2025-11-10, 14:35
Medlem
Ännu ett domstolsdatum har bokats: den 19 december kl 10 är det muntlig förberedelse vid Örebro tingsrätt ang Julias stämning om umgängesrätten.

Dyker crirstopher upp denna gång...?
Citera
2025-11-10, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag ljuger aldrig, därför finns det inte en enda trådsanning knuten till mig. Det skulle kännas upplyftande att för en gångs skull diskutera med nån som inte ljuger.

Jag har inte skrivit till dig i dm idag, men du har förstås fått i uppgift att ljuga om det. Jag kan släppa det ifall du inte hävdar det igen.

Det kan ha hänt att Temu har hotat folk i dm, det kan vara så att det aldrig hänt - men faktum är att det inte ens florerar skrönor om det. Jag uppmuntrar dessa att också kontakta AH för att få hjälp, för det ska inte få försiggå.

Jag vet det för att två användare som sökts upp utanför forumet skrivit till mig om detta, en tog bort kontot, en blev utpressad och finns kvar. Min väns son blev hotad av Anjo för att hen kritiserade Anjo, det har jag sett med egna ögon och jag har också hotats i pm här av personer i kontakt med Jocke (kan av förklarliga skäl inte skriva vilka).

Det sker är allt jag kan säga och det är rätt sjukt att du sitter på yttrandefrihetens forum och försöker rättfärdiga att folk utpressas, hotas och trakasseras för sin åsikt.

Jag skrev inte att du skickat PM igår, utan ATT du gjort det.
Sånt där dravel om att man fått i uppgift, är bara löjligt. Lär dig det!
Litar varken på dina ögon eller ord, så gott försök.
När har jag rättfärdigat det?
Citera
2025-11-10, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ingen mening. Hon skulle aldrig erkänna att hon har handen i kakburken trots att hela munnen är full med kakor.
Som ett litet barn som har hela ansiktet fullt med choklad men har inte alls ätit choklad.

Vi är många som fått pm och har printat de.

Linnéa är likadan. Stod och ljög kvinnorna rakt i ansiktet när hon lurade hem dom eftersom Chrippa var såååå dum. Ringde Jocke gjorde hon också. Sen bara blånekar.
Otroligt obehaglig.

Det är onekligen ett speciellt gäng, det där. De borde lära sig att hålla sig till sanningen, lättare att komma ihåg vad man sagt då.
Citera
2025-11-10, 14:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Humor? Du menar en 36 åring som inte får träffa sitt egna barn som springer runt och gapar hela tiden?
Varför säger du att barnet springer runt och "gapar hela tiden". Har hon börjat med det så måste det vara en protest mot den otrygga situation hon befinner sig i när Julia och Jocke använder henne som trasdocka.

Citat:
Alltså jag tror ingen kan pressa Linnéa att göra något hon inte vill. Hon skulle inte för allt smör i Småland låtit Chrippa åka iväg utan henne.
Det är Chrippa som vill att de gör allt tillsammans. Inte Linnea. Så snarare att han inte skulle åka utan henne och det kanske var därför det var så viktigt för kontrollfreak-Jocke att hon skulle med.
Senast redigerad av micro113 2025-11-10 kl. 14:52.
Citera
Medlem
TheyCallMeTKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Anjos avslöjande kom ju efter att Chrippa själv pratat om dokumentären .. så det där var minst sagt en larvig slutsats.

Är blockad på Chrippas och Linnéas kanaler så jag hörde det bara från Anjo 😅
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ännu ett domstolsdatum har bokats: den 19 december kl 10 är det muntlig förberedelse vid Örebro tingsrätt ang Julias stämning om umgängesrätten.

Det är väl tveksamt. Han har säkert något viktigare att göra.
Citera
2025-11-10, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal

Det är klart han gör. Han gör ju allt för sin dotter. Han har ju varit tydlig med att vårdnaden kommer att överflyttas till honom.
Citera
2025-11-10, 14:52
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Hade dom inte råd att operera in silicone in linneas hängtuttar? Nu har det gått ett tag och fortf ingen operation har skett som skulle ha ägt rum i oktober
Citera
2025-11-10, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det är väl tveksamt. Han har säkert något viktigare att göra.

Vi kan ju säga så här. Nov/dec är rätt stökigt för Chrippa.
Citera
2025-11-10, 14:57
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Är blockad på Chrippas och Linnéas kanaler så jag hörde det bara från Anjo 😅
Då är det inte så lätt att veta.
Chrippa har gått ut med info om dokumentären flertalet gånger och före Anjo.
Han har också sagt att det kommer vara en granskning av alla inblandade och att den är opartisk och ingen ensidig partsinlaga - samt att han själv också räknar med kritik eftersom alla gjort fel, men att det ändå blir skönt med en granskning från ett medie som står utanför allt.

Folk borde ju också räkna ut att om Anjo vet att övriga är med så vet också övriga om Anjo och varandra .. Det är ju knappast så att Anjo får någon specialinformation.
Citera
2025-11-10, 14:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Vi kan ju säga så här. Nov/dec är rätt stökigt för Chrippa.
Han verkar vara ganska lättad över att det inte bara är rättegången och utan annat också som plockas upp och reds ut ... så positivt stökig om man ska lyssna på Chrippa
Citera
2025-11-10, 15:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Hade dom inte råd att operera in silicone in linneas hängtuttar? Nu har det gått ett tag och fortf ingen operation har skett som skulle ha ägt rum i oktober
Hon behöver ingen silikon - så det är väl bra att det dröjer eller ännu bättre om de avstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in