2025-11-13, 21:57
Medlem
Vilket jävla skräp till produktion.

Naturligtvis har den fula ragatan Sussann Råjter en av huvudrollerna.

Fares Fares... sicken jävla föredetting.

Patetiskt.
Citera
2025-11-13, 22:00
Medlem
Verkar bra en så länge.
Citera
2025-11-13, 22:11
Medlem
Hahha, vilken kalkon. Skämskudde!
Citera
2025-11-13, 23:38
Medlem
Bland det sämsta jag sett
Citera
2025-11-13, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
"Ta mig till din ledare" hade varit ännu värre titel hehe. Men är den bra då, vad säger folket?

Och så tar vi dem till tuffe Uffe lol
Citera
2025-11-14, 12:50
Medlem
Fantens avatar
Jag vågar ta gift på att om man hade pratat engelska, och det utspelade sig över London istället så hade man förmodligen gillat det.
Citera
2025-11-14, 21:17
Medlem
Måste säga, avsnitt 2 och 3 riktigt bra. Tyckte avsnitt ett var ett skämt - men är positivt överaskad. Vad klagar ni på här egentligen?! Det är ju relativt kreativa idéer än då!
Citera
2025-11-15, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuffensFarbror
"Vi kåmer i fred" stod det i svamparna.
undrar hur fan det ska sluta. jag tippar på värdelös men kan ha fel.

Ja, jag garvade också åt det. Om nu dessa aliens är så smarta och bestämmer för att kommunicera på svenska så bör de väl kunna stava rätt. Eller var de lite fördomsfulla mot mottagaren?

Hur som helst, jävligt pajjig serie. Känns som ett barnprogram manusmässigt. Hoppas det blir lite uppfriskande ond bråd död snart. Mångfaldstänket är lite för tydligt för att inte bli ett samtalsämne. Men jag kollar troget.. och skrattar.
Citera
2025-11-15, 12:25
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnoMayson501
Ja, jag garvade också åt det. Om nu dessa aliens är så smarta och bestämmer för att kommunicera på svenska så bör de väl kunna stava rätt. Eller var de lite fördomsfulla mot mottagaren?

Hur som helst, jävligt pajjig serie. Känns som ett barnprogram manusmässigt. Hoppas det blir lite uppfriskande ond bråd död snart. Mångfaldstänket är lite för tydligt för att inte bli ett samtalsämne. Men jag kollar troget.. och skrattar.
Hade du faktiskt tittat, så hade du vetat att dom inte alls till fullo helt har greppat svenska.
Citera
2025-11-15, 16:35
Moderator
Kraftkarls avatar
Ett avsnitt var min gräns för vad jag klarade av - genant att se en kvinna i trettiofemårs åldern säga fuck i varenda mening. Valfritt studentspex presterar bättre.
Citera
2025-11-15, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Ett avsnitt var min gräns för vad jag klarade av - genant att se en kvinna i trettiofemårs åldern säga fuck i varenda mening. Valfritt studentspex presterar bättre.

Se avsnitt 2 och 3 och ge det en andra chans. Jag kände precis som du efter första avsnittet, men det blir mycket bättre.
Citera
2025-11-16, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Hade du faktiskt tittat, så hade du vetat att dom inte alls till fullo helt har greppat svenska.

Jag tror du missförstår min poäng. Det spelar ingen roll. Troligen tänker manusförfattaren att de inte alls förstår svenska men att de kan översätta sitt budskap. De lyckas alltså kommunicera på svenska men stavar fel. Ett stavfel som bygger på att man felaktigt stavar som det låter. Alltså ett stavfel som normalt görs av personer som talar språket men stavar illa. Det är lite som att Google translate skulle ge dig en svensk översättning på en dyslektisk orten-”svenska”.
Senast redigerad av UnoMayson501 2025-11-16 kl. 06:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in