2025-11-10, 17:52
Medlem
ElonRuskpricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OntOmQ
Finns det både sexköpare och eskorter bland TV4:as anställda?

Hycklarna har i alla fall sökt sig till samma ställe. Den hycklande tv-kanalen TV4, där fasad och ängslig småborgerlighet är allt.

De borde ju kunna hålla det inom företaget.
Citera
2025-11-10, 17:56
Medlem
Massmedia brukar göra en höna av en fjäder. Man har sett förut när de skriver artikel om någon kändis och så visar det sig vara någon som varit med kanske i ett enda program eller liknande.
Citera
2025-11-10, 18:10
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Jävlar! Tv4 har verkligen de bästa kvinnorna. Min dröm vore Maria Forsblom, och förmodligen den som jag helst betalat för, men den kvinnan är nog helt utesluten i det här fallet.

Annars skulle jag kunna tänka mig någon som Jessica Almenäs ifall vi ska misstänka någon.

Hon jobbar inte på tv4..var typ 15 år sedan sist, så hur svårt kan det vara att göra en enkel googling innan du skriver
Citera
2025-11-10, 18:15
Medlem
Loikkaris avatar
Var det inte väderflickan fra Norge som utvek sig innan hon slutade, Tove nånt... ?
Citera
2025-11-10, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Var det inte väderflickan fra Norge som utvek sig innan hon slutade, Tove nånt... ?
Bekkestad ?
Citera
2025-11-10, 18:41
Moderator
OYs avatar
Inte osannolikt en person som vistats mycket ute i Europa.
Citera
2025-11-10, 19:05
Medlem
BaronAfTrosas avatar
"Kvinnan" som har initialerna FF och bott i Thailand är mitt stalltips.
Citera
2025-11-10, 19:15
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa

Transan?
Citera
2025-11-10, 19:18
Medlem
Dr.Jan.Itors avatar
Var det inte en tråd här på fb för ett gäng år sedan där en flashbackprofil sade sig legat med en Svensk ’känd från tv’ kvinna på något lyxhotell i London (nsfw bild fanns), identiteten vblev aldrif helt avslöjad men många gissade TDP vill jag minnas
Citera
2025-11-10, 19:21
Medlem
SvinFins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa
Baserat på egen erfarenhet eller fantasi?
Citera
2025-11-10, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvinFin
Baserat på egen erfarenhet eller fantasi?

Troligen det sista, med tanke på att källan är Stoppa pressarna kan man ifrågasätta trovärdigheten i hela ryktet
Citera
2025-11-10, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jan.Itor
Var det inte en tråd här på fb för ett gäng år sedan där en flashbackprofil sade sig legat med en Svensk ’känd från tv’ kvinna på något lyxhotell i London (nsfw bild fanns), identiteten vblev aldrif helt avslöjad men många gissade TDP vill jag minnas

Japp, kommer ihåg fotot. Säkert 20 år sedan tillbaka i tiden. Vill minnas att fotot var taget bakifrån med en TV framför den nakna knästående kvinnan. Jo, gissningar gick åt TDP i det fallet. Däremot kommer jag inte ihåg direkt vem som postade fotot. Har två val att välja mellan men minnet kan svika mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in