. De inbillar sig att de har låg lust rent generellt, eftersom det är enklare än att arbeta på relationen eller avsluta den. Därav min analys om orsaker och lösningar i tidigare inlägg.

Utöver detta så upplever jag att kvinnor blir mer ovilliga att anstränga sig för att skapa/bibehålla bra relationer när de blir äldre, har barn etc. De har givit sitt bästa redan och blir själviska med orealistiska uppfattningar av vad de kan få (förvänta sig) i förhållande till vad de själva bidrar med. De är fixerade av oberoende och att till varje pris undvika att behöva och vara behövd.
Detta gör att relationen inte kan fördjupas och att det inte kan skapas riktig närhet. Istället uppstår problem och dåliga känslor tidigt i relationen, som kvinnan sedan vägrar bidra till att lösa på ett balanserat sätt. Det uppstår aldrig riktig harmoni och den där okomplicerade känslan av att båda bara vill göra varandra lyckliga, som jag tycker kännetecknar bra relationer. Detta skapar i sin tur bristande lust hos kvinnan, vilket skapar frustration och känslan av att vara oälskad hos mannen. En negativ spiral av olösta problem, bråk och brist på kärlek, närhet och intimitet. Relationen ger stress utan fungerande utlopp. Jag tror att kvinnor till stor del kan lösa detta, genom att arbeta med sig själva så att de är redo för en riktig, romantisk relation, innan de inleder en. Vilket innebär viss ansträngning och arbete för att lösa problem och bibehålla attraktion, lust och ett hyfsat aktivt sexliv. Forskning visar ju att ett aktivt sexliv är en gemensam nämnare för relationer som pågår under lång tid (till ålderdomen).

Kanske vore det bättre för män att leva ensamma, än att försöka härda ut i relationer där kvinnan inte vill ge kärlek, närhet och njutning. Det finns ingen vinst för en man i att anpassa sig till en kvinna med låg sexlust. Kvar finns bara plikter och krav och lite mys (mys, som övergår i frustration om det gör mannen kåt).
Intressant. Jag förstår hur du tänker.

Det jag blir fundersam på är hur du lägger ansvaret på kvinnan att fixa relationen.
Män och kvinnor ska dela på hushållets sysslor. Män har lite mer laid back attityd för att se till detta. Detta anser jag är hälsosamt. Kvinnors krav är mera ohälsosamt. Då menar jag renovering, ordning och reda etc.

Att barnen har vantar inköpta till kylan kommer är bådas ansvar. Kvinnor måste lära sig att acceptera att de vantar som pappan köper är dugliga.
Däremot anser jag att männen måste steppa upp och möta uppgifter som hushållet har, till en skälig nivå, inte kvinnans nivå, men skälig. Han ska ta reda på de kläder som barnen växer ur, och inte lägga in dem i barnens garderob och hoppas att de försvinner av sig själva. Köpa nya vid behov.

Vad vill jag ha sagt med mina exempel, jo att det är så mycket som kvinnan gör, som mannen inte ens vet att det är en av hushållets uppgifter.
När kvinnan har kommit dit, där du beskriver det, det jag har markerat, har det under en tid föregåtts av att kvinnan har uttryckt att hon vill att mannen måste se vad som behövs göras. Frustration uppstår och bitterheten träder in. Färmed är det ohållbart att hon ska jobba med sig själv, som du föreslår, men inte mannen.

Ansvaret för relationen ligger på båda parter att steppa upp, gå ned i krav.

Att män ska leva ensam är inte en bra lösning. Män dör tidigare, när de lever i ensamhet. Innan döden, så kantas åren av ohälsa, både mentalt och fysiskt. Jag vill i alla fall inte ha det så. Jag vill att män, lever bra, normala liv, i partnerskap om det är vad de vill.

Tidigare så löste många samhällen de överblivna männen med krig, och att de kunde gå på sjön. Män fick en stor social grupp runt omkring sig. Byn behövde inte ha ett överskott av numerärt överblivna män ( då det föds fler pojkar).
Dagens samhälle, har ingen lösning på ensamhet hos män. Nu börjar vi se i statistiken att det är skadligt och ohälsosamt för männen med ensamhet.

Nu svävade jag ut i text, men ensamma män, är något jag är bekymrad över och önskar att det fanns en lösning på.
Citera
2025-11-18, 13:48
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blakullafararen
Intressant. Jag förstår hur du tänker.

Det jag blir fundersam på är hur du lägger ansvaret på kvinnan att fixa relationen.
Män och kvinnor ska dela på hushållets sysslor. Män har lite mer laid back attityd för att se till detta. Detta anser jag är hälsosamt. Kvinnors krav är mera ohälsosamt. Då menar jag renovering, ordning och reda etc.

Att barnen har vantar inköpta till kylan kommer är bådas ansvar. Kvinnor måste lära sig att acceptera att de vantar som pappan köper är dugliga.
Däremot anser jag att männen måste steppa upp och möta uppgifter som hushållet har, till en skälig nivå, inte kvinnans nivå, men skälig. Han ska ta reda på de kläder som barnen växer ur, och inte lägga in dem i barnens garderob och hoppas att de försvinner av sig själva. Köpa nya vid behov.

Vad vill jag ha sagt med mina exempel, jo att det är så mycket som kvinnan gör, som mannen inte ens vet att det är en av hushållets uppgifter.
När kvinnan har kommit dit, där du beskriver det, det jag har markerat, har det under en tid föregåtts av att kvinnan har uttryckt att hon vill att mannen måste se vad som behövs göras. Frustration uppstår och bitterheten träder in. Färmed är det ohållbart att hon ska jobba med sig själv, som du föreslår, men inte mannen.

Ansvaret för relationen ligger på båda parter att steppa upp, gå ned i krav.

Att män ska leva ensam är inte en bra lösning. Män dör tidigare, när de lever i ensamhet. Innan döden, så kantas åren av ohälsa, både mentalt och fysiskt. Jag vill i alla fall inte ha det så. Jag vill att män, lever bra, normala liv, i partnerskap om det är vad de vill.

Tidigare så löste många samhällen de överblivna männen med krig, och att de kunde gå på sjön. Män fick en stor social grupp runt omkring sig. Byn behövde inte ha ett överskott av numerärt överblivna män ( då det föds fler pojkar).
Dagens samhälle, har ingen lösning på ensamhet hos män. Nu börjar vi se i statistiken att det är skadligt och ohälsosamt för männen med ensamhet.

Nu svävade jag ut i text, men ensamma män, är något jag är bekymrad över och önskar att det fanns en lösning på.
Tack för dina insikter.

Jag betonade i mitt tidigare inlägg att bägge parter naturligtvis delar ansvaret för att skapa och bibehålla en bra relation. Men missade att göra det igen i mitt senare inlägg. Jag försöker inte skjuta över ansvaret för problem i relationer på kvinnan, men ville fokusera på den del som jag tror att kvinnor ofta skapar. Män och kvinnor är lika delaktiga och ansvariga överlag, men för mig är det tydligt att män och kvinnor som regel brister inom olika områden. Enda sättet att lösa situationen överlag, är att var och en tar personligt ansvar för sitt eget beteende. Att skjuta ifrån sig allt personligt ansvar med hänvisning till att varje komponent beror exakt 50/50 på bägge, är ett effektivt sätt att hindra sin egen utveckling.

Jag har ofta hört hur kvinnor väljer ut hushåll som enskilt område, och kräver exakt 50/50 insats/ansvar (dock helt efter kvinnans modell/upplägg). Du är säkert mer nyanserad än så, men jag såg inte att du nämnde andra (viktigare) delar i en relation, och satte hushållet i relation till dessa.

Det viktiga för mig är att bägge parter upplever rättvisa, balans och harmoni ÖVERLAG. Det kan innebära att man dela exakt lika på hushållet. Det kan även innebära att mannen eller kvinnan tar ett större ansvar i hushållet, och att partnern tar ett större ansvar inom ett annat område.

Här är några områden/situationer som jag anser måste ställas i relation till hushållsarbete:

1. Ekonomi. Tänk dig en situation där ena parten sedan tidig ålder har förstått att en god ekonomi kan vara viktig för att säkerställa trygghet, frihet och ett liv utan stress över hur man ska kunna betala mat och hyra. För sig själv och sin framtida partner och familj. Personen har tänkt mycket och slitit hårt, för att ta sig från dåliga förutsättningar till en god och stabil situation. Försakat glädjeämnen och lättja i stunden för att skapa en större, framtida lycka. Moroten har även innehållit en förväntan om att träffa någon i framtiden som ska se och uppskatta deras slit, och se värdet av den ansträngning som personen har gjort tidigare i livet. Kanske en tanke om att kunna försörja en kvinna (nu och i ålderdomen) för att möjliggöra att hon kan slippa streta med heltidsjobb, och istället ge sig själv, barn, partner, hem etc. viktiga bitar som de flesta tyvärr inte har möjlighet att få i dagens (sjuka) samhälle.
Personen träffar sedan en partner som har tillåtit sig att endast följa lust och motivation, och därför inte har god ekonomi och välordnat liv i övrigt. De har tagit vara på lättja och glädje och undvikt att snstränga sig i tanke och handling, för att skapa ett bättre liv/ekonomi längre fram. Partnern har inga problem med att flytta in i ett nytt hus utan att köpa in sig, att ta del av trygghet och bekvämlighet och all den guldkant i livet som kan köpas för pengar (och de valmöjligheter och sinnesfrid som kommer av pengar).
Ska denna obalans kompenseras på något vis, eller ska partnern agera som om allt som den bättre bemedlade har slitit ihop, har landat i knät på dem "man gör det man tycker är roligt och om någon får mer pengar för det så ska man naturligtvis dela lika"?

2. Att träna, ta hand om sin kropp och hälsa och hålla sig attraktiv i övrigt. Om ena parten lägger tid och kraft på detta och det samtidigt betyder mycket för dem att motparten gör detsamma. Medan andra parten struntar i det: Skapas då en obalans eller handlar det endast om "personligt intresse"?

3. Att ta ansvar för framtiden och planera/ordna så att den blir bra för vuxna och barn. Här avser jag de stora, svåra bitarna som att flytta till nytt hus, ändra livssituation för att skapa bättre situation för vuxna och barn etc.

4. Hantera omväldsfaktorer som påverkar nu och i framtiden.

5. Hus, trädgård, teknik etc. "manliga" sysslor och ansvarsområden.

6. Att mannen är manlig och kvinnan är kvinnlig. Inte minst ifråga om roller, agerande, viktiga detaljer. Och annat arbete som krävs för att behålla attraktion, lust och glädje i relationen.

7. Allt med barns uppfostran och utveckling som inte handlar om att planera kalender och vinterkläder.

8. Att lyfta problem i relationen som behöver lösas och ta ansvar för att de blir lösta. Att ständigt bidra med positiv stämning och attityd, och agera konstruktivt i samtal. Att hålla sig själv ansvarig och vara ärlig. Etc. Istället för att ignorera allt jobbigt och skylla ifrån sig. Etc.

9. Sex/lust. Att göra sitt bästa för att möta partnern halvvägs, och att hålla dem så glada och nöjda som möjligt. Att vidta aktiva åtgärder för att öka/minska sin lust och i övrigt skapa så goda förutsättningar som möjligt. Istället för att tänka sig själv in i låsningar, olust och därigenom skapa en onödigt försummad/pressad partner.

Listan kan göras lång. Poängen är att kvinnor skjuter sig själva i foten och går miste om möjligheten att få så mycket mer från sin man, genom att låsa sig vid en enskild parameter som hushållet. Om de istället ser till helheten, är rättvisa och skapar helhetslösningar tillsammans med mannen, så möts de ofta av en väldigt samarbetsvillig man och ett bättre resultat.
Senast redigerad av vasadueller 2025-11-18 kl. 13:56.
Citera
2025-11-18, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Tack för dina insikter.

Jag betonade i mitt tidigare inlägg att bägge parter naturligtvis delar ansvaret för att skapa och bibehålla en bra relation. Men missade att göra det igen i mitt senare inlägg. Jag försöker inte skjuta över ansvaret för problem i relationer på kvinnan, men ville fokusera på den del som jag tror att kvinnor ofta skapar. Män och kvinnor är lika delaktiga och ansvariga överlag, men för mig är det tydligt att män och kvinnor som regel brister inom olika områden. Enda sättet att lösa situationen överlag, är att var och en tar personligt ansvar för sitt eget beteende. Att skjuta ifrån sig allt personligt ansvar med hänvisning till att varje komponent beror exakt 50/50 på bägge, är ett effektivt sätt att hindra sin egen utveckling.

Jag har ofta hört hur kvinnor väljer ut hushåll som enskilt område, och kräver exakt 50/50 insats/ansvar (dock helt efter kvinnans modell/upplägg). Du är säkert mer nyanserad än så, men jag såg inte att du nämnde andra (viktigare) delar i en relation, och satte hushållet i relation till dessa.

Det viktiga för mig är att bägge parter upplever rättvisa, balans och harmoni ÖVERLAG. Det kan innebära att man dela exakt lika på hushållet. Det kan även innebära att mannen eller kvinnan tar ett större ansvar i hushållet, och att partnern tar ett större ansvar inom ett annat område.

Här är några områden/situationer som jag anser måste ställas i relation till hushållsarbete:

1. Ekonomi. Tänk dig en situation där ena parten sedan tidig ålder har förstått att en god ekonomi kan vara viktig för att säkerställa trygghet, frihet och ett liv utan stress över hur man ska kunna betala mat och hyra. För sig själv och sin framtida partner och familj. Personen har tänkt mycket och slitit hårt, för att ta sig från dåliga förutsättningar till en god och stabil situation. Försakat glädjeämnen och lättja i stunden för att skapa en större, framtida lycka. Moroten har även innehållit en förväntan om att träffa någon i framtiden som ska se och uppskatta deras slit, och se värdet av den ansträngning som personen har gjort tidigare i livet. Kanske en tanke om att kunna försörja en kvinna (nu och i ålderdomen) för att möjliggöra att hon kan slippa streta med heltidsjobb, och istället ge sig själv, barn, partner, hem etc. viktiga bitar som de flesta tyvärr inte har möjlighet att få i dagens (sjuka) samhälle.
Personen träffar sedan en partner som har tillåtit sig att endast följa lust och motivation, och därför inte har god ekonomi och välordnat liv i övrigt. De har tagit vara på lättja och glädje och undvikt att snstränga sig i tanke och handling, för att skapa ett bättre liv/ekonomi längre fram. Partnern har inga problem med att flytta in i ett nytt hus utan att köpa in sig, att ta del av trygghet och bekvämlighet och all den guldkant i livet som kan köpas för pengar (och de valmöjligheter och sinnesfrid som kommer av pengar).
Ska denna obalans kompenseras på något vis, eller ska partnern agera som om allt som den bättre bemedlade har slitit ihop, har landat i knät på dem "man gör det man tycker är roligt och om någon får mer pengar för det så ska man naturligtvis dela lika"?

2. Att träna, ta hand om sin kropp och hälsa och hålla sig attraktiv i övrigt. Om ena parten lägger tid och kraft på detta och det samtidigt betyder mycket för dem att motparten gör detsamma. Medan andra parten struntar i det: Skapas då en obalans eller handlar det endast om "personligt intresse"?

3. Att ta ansvar för framtiden och planera/ordna så att den blir bra för vuxna och barn. Här avser jag de stora, svåra bitarna som att flytta till nytt hus, ändra livssituation för att skapa bättre situation för vuxna och barn etc.

4. Hantera omväldsfaktorer som påverkar nu och i framtiden.

5. Hus, trädgård, teknik etc. "manliga" sysslor och ansvarsområden.

6. Att mannen är manlig och kvinnan är kvinnlig. Inte minst ifråga om roller, agerande, viktiga detaljer. Och annat arbete som krävs för att behålla attraktion, lust och glädje i relationen.

7. Allt med barns uppfostran och utveckling som inte handlar om att planera kalender och vinterkläder.

8. Att lyfta problem i relationen som behöver lösas och ta ansvar för att de blir lösta. Att ständigt bidra med positiv stämning och attityd, och agera konstruktivt i samtal. Att hålla sig själv ansvarig och vara ärlig. Etc. Istället för att ignorera allt jobbigt och skylla ifrån sig. Etc.

9. Sex/lust. Att göra sitt bästa för att möta partnern halvvägs, och att hålla dem så glada och nöjda som möjligt. Att vidta aktiva åtgärder för att öka/minska sin lust och i övrigt skapa så goda förutsättningar som möjligt. Istället för att tänka sig själv in i låsningar, olust och därigenom skapa en onödigt försummad/pressad partner.

Listan kan göras lång. Poängen är att kvinnor skjuter sig själva i foten och går miste om möjligheten att få så mycket mer från sin man, genom att låsa sig vid en enskild parameter som hushållet. Om de istället ser till helheten, är rättvisa och skapar helhetslösningar tillsammans med mannen, så möts de ofta av en väldigt samarbetsvillig man och ett bättre resultat.
Oj oj, det är mycket text för mig att ta till mig, efter en lång arbetsdag.

Jag tror jag tänker låta det gå dag, och så ska jag fundera på det du har skrivit, innan jag svarar. Jag ska läsa dina tidigare inlägg också mera ingående. Behöver låta det sjunka in lite, du kanske har skakat om mina grundvalar:-)

Intressant!
Citera
2025-11-18, 16:40
Medlem
Varför ska hon belöna dig för att du slösar bort din tid på hjärndöda saker?
Citera
2025-11-18, 18:08
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Varför ska hon belöna dig för att du slösar bort din tid på hjärndöda saker?
Jag hade tråkigt på jobbet
Citera
2025-11-19, 12:18
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OndskanIOssAlla
Har träffat på snubbar som tänker att det här med sex är en transaktion och i min erfarenhet blir det väldigt ->inte bra<-.

Det handlar inte om det. Det handlar om att kommunicera vad man vill ha ut från ett förhållande.
Om bristen på sex är ett problem så måste man påtala det.
Annars blir det väldigt inte bra
Citera
2025-11-19, 12:28
Avslutad
Ignorera henne ett par dagar, då kommer hon att krypa tillbaks och tråna efter dig.

Allt är känslor för kvinnor. Du kan inte tänka att något ska vara logiskt eller ej. Redan där har du gjort fel.

Ett exempel du kan göra är att du börjar dra i dig själv i stället för att ha sex med din kvinna. Då kommer hon bli ledsen och känna sig utanför, vilket sedan kommer föra er närmare varandra.
Citera
2025-11-19, 12:31
Avstängd
bogerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OndskanIOssAlla

Jo men det är ju en sorts transaktion. Insättning, uttag, insättning, uttag... repetera. Men det är klar, är det bara EN transaktion måste mannen jobba lite på sin uthållighet.
Citera
2025-11-19, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Skratta du bara lillstumpan. Du tror att det är du som kommer att kunna ställa krav när/om du träffar din miljardär?

Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
14 timmar i sträck låter helt osannolikt jag hade inte pallat se sån skit en timme ens men jag får väll tro på dig. Klart att du ska ha en rejäl avsugning som plågat dig själv på detta sätt, du borde dumpa henne!
Ni är de enda som fattar grejen.

Alla andra snackar om transaktioner och kan uppenbarligen inte läsa. För sista gången gången: JAG GJORDE DET INTE FÖR EN AVSUGNING, JAG BAD OM DET SENARE.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in