2025-11-11, 17:27
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Voff voff, lakers-hunden skäller. Du valde helt klart fel sport, Öster åker ur och Lakers är ett av Sveriges bästa hockeylag.

Hans fetisch verkar vara du och hyenor. Vet han inte att du är hetero?
Citera
2025-11-11, 17:27
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Hon är gnagare.

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/kim-hellberg-aktuell-for-swansea-igen/

Det vore ju riktigt riktigt tråkigt.

Citat:
Hans fetisch verkar vara du och hyenor. Vet han inte att du är hetero?
Han tror att han ska få stöd gratis - 1200 timmen kostar det.
Citera
2025-11-11, 17:30
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Det vore ju riktigt riktigt tråkigt.

Han tror att han ska få stöd gratis - 1200 timmen kostar det.
Tråkiga lag som jagar honom borde stanna i Bajen komma 2a igen (efter MFF) sen lämna för nytt äventyr i roligare liga och lag efter nästa säsong. Samtidigt så förstår vi båda att det finns miljoner anledningar (pund) att lämna redan nu.

Sjuk stalker du fått på dig haha!
Citera
2025-11-11, 17:36
Medlem
baggebo1s avatar
Rydström känns väldigt Hammarbykompatibel om Hellberg förvinner. Vore bra för både Hammarby och resten av serien. Hammarby får en "skön snubbe" som passar Bajenauran. Resten av serien får en tränare som kommer göra Hammarby till ett mittenlag igen. Win-win.

När det gäller AIK tycker jag det vore lite synd om de tog in Karlsson om de sparkade MT. Karlsson behöver förmodligen tid (AIK ska räkna med minst en säsong på nedre halvan) men sätter han sitt spel så kan det bli bra. Det blir svårt att hata AIK med samma frenesi om de tar in KK som om de hade tagit in nån av de andra tränarna som nämnts. Det vore synd. Jag har verkligen förberett mig på en säsong med enormt AIK-hat. Det är kul att hata - ta inte ifrån mig det nöjet nu! Falk in!
Citera
2025-11-11, 17:38
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Tråkiga lag som jagar honom borde stanna i Bajen komma 2a igen (efter MFF) sen lämna för nytt äventyr i roligare liga och lag efter nästa säsong. Samtidigt så förstår vi båda att det finns miljoner anledningar (pund) att lämna redan nu.

Sjuk stalker du fått på dig haha!
Ja, alltså att säkra sin inkomst (väl?) och få den sportsliga utmaningen är ju så klart något man kan förstå lockar. Hoppas att stanna kvar och bli potentiell legend och odödlig och att hans situation med småbarn (2 månaders, en månad?) gör att han gärna väntar. Samtidigt som någon klokt skrev: de tär ju enklare att resa med en 4 månaders bebis än när barnen är äldre. Eller så lockar världens finaste Stockholm med vänner. Vem fan vet? Jag hoppas att vi försöker att förlänga hans kontrakt och att vi ser till att hans lön dubblas. Kan Bodö ha kvar Knutsen som bor i Berings sund och med isbjörnar på gatorna så kanske vi också kan det?
Citera
2025-11-11, 17:39
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ja, alltså att säkra sin inkomst (väl?) och få den sportsliga utmaningen är ju så klart något man kan förstå lockar. Hoppas att stanna kvar och bli potentiell legend och odödlig och att hans situation med småbarn (2 månaders, en månad?) gör att han gärna väntar. Samtidigt som någon klokt skrev: de tär ju enklare att resa med en 4 månaders bebis än när barnen är äldre. Eller så lockar världens finaste Stockholm med vänner. Vem fan vet? Jag hoppas att vi försöker att förlänga hans kontrakt och att vi ser till att hans lön dubblas. Kan Bodö ha kvar Knutsen som bor i Berings sund och med isbjörnar på gatorna så kanske vi också kan det?

Det finns 11 miljoner anledningar (nok) att Knutsen bor där faktiskt, jag förstår varför han inte flyttar.
Citera
2025-11-11, 18:01
Medlem
Teus avatar
Citat:
Man kan ju alltid hoppas

AIK i kontakt med Kalle Karlsson

https://www.fotbollskanalen.se/bloggar/sillybloggen/2025/11/11/uppgifter-aik-i-kontakt-med-kalle-karlsson/
Snygg signatur och ännu snyggare länk.

Död och hat åt alla. Nästa år ska vi göra kaoz med er papperskorg.
Citera
2025-11-11, 18:04
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Det finns 11 miljoner anledningar (nok) att Knutsen bor där faktiskt, jag förstår varför han inte flyttar.
Jo, och jag tänker att vi bör tänka likadant som Bodö gjort. Hörde till och med 12 miljoner i Bodö. Nu kan vi inte ge Kim så mycket men kan vi erbjuda tillräckligt så att han är här i 3 år till. Vad får det för sportsliga och ekonomiska effekter för oss?
Citera
2025-11-11, 19:37
Medlem
Teus avatar
Citat:
Jo, och jag tänker att vi bör tänka likadant som Bodö gjort. Hörde till och med 12 miljoner i Bodö. Nu kan vi inte ge Kim så mycket men kan vi erbjuda tillräckligt så att han är här i 3 år till. Vad får det för sportsliga och ekonomiska effekter för oss?
Ändå skönt att er enda pull factor numera är pengar
Citera
2025-11-11, 19:59
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Snygg signatur och ännu snyggare länk.

Skrattade mig harmynt den kvällen kan jag berätta.

Enligt den fiktiva journalisten Ola Gustavsson på agentdirekt så vill någon betala 60 miljoner för Haksa.

https://fotbolldirekt.se/opublicerade-nyheter/jattesumman-om-mff-och-haksabanovic-vill/

Visst kontinuitet är viktigt men vid detta fallet hade man sålt direkt om budet existerat irl.
Citera
2025-11-11, 20:25
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Skrattade mig harmynt den kvällen kan jag berätta.

Enligt den fiktiva journalisten Ola Gustavsson på agentdirekt så vill någon betala 60 miljoner för Haksa.

https://fotbolldirekt.se/opublicerade-nyheter/jattesumman-om-mff-och-haksabanovic-vill/

Visst kontinuitet är viktigt men vid detta fallet hade man sålt direkt om budet existerat irl.
Han är faktiskt inte fiktiv. Vill minnas att jag skapade en tråd om honom, for the pun, men så kom Olof Lundh och dödade det. Sug slak, kände jag då.
Citera
2025-11-11, 20:33
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Han är faktiskt inte fiktiv. Vill minnas att jag skapade en tråd om honom, for the pun, men så kom Olof Lundh och dödade det. Sug slak, kände jag då.

Det var därför jag trodde han var fiktiv länk till need more Lundhs kiss of death, missat det helt. Likväl så har ingen budat 60 miljoner för Haksa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in