Har du ju helt rätt i. Kommer t.ex. ihåg två plattbröstade jag dejtade ett tag och de var ju hur härliga som helst, och det var absolut inte bristen på pattar som gjorde att vi gick skilda vägar. Den ena var dessutom riktigt "tiny" och dessutom helrakad.
Har du ju helt rätt i. Kommer t.ex. ihåg två plattbröstade jag dejtade ett tag och de var ju hur härliga som helst, och det var absolut inte bristen på pattar som gjorde att vi gick skilda vägar. Den ena var dessutom riktigt "tiny" och dessutom helrakad.
Är det så? Om man tittar på filmer från tidigt 1900tal är det smala kvinnor som är skönheterna. Antika skulpturer på kvinnor föreställer inga bystdrottningar. Egon Schiele målade benrangel till kvinnor. De feta Zornkullorna är inte allenarådande inom konsten. Det kan lika gärna vara så att hullidealet varit en parentes.
män som gillar kvinnor med väldigt små eller obefintliga bröst anser jag är pedofiler eller inte vågar kliva ur garderoben.. de vill garanterat att kvinnan ska ha kort hår också