2025-11-16, 15:54
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Thelin verkar ändå vara omtyckt då han ännu överlevt mycket tuffa perioder och uppenbarligen tror ledningen på honom och spelartruppen. Det är imponerande. Påminner lite om Elfsborg nu om han får det förtroendet.
Så är det, men han måste börja hitta ett bättre grundspel nu och högre lägstanivå, annars så tror jag inte tålamod räcker så där hemskt länge till. Jag hoppas han får till det men den här säsongen har inte börjat bra tyvärr.
Citera
2025-11-16, 16:11
Medlem
Ska bli intressant att se hur Hellberg-boll fungerar i Championship. Ska även bli spännande att se hur Hammarby hanterar situationen. Sannolikheten att få träff med en ny tränare uppskattar jag till under 50 procent för ett lag som siktar på guld. Jag har sett bajrare på X som nu är förtvivlade och redan gett upp nästa säsong och jag förstår dom.
Citera
2025-11-16, 16:35
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Ska bli intressant att se hur Hellberg-boll fungerar i Championship. Ska även bli spännande att se hur Hammarby hanterar situationen. Sannolikheten att få träff med en ny tränare uppskattar jag till under 50 procent för ett lag som siktar på guld. Jag har sett bajrare på X som nu är förtvivlade och redan gett upp nästa säsong och jag förstår dom.
Hellberg har ju sin tatuering också, ofärdig, och han har gett många signaler till supportrarna om att han skulle stanna nu i slutet på säsongen. Det kommer bli väldigt tungt för många Hammarbyiter om han lämnar. Kim kommer att ses som en svikare och laget kommer förmodligen att gå sämre. Hammarby känns som ett lag som vill satsa ungt även på tränarfronten så de kan ju få värsta stolpskottet nästa gång.
Citera
2025-11-16, 16:39
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Ja. Ett hack i skivan blir det ju för Hammarby. Nu kan det inte rulla på riktigt planenligt till nästa säsong.

Verkligen. Otroligt med en svensk tränare där. Han behöver inte göra så mycket heller nu utan bara stabilisera Swansea. Väldigt bra läge att komma in
Citera
2025-11-16, 20:49
Medlem
a.e.gs avatar
Flera stora klubbar ute efter Filling.

Blir bra smet där.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2025-11-17, 09:25
Medlem
baggebo1s avatar
Nya uppgifter nu om att Hellberg går, men inte till Swansea utan till Middlesbrough. Tråkigare klubb tycker jag. Ska bli klart idag enligt skvallersajterna.
Citera
2025-11-17, 09:35
Medlem
baggebo1s avatar
Middlesbrough ligger tvåa just nu. Tränaren gick till Wolverhampton. Förväntningarna där är givetvis att gå upp i år till Premier League. Swansea ligger på nedre halvan. För Kims del blir det mycket större förväntningar direkt i Middlesbrough. Mindre tålamod, mindre tid att bygga. Spännande.

Jag har aldrig varit ett fan av Hellbergs spelstil. Hammarby är ett av de tråkigaste lagen att titta på i Allsvenskan. Det betyder dock inte att man inte kan erkänna att han gjort det bra både i Värnamo och Hammarby rent resultatmässigt. Ska bli kul att följa hans fortsatta resa. Om burkan startar tråden så blir det nog att bidra lite där och kolla lite boro-matcher.
Senast redigerad av baggebo1 2025-11-17 kl. 09:38.
Citera
2025-11-17, 09:43
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Middlesbrough ligger tvåa just nu. Tränaren gick till Wolverhampton. Förväntningarna där är givetvis att gå upp i år till Premier League. Swansea ligger på nedre halvan. För Kims del blir det mycket större förväntningar direkt i Middlesbrough. Mindre tålamod, mindre tid att bygga. Spännande.

Jag har aldrig varit ett fan av Hellbergs spelstil. Hammarby är ett av de tråkigaste lagen att titta på i Allsvenskan. Det betyder dock inte att man inte kan erkänna att han gjort det bra både i Värnamo och Hammarby rent resultatmässigt. Ska bli kul att följa hans fortsatta resa. Om burkan startar tråden så blir det nog att bidra lite där och kolla lite boro-matcher.
Verkligen. Det var inte dåligt minsann om det blir Middlesbrough.
Citera
2025-11-17, 10:13
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Verkligen. Det var inte dåligt minsann om det blir Middlesbrough.
Kan ju också vara en sån här agentgrej där de sprider falsk information för att Swansea ska höja budet. Vem vet. Egentligen ska man väl vänta tills han presenteras av ny klubb men jag tycker det är lite spännande att följa det här ändå...
Citera
2025-11-17, 10:35
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Nya uppgifter nu om att Hellberg går, men inte till Swansea utan till Middlesbrough. Tråkigare klubb tycker jag. Ska bli klart idag enligt skvallersajterna.

Betydligt roligare lag än Swansea iallafall!

Citat:
Kan ju också vara en sån här agentgrej där de sprider falsk information för att Swansea ska höja budet. Vem vet. Egentligen ska man väl vänta tills han presenteras av ny klubb men jag tycker det är lite spännande att följa det här ändå...

Citat:

Om burkan startar tråden så blir det nog att bidra lite där och kolla lite boro-matcher.

Ja vi får se om de är en ridå eller på riktigt men går han till Boro så blir de en tråd från min sida.
Citera
2025-11-17, 11:25
Medlem
Fred Friendlys avatar
Kalle Balle s…. Nej, känns som två steg tillbaka. Ett steg uppåt är Rydström - han borde vara #1…
Citera
2025-11-17, 11:26
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Betydligt roligare lag än Swansea iallafall!
Det förvånar mig inte att du häver ur dig något så kulturlöst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in