2025-11-16, 04:29
Medlem
Helt sjukt konstigt att kvinnor tror att män dras till plastik opereade bröst. Ja, vi gillar stora tuttar men de ska ju vara naturligt och vara ärliga
Citera
2025-11-16, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FoodForThought
män som gillar kvinnor med väldigt små eller obefintliga bröst anser jag är pedofiler eller inte vågar kliva ur garderoben.. de vill garanterat att kvinnan ska ha kort hår också
Du kan ha en poäng där faktiskt. Men det är ju också en definition och skillnad mellan för små bröst och tillräckligt små för att anses i den kategori du nämner.

Tycker de flesta brösten är fina faktiskt men sen så älskar jag ju kvinnor
Citera
2025-11-16, 09:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av system
Jag bryr mig mig inte nämnvärt om bysten. Aldrig gjort.

Att kvinnor lägger energi på att förändra bysten åt ena eller andra hållet är för mig slöseri på energi.

Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Äh de flesta går igång på proportionalitet. Sen finns det avvikelser som trängtar efter ytterligheter men really, vem bryr sig.
Enormt många människor bryr sig. På gott och ont. Som du säger gillar de flesta proportionalitet, därför finns den här korrigeringsindustrin för de oproportionerliga kropparna. Egentligen inte konstigare än tandreglering. Min svärmor förminskade brösten p.g.a. ryggbesvär. Bröstcancer leder ibland till operation av båda brösten trots att bara det ena var drabbat. Skälen är många. Tekniken finns där och då utnyttjas den även om korrigeringar kan te sig onödiga. Om det gör personen nöjd så varför inte.
Citera
2025-11-16, 09:29
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Låt nu kvinnor se ut som de vill. Sluta hetsa kvinnor till att tvingas sorteras in i ett visst fack.

Jo, det man tycka, men alla kärringar är ju inte naturliga skönheter och de som vill vara med och konkurrera om de lite bättre männen kommer väl alltid att följa trender och försöka försköna sig?
Citera
2025-11-16, 12:38
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoodForThought
män som gillar kvinnor med väldigt små eller obefintliga bröst anser jag är pedofiler eller inte vågar kliva ur garderoben.. de vill garanterat att kvinnan ska ha kort hår också
Inte alls att dra ett helt gäng över samma kam.
Tidigare gillade jag rejäla naturliga doningar men har på senare tid faschinerats av små fasta bröst och fantasin runt dom men därifrån till pedofili är klivet jävligt lång!
Längd på håret saknar betydelse.
Citera
2025-11-16, 12:41
Avstängd
Snusfris avatar
Då får damerna vara skinny om pattarna ska var små. Blir konstigt annars.
Citera
2025-11-16, 12:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mrZF
Är det detta vi kallade jungfrubröst förr på 70-talet?

Även kallat myggbett förr på 80/90-talet?

Hade en donna förr..

Man kunde lägga två punschpraliner på hennes bröstvårtor...

Det var tider det..

Hon var så smal att man såg ormen när den kröp upp i henne....
Jungfrubröst är vad geléhallon kallas.
Citera
2025-11-16, 12:45
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Låt nu kvinnor se ut som de vill. Sluta hetsa kvinnor till att tvingas sorteras in i ett visst fack.

Det går inte. Hur fan hade de sett ut om vi inte hetsade och sätter upp ideal hur kvinnor ska se ut?
Citera
2025-11-16, 12:59
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av attack-titan
Pedofil-vibbar?
Alla män är innerst inne åtminstone hebefiler. Man vill ha unga tajta fräscha slanka kvinnor mellan 15-25 eftersom kvinnan peakar då. Det är biologiskt och inget som shaming, propaganda eller feminism rår på. Vi vill inte ha tjockisar och gamla russin. Det som får kuken att stå är tecken på fertilitet. Goda barnavlaregenskaper. Friskhet, både fysisk och psykisk. Sedan blir givetvis även fräscha unga kvinnor äldre och barnafödandet sätter spår men det är priset man betalar då. Det är inte då man plockar upp dem. Man startar inte en relation med en fet kvinna med hud som ett sämskskinn om man har något som helst annat att välja på. De som säger att de föredrar håriga tjockisar ljuger. Att hävda att man föredrar ”en erfaren kvinna” framför ett sjuttonårigt nypon är en copingmekanism för män som inte kan få annat än sönderkörda frånskilda haggor. Jag tror inte ett ögonblick på det.

Att små fasta bröst har blivit inne handlar om att hälsotrenden har slagit till. Ungdom, tajta kroppar och friskhet är attraktivt. Stora saggiga degpattar som dinglar vid stretchmarkbuken är det inte.
Senast redigerad av Galejan 2025-11-16 kl. 13:01.
Citera
2025-11-16, 13:01
Medlem
bomhulls avatar
Ser sjukt ut med smala kvinnor som har gigantiska plastbröst.
Smal med små bröst är bäst eller tjock med stora...
Citera
2025-11-16, 13:06
Bannlyst
Citat:
Det är väl kvinnorna som hetsar varandra? Vi män bryr oss inte så mycket.
Citera
2025-11-16, 13:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Alla män är innerst inne åtminstone hebefiler. Man vill ha unga tajta fräscha slanka kvinnor mellan 15-25 eftersom kvinnan peakar då. Det är biologiskt och inget som shaming, propaganda eller feminism rår på. Vi vill inte ha tjockisar och gamla russin. Det som får kuken att stå är tecken på fertilitet. Goda barnavlaregenskaper. Friskhet, både fysisk och psykisk. Sedan blir givetvis även fräscha unga kvinnor äldre och barnafödandet sätter spår men det är priset man betalar då. Det är inte då man plockar upp dem. Man startar inte en relation med en fet kvinna med hud som ett sämskskinn om man har något som helst annat att välja på. De som säger att de föredrar håriga tjockisar ljuger. Att hävda att man föredrar ”en erfaren kvinna” framför ett sjuttonårigt nypon är en copingmekanism för män som inte kan få annat än sönderkörda frånskilda haggor. Jag tror inte ett ögonblick på det.

Att små fasta bröst har blivit inne handlar om att hälsotrenden har slagit till. Ungdom, tajta kroppar och friskhet är attraktivt. Stora saggiga degpattar som dinglar vid stretchmarkbuken är det inte.
Mycket sant. Tråkigt att det finns de som lever ett helt liv utan att ha haft sex med ett nyutslaget nypon. Klart de bittrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in