2025-11-10, 17:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ännu ett domstolsdatum har bokats: den 19 december kl 10 är det muntlig förberedelse vid Örebro tingsrätt ang Julias stämning om umgängesrätten.

Dyker crirstopher upp denna gång...?

Tack för infon banal 🙏
Citera
2025-11-10, 17:08
Medlem
Kloroformtrasans avatar

Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Hade dom inte råd att operera in silicone in linneas hängtuttar? Nu har det gått ett tag och fortf ingen operation har skett som skulle ha ägt rum i oktober

Det finns inte pengar till det.
Men det kommer naturligtvis inte erkännas så rimligtvis har hon något utlägg på g om att hon älskar sina bröst som dom är, även om bröstvårtan är längre än bröstet är stort.
"Dom har personlighet & karaktär! (...)"
Citera
2025-11-10, 17:10
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Uppenbarligen var han beroende eftersom han inte kunde acceptera ett nej.

VART ville Jocke att Linnéa skulle följa med?
Svara på frågan är du snäll.
Senast redigerad av Summer24 2025-11-10 kl. 17:58.
Citera
2025-11-10, 17:11
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Hahaha japp & en sån omröstning hade C lagt upp för längesen om det inte fanns en smärtsam insikt om vad utfallet skulle bli.

Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Kan slå vad om att en studie skulle visa att fler kvinnor väljer en person som Jocke i både utseende och personlighet än Chrippa med sin.
Citera
2025-11-10, 17:21
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Snälla styr upp en omröstning du så får vi invänta resultatet
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Nu var frågan om vem man fann mest attraktiv om man var tjej och tvingades välja.

Kort minne?
Citera
2025-11-10, 17:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Exakt!
Det är bara Anjo och Jocke som vill få alla att tro att dom är några gudar som har sista ordet i allt 😂😂😂
Anjo sitter påtänd i varenda video, han är nog ganska nära att ramla utför stupet nu…
Men det vägrar han ju erkänna, enligt han själv har han ju inte gjort ett enda fel sen start.
Som ett stort dagisbarn är han tamefan.

Varför ljuger du om att han är påtänd? han dricker inte ens alkohol.
Detta är ju också förtal mot Anjo men det är okej eller?
Citera
2025-11-10, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Exakt!
Det är bara Anjo och Jocke som vill få alla att tro att dom är några gudar som har sista ordet i allt 😂😂😂
Anjo sitter påtänd i varenda video, han är nog ganska nära att ramla utför stupet nu…
Men det vägrar han ju erkänna, enligt han själv har han ju inte gjort ett enda fel sen start.
Som ett stort dagisbarn är han tamefan.

Ojojoj vad det luktar lögn lång väg. Alltså, jag fattar att du/ni är arga på Anjo men hallå, kan ni försöka att hålla er till sånt som inte är uppenbart lögn?Trovärdighet förstår du.
Jag förstår att ni känner samhörighet i eran avsky, men det är en mörk plats att vara. Jag får rysningar i hela kroppen av att bara få beskåda den platsen ni lever i.

Vem påstår att någon har dessa två som gud? Patetiskt.

Nu är det nära, på måndag är det dags.
Jag tror att de kommer att få det svårt att motbevisa åklagarens arbete.
Citera
2025-11-10, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Blir svårt att ta hand om ett barn från fängelset

Absolut. Därför ser man, som förälder, till att inte göra sånt som gör att man hamnar där. Mycket enkelt.
Citera
2025-11-10, 18:00
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ojojoj vad det luktar lögn lång väg. Alltså, jag fattar att du/ni är arga på Anjo men hallå, kan ni försöka att hålla er till sånt som inte är uppenbart lögn?Trovärdighet förstår du.
Jag förstår att ni känner samhörighet i eran avsky, men det är en mörk plats att vara. Jag får rysningar i hela kroppen av att bara få beskåda den platsen ni lever i.

Vem påstår att någon har dessa två som gud? Patetiskt.

Nu är det nära, på måndag är det dags.
Jag tror att de kommer att få det svårt att motbevisa åklagarens arbete.

Ja, ska bli sjukt intressant att följa rättegången! Var det i 7 dgr den skulle pågå?
Citera
2025-11-10, 18:15
Medlem
Citat:
Absolut. Därför ser man, som förälder, till att inte göra sånt som gör att man hamnar där. Mycket enkelt.

I Christophers värld kan man ta droger och sitta i fängelse men ändå vara världens bästa pappa. Måste vara en fin plats.
Citera
2025-11-10, 18:42
Medlem
Citat:

Ja det är synd om dottern som får både mamma och pappa i fängelset.
Citera
2025-11-10, 18:43
Medlem
Shavys avatar
Var det inte nu i dagarna rättegången skulle dra igång?

Tycker mig minnas att Jacke la upp något om förhör i början av november?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in