2025-11-15, 19:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Generalknase
Tråden handlar om olyckan, eventuella videos på sargade människor är inte topic. Frågor om klipp kan ställas i PM till de som påstår att de finns, det behövs inte i tråden. Framförallt behövs det inte upprepade gånger.

Blir lite humor när den som brukar försvara moderatorer hårdast av alla kommer in och säger att den inte är Off-T. Det bevisar på hur långt ute och cyklar du är.
Citera
2025-11-15, 19:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
0.03 verkar vara modsens piska. De ger varningar och tar bort för 0.03 trots att det inte är der. Helt godtyckligt baserat på egna preferenser frånskilt från regelverket.

Dock mods själva och deras polare får tramsa och gå off topic hur mycket dom vill

Precis. Det är bara att hitta på något om en användare man inte gillar.
Nu var det tydligen off-topic att fråga om ett filmklipp från olyckan
Citera
2025-11-15, 20:03
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av BoneUtroparen
Blir lite humor när den som brukar försvara moderatorer hårdast av alla kommer in och säger att den inte är Off-T. Det bevisar på hur långt ute och cyklar du är.
Jag beklagar att du känner dig felaktigt behandlad men när du trots upprepade raderingar av samma budskap fortsätter så är det varningsvärt i min bok.
Jag ska äta upp min hatt och återta varningen om det visar sig att jag tagit fel beslut.
Citera
2025-11-15, 20:07
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Jag kan som jag skrev köpa förklaringen men det betyder inte att jag håller med om den.

Tråden i fråga handlar om olyckan, ja, men då är en film som visar olyckan inte off topic.

Jag brukar för övrigt aldrig försvara moderatorer. Jag skriver bara min tolkning av regelverket. Att den tolkningen oftast sammanfaller med moderatorernas är en annan sak. I det här fallet sammanföll tolkningen inte.
Citera
2025-11-15, 20:10
Avslutad
Citat:
Jag beklagar att du känner dig felaktigt behandlad men när du trots upprepade raderingar av samma budskap fortsätter så är det varningsvärt i min bok.
Jag ska äta upp min hatt och återta varningen om det visar sig att jag tagit fel beslut.

Nu sitter du och ljuger också

Kan vi få admin till tråden?
Den här skojaren måste bort från moderatorsposition.

Inse bara att du har fel och att inlägget inte alls är off-topic.
Citera
2025-11-15, 20:13
Moderator
Citat:
Nu sitter du och ljuger också

Kan vi få admin till tråden?
Den här skojaren måste bort från moderatorsposition.

Inse bara att du har fel och att inlägget inte alls är off-topic.
kan du specificera på vilket sätt jag ljuger?
Citera
2025-11-15, 20:26
Medlem
Citat:
Precis. Det är bara att hitta på något om en användare man inte gillar.
Nu var det tydligen off-topic att fråga om ett filmklipp från olyckan

Många sådana fall dessvärre. De senaste åren har moderatorerna verkligen förstört flashback
Citera
2025-11-15, 20:27
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Många sådana fall dessvärre. De senaste åren har moderatorerna verkligen förstört flashback

Knappast, det är troll likt TS som gjort forumet till vad det är i dag.
Citera
2025-11-15, 20:27
Medlem
Citat:

Hur är det off topic eller trams att ställa frågan som TS ställde menar du?
Citera
2025-11-15, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Knappast, det är troll likt TS som gjort forumet till vad det är i dag.

Intressant åsikt. Synd bara att du inte har koll på vad du talar om.
Citera
2025-11-15, 20:37
Moderator
Citat:
Hur är det off topic eller trams att ställa frågan som TS ställde menar du?
Oneliner med fråga om, eller i vissa inlägg (raderade) som kräver att nån ska dela en video på något som troligtvis inte existerar.
Ett inlägg med frågan skulle vara OK, 5-? inlägg med samma fråga inte OK.
Tråden handlar om olyckan inte om gore därför OT.
Citera
2025-11-15, 20:39
Medlem
Citat:
Oneliner med fråga om, eller i vissa inlägg (raderade) som kräver att nån ska dela en video på något som troligtvis inte existerar.
Ett inlägg med frågan skulle vara OK, 5-? inlägg med samma fråga inte OK.
Tråden handlar om olyckan inte om gore därför OT.

Postade användaren fler gånger först efter du tog bort första inlägget? Varför var hans första förfrågan trams/ot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in