2025-11-11, 13:54
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
Hur många Thaikvinnor slängde sten och välte bilar under påskupproret?
Lite skillnad på folk å folk här
Exakt min tanke, importfruar från Asien är knappast något större samhällsproblem.
I alla fall inte om man jämför med 17-åriga Afghaner, Araber och intelligensreserven från Afrika, som varken vill arbeta eller anpassa sig till vårt levnadssätt.

Thaifruarna är oftast väldigt kreativa och arbetsamma och försörjer sig och de sina.
Citera
2025-11-11, 13:56
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Jo jag kan väl hålla med till en viss del men bättre att skaffa barn med en asiat än en arab helt klart.
Ja står man med avtryckarn mot pannan så är ju valet givet och jag instämmer helt med ditt vägval men man kan som sagt välja att para sig med en vit hona också
Citera
2025-11-11, 13:57
Medlem
Hoppas hellre att barnbarnsbarnen är halvgula än att det är en annan kompott som kräver att flickorna ska skyla sig och åka på örfilar av sina bröder och manliga släktingar. Då kan ju Hassans busringningar bli roliga igen och man kan ringa och uppge att man heter Knurra till Kinan på hörnet,
Citera
2025-11-11, 13:59
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Newsflash: det folk som du ser som det ”svenska folket” kommer vara uppblandat med andra folk om några hundra år och så har det sett ut genom alla tider.

Helt lönlöst att kämpa emot denna utveckling. Låt folk knulla med vilka de vill och njut av livet i stället.
Säg detsamma när vi vita försuttits i en minoritetssituation och vi står där i skottelden av muhammedaner som vilt pangar ner alla ickemuslimer, lätt att njuta av livet i ett sådant scenario men det förutsätter att man är etnomasochist
Citera
Medlem
ElonRuskpricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Jag tror att en del invandrare är riktigt sura över det faktum att svenskar mest klagar på vissa invandrare och inte alla invandrare.

Man får ha en viss förståelse för att araber och negrer inte vill nämnas tillsammans med ryssar.
Men sådana gradskillnader kan vi inte ta hänsyn till, smuts som smuts.
Citera
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Ja står man med avtryckarn mot pannan så är ju valet givet och jag instämmer helt med ditt vägval men man kan som sagt välja att para sig med en vit hona också
Jag tror att det beror till en stor del på hur vita kvinnor har blivit av sociala medier och sånt, medans asiaterna sätter familjen först och även välmåendet av deras man är hög prioritet , utan att de känner som att de bara slavar för någon mansgris.
Citera
2025-11-11, 14:00
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BananKlase
Ett bättre folkutbyte hade varit att byta ut 2miljoner muslimer mot 2 miljoner asiater. Då hade vi haft ett fint land.
Det tror jag också, det hade nog förbättrat nativiteten också, jämfört med 100% vita. Svenska kvinnor vill ju ofta inte föda barn längre, eller försöker göra det allt för sent så det ändå inte blir något resultat.
Citera
2025-11-11, 14:01
Medlem
BananKlases avatar
Citat:
Det hade inte äventyrat våran rasliga överlevnad på samma sätt i och med att östasiater inte är aggressiva grandiosa halvprimater men vi kan ju välja en tredje väg också, en vit väg
Din vita väg är stängd för alltid , det har våra politiker sett till.
Citera
2025-11-11, 14:01
Medlem
Ogillar man det se till att arbeta på utrustningen av Feminizm i Sverige.

Sen tar det några generationer att återställa Svenska kvinnor till att bli bra fruar och mammor till barn, mot det patrask de är i dag.

Först då kan vi diskutera detta igen.

Just nu är alla med utländska fruar de stora vinnarna i livet.
De med Svenska fruar loosers som inte ens har pondus att säga Nej!

Jag ogillar Thai då jag inte alls tänder på Asiater. Men det är skitsamma hur andra väljer sin fru så länge det inte är en Svensk fru.

Alla har olika smak och det är vi glad för. Annars hade konkurrensen varit mördande hög.
Citera
2025-11-11, 14:03
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElonRuskprick
Man får ha en viss förståelse för att araber och negrer inte vill nämnas tillsammans med ryssar.
Ukrainare då, inte ens östslaver utan ett svarthårigt turkfolk. Baserat på din profilbild så står du i solidaritet med smutset? Känns det bra i magen eller?
Citera
2025-11-11, 14:03
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Säg detsamma när vi vita försuttits i en minoritetssituation och vi står där i skottelden av muhammedaner som vilt pangar ner alla ickemuslimer, lätt att njuta av livet i ett sådant scenario men det förutsätter att man är etnomasochist

Säg till när det händer så jag inte missar det. Jag har hört nassar gnälla sen 90-talet om att muslimerna kommer ta över och förbjuda fläsk, sprit och jul vilken dag som helst. Märker du nån fläsk- och spritbrist nu inför jul?
Citera
2025-11-11, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElonRuskprick

För min del har det mest handlat om att det är skillnad på att ta emot 10.000 invandrare om året eller 150.000 invandrare om året. Men mötte väldigt lite förståelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in