2025-11-10, 23:13
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Vi får väl se när lilla frugan blir lika tråkig som mamman till ens barn så han måster leta nytt. Mönster brukar hålla i sig. Han är förmodligen i fängelse då han får byta håll så att säga.

Ja det finns ju kvinns som gillar kåkfarare. Han kommer nog få ett å annat kärleksbrev.
Det kan inte Snean se eller veta något om.
Citera
2025-11-10, 23:19
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Varför svarar inte Micro på min fråga; Vart någonstans ville Jocke att Linnéa skulle följa med?
Jag svarar på den själv. Därför att när Micro tryckt på Enter, så förstod hon att hon försagt sig. För svaret på frågan är "till Sälen". Tack för klargörandet Micro 😂
Nej, därför att jag tycker ämnet är uttjatat. På vilket sätt skulle jag ha "försagt" mig menar du?
Minns jag rätt så gällde det andra resor också faktiskt.

Citat:
Vi får väl se när lilla frugan blir lika tråkig som mamman till hans barn så han måste leta nytt. Mönster brukar hålla i sig. Han är förmodligen i fängelse då han får byta håll så att säga.
Så kan det bli - men de lever ju i nuet, som man bör göra.

Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja det finns ju kvinns som gillar kåkfarare. Han kommer nog få ett å annat kärleksbrev.
Det kan inte Snean se eller veta något om.
Nej, det där är inte sant. De flesta är rejält "bortglömda" på kåken och det brukar inte rasa in en massa beundrarbrev.
Men du får väl leva i den förhoppningen.
Citera
2025-11-10, 23:19
Medlem
Citat:
Ja.. och inte alla förhållanden visar sitt privataste för allt och alla men visst.
Hoppas dom håller ihop hela livet och får många fula barn.

Nej, inga barn! Räcker med det stackars livet, som har hälften av dem som förälder. På pappret i alla fall.
Citera
2025-11-10, 23:21
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, därför att jag tycker ämnet är uttjatat. På vilket sätt skulle jag ha "försagt" mig menar du?
Minns jag rätt så gällde det andra resor också faktiskt.

Så kan det bli - men de lever ju i nuet, som man bör göra.

Nej, det där är inte sant. De flesta är rejält "bortglömda" på kåken och det brukar inte rasa in en massa beundrarbrev.
Men du får väl leva i den förhoppningen.

Han som döda Marina fick brev. Det vet jag. Och jag skrev heller inte att det skulle rasa in många.
Men det förekommer.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-11-10 kl. 23:23.
Citera
2025-11-10, 23:31
Medlem
Citat:
Vi får väl se när lilla frugan blir lika tråkig som mamman till hans barn så han måste leta nytt. Mönster brukar hålla i sig. Han är förmodligen i fängelse då han får byta håll så att säga.

Vi får väl se om lilla frun väntar på honom eller om det är hon som hittar något annat offer.
Citera
2025-11-10, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Vi får väl se om lilla frun väntar på honom eller om det är hon som hittar något annat offer.
Dags att ta upp karriären med Dr Alban som abrupt avbröts. Körkort hann hon ta iallafall när kräftan var upptagen en stund.
Citera
2025-11-10, 23:36
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan

Hon kommer åka dit. Ta några bilder. Spela in ngn liten video och sedan åka hem. Bara för att hålla den här lilla famen uppe. Det är viktigt för henne. Mer än så tror ja inte hon bryr sig..
- Släpp ALDRIG telefonen!
Citera
2025-11-10, 23:42
Medlem
Citat:
Hon kommer åka dit. Ta några bilder. Spela in ngn liten video och sedan åka hem. Bara för att hålla den här lilla famen uppe. Det är viktigt för henne. Mer än så tror ja inte hon bryr sig..
- Släpp ALDRIG telefonen!

Hon som inte ville ha sociala medier, gör inget annat än att synas där.
Citera
2025-11-10, 23:43
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Kanske kontaktar hon Jocke.. Hon behöver säkert hjälp med något.
Jacke kommer inte vara lika intressant. Han är inte lika känd. Inte Tomas heller.
Det är inte till dom hon ringer..
Citera
2025-11-10, 23:55
Medlem
Citat:
Kanske kontaktar hon Jocke.. Hon behöver säkert hjälp med något.
Jacke kommer inte vara lika intressant. Han är inte lika känd. Inte Tomas heller.
Det är inte till dom hon ringer..

Det skulle inte förvåna mig, men jag hoppas verkligen att Jocke inte hjälper henne med något överhuvudtaget.
Citera
2025-11-11, 00:02
Medlem
Såg tidigare att lilla frun tycker det är så jobbigt med det nya gymmet, för det är så mycket folk där. Och alla bara gloooor. Och det beror, enligt henne för att de har fel förebild på YouTube.

För det kan ju inte bero på deras beteende, allt det lägger upp, med allt gapande och flamsande eller det de lägger upp och rear ut. Allt ska skyllas på andra.
Citera
2025-11-11, 00:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Det jag försöker säga, vet att Julia, Anjo, medvikt, Chrippa och Linnea drogar.
Tror dock inte att Rask brukar droger, så skulle han påpeka att det är illa att någon av ovan nämnda brukar droger så är det befogat, men om någon av ovan nämnda påpekar det om någon av dom andra ovan nämnda så är det hyckleri eftersom dom själva gör det!

Medvikt?
Intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in